Battle of the Avatars
- Axeqlusive
- Regisseur
- Contacteer:
Ik snap Sickboy zijn punt wel hoor, met de hoeveelheid punten die hij heeft (en minder dan dat) zijn er battles gewonnen. Best frustrerend dat jij dan precies een ronde treft met iemand die net nog even beter is.
Vind ik met sporten ook. Dan zwem/ rij/ fiets/ schaats of whatever je een wereldrecord, maar vlak na jou gaat iemand er net ff overheen. Dan ben je met de tweede tijd ooit gereden goed voor zilver. Pretty fucked up!
Maar komt goed hoor Sickboy, keep them coming!
En Wizard... gefeliciteerd! Je staat mooi in het rijtje van dit jaar, nu al drie verschillende winnaars, het geeft de heftige strijd goed weer zo onderhand!
Touch... eindelijk een eigen avatar topic! De oude zal dalen en dalen en langzaam uit het zicht verdwijnen, maar deze... rise up! Super!
Vind ik met sporten ook. Dan zwem/ rij/ fiets/ schaats of whatever je een wereldrecord, maar vlak na jou gaat iemand er net ff overheen. Dan ben je met de tweede tijd ooit gereden goed voor zilver. Pretty fucked up!
Maar komt goed hoor Sickboy, keep them coming!
En Wizard... gefeliciteerd! Je staat mooi in het rijtje van dit jaar, nu al drie verschillende winnaars, het geeft de heftige strijd goed weer zo onderhand!
Touch... eindelijk een eigen avatar topic! De oude zal dalen en dalen en langzaam uit het zicht verdwijnen, maar deze... rise up! Super!
Laatst gewijzigd door Axeqlusive op 17 mar 2010 10:28, 1 keer totaal gewijzigd.
- sickboy1984
- Regisseur
- Touchwood
- Walk of Fame
Dank u, dank u ! @Sha... och, puur toeval hoor, hij moest toch nog ergens op en daar liepen de rails mooi in elkaar over inderdaad.
Of wrijf ik het er nu in ?
Sorry...
Nogmaals gefeliciteerd Wizard ! Een zonnige opening voor een nieuwe editie van de Battle of the Avatars, joecheiei !
Choo choo train is riding ! ♫

Hoera ! Direct alweer een boycot in het nieuwe deel ! Ik voel aan mijn klompjes dat deze topic minstens net zo succesvol zal worden, als dat bij het 'oude' deel het geval was... Maar ik begrijp de zuurtegraad wel hoor, Sickie... any other day, in any other battle ben je met het puntentotaal van 64 gewoon een winnaar.sickboy1984 schreef:ik kan slecht tegen mijn verlies.
Zodra ik voel dat het kan, dan wil ik gewoon winnen.
Dat is helemaal erg als ik er zelf iets aan kan veranderen, met spelletjes bijvoorbeeld, ben dan echt bloedfanatiek.
En met voetbal is het helemaal erg, dan kan ik gewoon echt niet tegen mn verlies.
En ik ben helemaal niet net kyrillvanaf nu boycot ik dit topic.
![]()
![]()
Of wrijf ik het er nu in ?

Nogmaals gefeliciteerd Wizard ! Een zonnige opening voor een nieuwe editie van de Battle of the Avatars, joecheiei !
Choo choo train is riding ! ♫
- sickboy1984
- Regisseur
Touchwood schreef: Hoera ! Direct alweer een boycot in het nieuwe deel !
Ik hoopte eigenlijk wel dat duidelijk was dat dit dus niet serieus was.sickboy1984 schreef:
![]()
![]()
Laatst gewijzigd door sickboy1984 op 17 mar 2010 10:50, 1 keer totaal gewijzigd.
- Touchwood
- Walk of Fame
Nee, ik heb aan deze presentatie dus echt heel weinig gedaan, door de bijkomende familieaangelegenheden en het stellen van prioriteiten, zeg maar, is dat er een beetje bij ingeschoten. Sorry.
toch ook wel.
Ach, dat begrijpt mijnsickboy1984 schreef:Touchwood schreef: Hoera ! Direct alweer een boycot in het nieuwe deel !Ik hoopte eigenlijk wel dat duidelijk was dat dit dus niet serieus was.sickboy1984 schreef:ik kan slecht tegen
![]()
![]()

Laatst gewijzigd door Touchwood op 17 mar 2010 10:54, 1 keer totaal gewijzigd.
- Axeqlusive
- Regisseur
- Contacteer: