Battle of the Avatars
Re: Battle of the Avatars
Gefeliciteerd Touch en Axeqlusive
Twee winnaars! Dat is voor het eerst volgens mij toch?

Gefeliciteerd beide 
Wel grappig dat ik met mijn inzending 20 punten bij elkaar heb gesprokkeld... ik had weinig tijd, maar wel zin om weer eens een keer mee te doen, dus heb in google "Random movie pictures" of iets dergelijks ingetikt en het eerste plaatje gepakt en bewerkt.
De komende ronde zal ik wat beter m'n best moeten doen... genoeg motivatie in ieder geval.
Touch kan wel wat meer gezonde concurrentie gebruiken...
..en ik zie dat de tweede plaats eindelijk is vrij gekomen.. dragonspirit nam die ereplaats al zo lang in beslag.

Wel grappig dat ik met mijn inzending 20 punten bij elkaar heb gesprokkeld... ik had weinig tijd, maar wel zin om weer eens een keer mee te doen, dus heb in google "Random movie pictures" of iets dergelijks ingetikt en het eerste plaatje gepakt en bewerkt.
De komende ronde zal ik wat beter m'n best moeten doen... genoeg motivatie in ieder geval.
Touch kan wel wat meer gezonde concurrentie gebruiken...
..en ik zie dat de tweede plaats eindelijk is vrij gekomen.. dragonspirit nam die ereplaats al zo lang in beslag.
- Touchwood
- Walk of Fame
Hehe... well okay, that's kind of funny.
Nee, lief Krielkipje, dat is niet de eerste keer dat er twee winnaars zijn. Maar heel vaak komt het inderdaad niet voor.
- In ronde #12 van 2005 wonnen Kurz en Lucius Malfoy samen, ook met 43 punten de man.
- In 2006 kwam het niet voor
- en in ronde #14 van 2007 alweer Kurz, die met AngelEyes, een verbond* aanging, met elk een totaal van 46.
- In 2008 gebeurde het twee keer zelfs: in ronde #3 had je Ayciro en Wizard, elk met maar liefst 56 punten. (die plaatjes ..deden het toen allebei dacht ik ook heel goed in de jaarbattle)
..en later in hetzelfde jaar in battle #11 Mercapto en ik, toevalligerwijs toen ook net samen in zee gegaan als hosts van ..de battle.
- Dan twee battlejaren (2009 en 2010) met steeds alleen maar één winnaar op het hoogste schavot.
Tot aan nu dus: de tweede battle van dit jaar.
Ik vind het altijd wel gaaf, twee mensen blij voor de prijs van één.
*
Nee, lief Krielkipje, dat is niet de eerste keer dat er twee winnaars zijn. Maar heel vaak komt het inderdaad niet voor.
- In ronde #12 van 2005 wonnen Kurz en Lucius Malfoy samen, ook met 43 punten de man.
- In 2006 kwam het niet voor
- en in ronde #14 van 2007 alweer Kurz, die met AngelEyes, een verbond* aanging, met elk een totaal van 46.
- In 2008 gebeurde het twee keer zelfs: in ronde #3 had je Ayciro en Wizard, elk met maar liefst 56 punten. (die plaatjes ..deden het toen allebei dacht ik ook heel goed in de jaarbattle)
..en later in hetzelfde jaar in battle #11 Mercapto en ik, toevalligerwijs toen ook net samen in zee gegaan als hosts van ..de battle.
- Dan twee battlejaren (2009 en 2010) met steeds alleen maar één winnaar op het hoogste schavot.
Tot aan nu dus: de tweede battle van dit jaar.
Ik vind het altijd wel gaaf, twee mensen blij voor de prijs van één.

Laatst gewijzigd door Touchwood op 05 mar 2011 00:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Moah, ik zou niet zo blij zijn als ik de prijs moest delen.
Als ik voor mezelf mag spreken, dan win ik eens iets, moet je de eerste plaats delen. 

- Touchwood
- Walk of Fame
Ik kan me herinneren dat AngelEyes er op dat moment ook niet echt blij mee was om het bed samen met Kurz te moeten delen... 

Haha, begrijpelijk dat je meteen van die bed-foto afgestapt bent. 

- Touchwood
- Walk of Fame
Kurz slaakte daarentegen direct een WOOAAA-kreet vanuit z'n tenen, maar ik denk dat dit meer te maken had met de blote AvA op de sokkel boven 'm... maar helemaal zeker weten doe ik dat ook niet 

Nee, met Kurz weet je het inderdaad nooit zeker. Hij is een beetje de Stig onder de filmtotalers.

- Touchwood
- Walk of Fame
Als je nou een cowboyhoed bovenop die helm zet, klopt 't 

Gefeliciteerd alle vier deze keer, Touch, Axe, Dragonspirit en Shine. 

- Axeqlusive
- Regisseur
- Contacteer:
Tsja, maar gelukkig was het niet de eerste keer, en net of het erg is om die hoogste plek te delen met Touch!Aston schreef:Moah, ik zou niet zo blij zijn als ik de prijs moest delen.Als ik voor mezelf mag spreken, dan win ik eens iets, moet je de eerste plaats delen.
Axe & Touch beiden gefeliciteerd met de eerste plek in deze 2 battle van 2011
DragonSpirit natuurlijk gefeliciteerd met de 2e plaats, of moet ik je ook condoleren?
Maar het is toch een mooie positie, ook al kan ik inkomen dat jij ook wel eens op de eerste positie wil staan. Maar je weet hoop doet leven.
En Shine, natuurlijk ook gefeliciteerd al was ik deze keer niet echt gechameerd van de avator maar toch daar verschillen blijkbaar toch de meningen over en deze keer in positieve zin voor jouw. Het zal wal aan mij liggen anders stond mijn avator ook vast wel een stukje horen in het water.
DragonSpirit natuurlijk gefeliciteerd met de 2e plaats, of moet ik je ook condoleren?
Maar het is toch een mooie positie, ook al kan ik inkomen dat jij ook wel eens op de eerste positie wil staan. Maar je weet hoop doet leven.
En Shine, natuurlijk ook gefeliciteerd al was ik deze keer niet echt gechameerd van de avator maar toch daar verschillen blijkbaar toch de meningen over en deze keer in positieve zin voor jouw. Het zal wal aan mij liggen anders stond mijn avator ook vast wel een stukje horen in het water.
- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
Aston schreef:Nee, met Kurz weet je het inderdaad nooit zeker. Hij is een beetje de Stig onder de filmtotalers.

Dan refereer ik hieraanColonel_Kurz schreef:Aston schreef:Nee, met Kurz weet je het inderdaad nooit zeker. Hij is een beetje de Stig onder de filmtotalers.

http://www.filmtotaal.nl/forum/viewtopi ... 66&start=0
- Axeqlusive
- Regisseur
- Contacteer:
Uhmm... we zitten pas op vier stuks, bij deze zoeken we nog (minimaal) zes deelnemers.