Dat was de vorige ook al niet meer. 3D is zoooooo 2010...Dr. Strangelove schreef:...En gelukkig eindelijk weer 's géén 3D

Dat was de vorige ook al niet meer. 3D is zoooooo 2010...Dr. Strangelove schreef:...En gelukkig eindelijk weer 's géén 3D
Is het echt onduidelijk te zien? Het is een vlinder, ik heb het screenshot nog wel gemaakt op het moment dat ik dacht dat dit het beste te zien was.Touchwood schreef:Is ook zo. Border is ook mooi met dat verloop erin... maar nu je het er toch over hebt, als het geen contactlens is, (en dat ziet er niet naar uit) wat is het dan wel op die vinger ?Doc. schreef:01. Straka ... Ondanks dat het me telkens aan het inbrengen van een contactlens doet denken is ie strak, rustig en apart
Dat snap ik dus ook niet en al helemaal niet met deze strakke inzending!dragonspirit schreef:ik zak steeds verder weg...waarom begin ik altijd sterk en eindig ik toch weer flink lager..
Naja, grootste grap van alles is dat dit een hele goede ronde is van veel deelnemers, zo verbaas ik me over het feit dat sommige amper of zelfs geen punten hebben gekregen. Gevolg is ook dat alles nog heel dicht bij elkaar zit, nieuwe trend voor 2011, kan me namelijk herinneren dat vorige battle ook zo ging.Rich Art schreef:Dat snap ik dus ook niet en al helemaal niet met deze strakke inzending!dragonspirit schreef:ik zak steeds verder weg...waarom begin ik altijd sterk en eindig ik toch weer flink lager..
Het is slechts een derde plek maar met deze heftige concurrentie ben ik nog best blij mee! Held van de dag.Lonewolf schreef:3. Aston
Nu je het zegt zie ik het wel, maar als je 'kroepoekje' had gezegd zou ik dat óók direct van je hebben aangenomenStraka schreef:Is het echt onduidelijk te zien? Het is een vlinder, ik heb het screenshot nog wel gemaakt op het moment dat ik dacht dat dit het beste te zien was.Touchwood schreef:als het geen contactlens is, (en dat ziet er niet naar uit) wat is het dan wel op die vinger ?
Kurz schreef:Twee waarvan ik zelf inferieure versies had gemaakt.
Don't despair Dragon, het is pas de tweeënhalfste battledag. Het kan ook zo weer aantrekken natuurlijk, en volgen er weer vier lijsten met jouw inzending aan top. Hetzelfde geldt voor degenen die nu mss achter elkaar hoog worden weggezet, dat ze viermaal achter elkaar niet genoemd worden bv. Kijk maar naar het verloop van de battle waarin the good doctor won.Draakje schreef:ik zak steeds verder weg...waarom begin ik altijd sterk en eindig ik toch weer flink lager..![]()
Dat valt toch wel mee? Je bent toch ook wel eens niet sterk begonnen?dragonspirit schreef:ik zak steeds verder weg...waarom begin ik altijd sterk en eindig ik toch weer flink lager..