De gabber kwam helemaal aan het eind, voor de rest was het vooral mellow, dus wat dat betreft kan jij het qua gehoor wel trekken denk ik. Visueel is het een heel ander verhaal met die epileptische camera.
Colonel_Kurz schreef:Anyway, enig idee van die muziek clips die ik geplaatst heb?
Een Cliffhangertje Kurz?
Dank je. Is onderdeel van een e-mail quiz waar een vriendin van mij aan mee doet, en deze hadden we al opgegeven maar we kunnen niet wachten tot over een week de antwoorden worden bekendgemaakt.
Colonel_Kurz schreef:
Dank je. Is onderdeel van een e-mail quiz waar een vriendin van mij aan mee doet, en deze hadden we al opgegeven maar we kunnen niet wachten tot over een week de antwoorden worden bekendgemaakt.
Email quiz? Is dat zo voor de lol of valt er iets te winnen?
Vleeshaak schreef:De gabber kwam helemaal aan het eind, voor de rest was het vooral mellow, dus wat dat betreft kan jij het qua gehoor wel trekken denk ik. Visueel is het een heel ander verhaal met die epileptische camera.
Ja, inderdaad. De camera was een grote irritatiefactor maar ook voor het verhaal was verder niet echt om naar huis te schrijven.
Ik heb muziek waar ik best wel mee heb, een aantal houseplaten die met plezier nog steeds opzet. Maar ik heb nooit in die scene gezeten en dat gabbermuziek dat vond/vind ik verschrikkelijk dus die film sprak me sowieso niet aan.
Colonel_Kurz schreef:Is onderdeel van een e-mail quiz waar een vriendin van mij aan mee doet, en deze hadden we al opgegeven maar we kunnen niet wachten tot over een week de antwoorden worden bekendgemaakt.
Nou dan hoop ik in ieder geval dat jullie in de top 5 zitten.
Ah, godverpielekes. Ook niet via http://www.imcdb.org/ ? Staat niet de exacte foto, maar de make of the cars vind je daar toch wel ? Of via het geluidsfragment natuurlijk. Of èh... als ik zeg dat Rich 'm waarschijnlijk wel weet ?
En als dat allemaal niet helpt, zal ik nog eens een schermschiet plaatsen.