Mja, nu ik ze zo naast elkaar zie staan vind ik het best kunnen. Je moet het zelf weten, maar mijn zegen heb je.Shine schreef:Hé, bah! Ik heb 'm gevonden hoor. Begin van dit jaar heeft Kleintje hem inderdaad ingezet. En hij lijkt wel heel erg op die van Kleintje, zie maar. Jammer de bammer.... en weer verder zoeken....
Kleintje:
Shine:
Battle of the Avatars
- Touchwood
- Walk of Fame
Re: Battle of the Avatars
Blijft een mooi plaatje 

Ik vind ze ook erg verschillend van elkaar. Hele andere inter pretatie's van 1 plaatje.
@ Dragonspirit:
Mooie avatar zeg!
@ Dragonspirit:
Mooie avatar zeg!

- WizardOfOss
- Walk of Fame
- Contacteer:
Hele andere uitsnede, hele andere kleuren, dus gewoon een hele andere avatar. Gewoon inzetten dus.
Klopt. Het is vergelijkbaar met onderstaande twee.WizardOfOss schreef:Hele andere uitsnede, hele andere kleuren, dus gewoon een hele andere avatar. Gewoon inzetten dus.

De rechtse, een inzending van mijn hand, werd destijds ook geaccepteerd vanwege de afwijkende uitsnede en belichting. Voor de twee uitvoeringen van Kong geldt wat mij betreft hetzelfde.
- Axeqlusive
- Regisseur
- Contacteer:
Het is wel de eeuwige discussie hier. Al zijn er in het verleden avatars afgekeurd om minder, vind ik het persoonlijk ook geen probleem. Sommige plaatjes kunnen nou eenmaal net even een andere visie uitdragen doordat een andere persoon zich eraan waagt. Of zelfs dat hoeft nieteens, ik heb ook weleens een plaatje gehad waar je vijf 'totaal' verschillende uitsnedes en kleurenpaletten op los kunt laten. En dat is dan niet beter of slechter, maar gewoon net even anders, de ene spreekt iemand dan ook net wat meer aan dan de andere. Gewoon lekker laten staan dus!
Damn, hij is wel verdomd mooi. Ik zou hem gewoon inzetten Shine.
Verschil genoeg.

- Axeqlusive
- Regisseur
- Contacteer:
Maar niet echt origineel hèAston schreef:Damn, hij is wel verdomd mooi.

BAM! Sorry ik kon het niet laten... het is weer eens tijd voor een goede rel hier, laten we deze oude eens oppakken

- patrob
- Walk of Fame
- Contacteer:
Jouw insteek in deze was natuurlijk vanaf je eerste bericht wel duidelijk. Pijnlijk duidelijk mag ik wel zeggen.Axeqlusive schreef:
Maar niet echt origineel hè![]()
BAM! Sorry ik kon het niet laten... het is weer eens tijd voor een goede rel hier, laten we deze oude eens oppakken

Als je het dan zo graag wilt, kun je het krijgen ook.
- Axeqlusive
- Regisseur
- Contacteer:

Jij hebt duidelijk die wedstrijd gekeken van Ajax en gezien hoe je WEL moet intikken voor open doel

Patrob nog gefeliciteerd met je eerste plaats hier.
En Shine gewoon inzetten, ik vindt het een heel mooi en verfrissend plaatje wat denk heel hoog gaat scoren.
En Shine gewoon inzetten, ik vindt het een heel mooi en verfrissend plaatje wat denk heel hoog gaat scoren.
- dragonspirit
- Oscar winnaar
Thanks Kyrill..Kyrill schreef:Ik vind ze ook erg verschillend van elkaar. Hele andere inter pretatie's van 1 plaatje.
@ Dragonspirit:
Mooie avatar zeg!

- patrob
- Walk of Fame
- Contacteer:
Ik zie inderdaad alweer een paar zeer fraaie inzendingen. Dit wordt mijn inzending voor deze ronde:

In a Better World

In a Better World
- Axeqlusive
- Regisseur
- Contacteer:
BAM! Nou die staat zou ik zeggen...patrob schreef:Dit wordt mijn inzending voor deze ronde:
In a Better World

Voor mij dan ook een avatar uit het geniale Drive...