Battle of the Avatars

Raad de screenshot, de filmquote en welke games er verder nog worden verzonnen.
Plaats reactie
Bilbo
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Re: Battle of the Avatars

Bericht door Bilbo » 15 aug 2013 11:36

Touchwood schreef:
Bilbo schreef:We hadden het kunnen zien aankomen :P
Maar dan toch niet van heel ver, Bilbo ? :} Wil je mij anders in het vervolg (mits dat er ooit nog eens van mocht komen) even van tevoren bellen ? Dat zou namelijk flink wat werk en hoofdbrekens schelen zo op de valreep :P
Ik zal bellen de volgende keer....
Afbeelding
Touchwood schreef:Dank voor de felicitatie. En ja, jouw plaatje is wel mooi, maar, zoals ik bij 'Profielplaatje-statement op zich' al zei, wel al heel veel gedragen al en waarschijnlijk ook wel ingezet ooit, maar weer verloren gegaan. Denk toch dat dit (voor mij althans) bewust of onbewust wel van invloed kan zijn op het stemgedrag...
Dat zou best mogelijk zijn. Ach, TO THE BATCAVE!! (en met Batcave bedoel ik de tekentafel........ en met tekentafel bedoel ik m'n computer..)
Afbeelding

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 15 aug 2013 13:51

Axeqlusive schreef:Heb ik me mooi even de verkeerde uitsnede gekozen zeg :D
Ja, ha... die ken ik nog wel. Was ook niet verkeerd ! Maar ja, Harry is the man, hè, the good cop. You took the bad cop(s), i took the good kop. :wink:
Bilbo schreef:Ik zal bellen de volgende keer....
Afbeelding
Hey, ben jij de zoon van Meatloaf ? :)

spooklift
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door spooklift » 15 aug 2013 18:13

Afbeelding

The Lovely Bones (2009)

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 15 aug 2013 18:46

Die heb ik eerder gezien, Spookje... van Remon dacht ik, ik zoek het even voor je op.
Deze dus, van Remon inderdaad. Hij werd er zesde mee.

...

Hmm... een beetje anders is ie wel. Twijfelgeval. Ik vind het eigenlijk wel kunnen bij nader inzicht.
Even de meningen peilen. What say you ? :)

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 15 aug 2013 19:30

Vrees dat het verschil te klein is, máár... persoonlijk vind ik die van Spooklift wel een stuk sterker.
Ik zou zeggen gewoon meedoen. Mensen die er echt zwaar aan tillen zetten hem maar een plekje lager ofzo. Ik denk namelijk dat hij het verdomd goed zou doen.
Laatst gewijzigd door Axeqlusive op 15 aug 2013 21:06, 1 keer totaal gewijzigd.

spooklift
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door spooklift » 15 aug 2013 20:59

Ik heb het veranderd.

Afbeelding
Is het goed of bestaat die avatar ook al?

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 15 aug 2013 21:17

Wat mij betreft kon die andere ook prima (al vond ik die van Remon dan juist sterker), andere uitsnede van dezelfde poster, met ook net even andere kleuren. Moeten we niet te kinderachtig over doen, die regel was volgens mij toch vooral bedoeld om echte bijna-kopieën van eerdere avatars tegen te gaan.

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 15 aug 2013 21:34

Ben ik met je eens hoor, ik vind ook niet dat Spooklieft de inzending hoeft te wijzigen. Ik had wellicht beter eerst het vergelijkingsmateriaal erbij moeten pakken voordat ik er wat van zei. Dat, of ik moet het mechaniek in mijn hoofd iets minder scherp afstellen zodat het belletje niet direct afgaat bij gebruik van hetzelfde shot.

Rothoofd. }:

Thiver
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Thiver » 15 aug 2013 21:36

Axeqlusive schreef:Vrees dat het verschil te klein is, máár... persoonlijk vind ik die van Spooklift wel een stuk sterker.
Ik zou zeggen gewoon meedoen. Mensen die er echt zwaar aan tillen zetten hem maar een plekje lager ofzo. Ik denk namelijk dat hij het verdomd goed zou doen.
Ik ben het met je eens dat die van Spooklift beter is, maar vind wel dat hij te veel lijkt op de eerdere inzending van Remon om mee te mogen doen. Daarnaast wil ik benadrukken dat we in dit soort gevallen vóór aanvang van de ronde een overeenstemming moeten bereiken of de avatar origineel genoeg is om mee te mogen doen. Dergelijke afwegingen kun je niet in het latere stemproces invoegen. Ingezonden avatars dienen individueel te worden beoordeeld, zonder oog voor de makers ervan of eerdere vergelijkbare inzendingen.

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 15 aug 2013 21:47

Maar, maar... ik heb Mrs. Robinson nu eenmaal hoog zitten, dat mag toch wel ? Puur een individuele afweging in mijn hoofd, daar kun je verder weinig invloed op uitoefenen wat zich daar allemaal aan afwegingen afspeelt. Waarom vind je een plaatje mooi ? Daarbij kunnen verschillende factoren een rol spelen. De film zelf, de hoofdrolspeler heeft een kop als een aardappel en je mag 'm voor geen meter... dat soort dingen. Dat kun je niet controleren.

Thiver
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Thiver » 15 aug 2013 22:09

Dat is ook zeker niet de bedoeling. En inderdaad: ik zie ook wel dat gebruikers met een zwak voor bepaalde films de avatars gebaseerd op die films hoger waarderen dan de rest. Daar zie ik geen probleem in, want bepaalde associaties kun je natuurlijk onmogelijk uitschakelen. Maar ik mag toch hopen dat eenieder hier die een top vijf opstelt niet selecteert op de maker ervan? Bij het beoordelen van films gaan we toch ook uit van de film zelf in plaats van de regisseur?

JamesBond
Regisseur
Regisseur

Bericht door JamesBond » 15 aug 2013 22:19

Onverwachts 3e geworden! Mijn felicitaties aan mijn mede-podiumpositionisten ;)

Tussen alle vakantiedrukte en het warme weer heen, is hier mijn inzending :)

Afbeelding

North By Northwest

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 15 aug 2013 22:30

Nou-ou... Thiver, dat laatste zeg je nou wel, maar dat gaat toch niet helemaal op, hoor. Ik treed het werk van M. Night Shyamalan toch onderhand wel met iets meer caution tegemoet dan dat van bijvoorbeeld, noem maar wat, David Fincher... of Tarsem Singh. (hoewel die laatste dan toch meer om z'n cinematografische hoogstandjes) Maar ik snap waar je op doelt. Ik persoonlijk niet, nee. Daar durf ik mijn hand wel voor in mijn boezem te steken. (eh, of moet ik mijn hand in het vuur steken, ik ben het even kwijt) :wink:

Mooi weer James. (eh... podiumpositionisten?!)

Bilbo
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Bilbo » 15 aug 2013 22:43

Inzending!
Afbeelding
The Dark Knight (2008)

JamesBond
Regisseur
Regisseur

Bericht door JamesBond » 16 aug 2013 11:26

Ja, Touch. Ik kon niks beters bedenken ;)

Plaats reactie