- Winnaar 2012:
Dr. Strangelove
Battle #08 (40 pt.)

- 2e: Orangey
Battle #09 (38 pt.)

- 3e: Thiver
Battle #06 (29 pt.)

- 4e: Thiver
Battle #04 (28 pt.)

- 4e: Straka
Battle #02 (28 pt.)

- 5e: Axeqlusive
Battle #01 (27 pt.)

- 6e: Touchwood
Battle #03 (22 pt.)

- 7e: Sha
Battle #05 (14 pt.)

- 8e: Dr. Strangelove
Battle #07 (13 pt.)

- 9e: Dr. Strangelove
Battle #05 (1 pt.)

- ‘Check je Plekje’

- ‘Diamond AvA Award 2012’

- Algemeen Klassement

Van Harte Gefeliciteerd Dr. Strangelove !
[/list][/list]
De titel 'Best Avatar 2012', een speciale vermelding in het Algemeen Klassement én de 'Diamond AvA Award' gaan naar Dr. Strangelove !
Het leek er heel lang op dat Orangey zijn allereerste grote succes in zijn avatar-begindagen, way back in 2012, om zou kunnen zetten in een 'Diamond AvA Award' maar daar stak Dr. Strangelove op het eind dan toch een cocktailprikkertje voor en wist Orangey naar de prille diamanten kroon te steken met zijn gifgroene gifje uit de Matrix, wat van oorsprong helemaal niet zo groen was...

maar door de dokter himself voorzien van een flinke scheut acid-green waaraan hij bij het inzetten zelfs nog wat twijfelde omdat het volgens hem leek op een 'neon-hoer die onder de brug wordt opgepikt.'

Waarop Thiver gevat opmerkte dat het 'weinig uitmaakte of het nu om een neon-hoer of een Neo-hoer ging.' Gelukkig liet Doc. daarop verdere experimenten achterwege en behaalde er zijn derde Golden AvA in dat jaar mee.
En zo bleek 2012 een succesvol avatarjaar voor Dr. Strangelove en weet hij dit, nu in 2013 alweer de wintertijd is ingegaan, te bekronen met zijn eerste 'Diamond AvA Award' ! Wat ben ik geweldig trots op m'n eigen gifmenger
De nummer twee zit niet heel ver van de winst af en stond zelfs tot aan deze laatste stemdag, vrij comfortabel op kop. Voor iemand die relatief nieuw is op dit avatar-knutselgebied, is dit een meer dan grootste prestatie te noemen. Felicitaties en petje af voor Orangey ! (Ik heb de kat z'n diamanten halsbandje maar laten behouden, net toen ik 'm wou pakken klom ie hoog in de boom !)
Voor Thiver was 2012 het jaar waarin hij doorbrak met maar liefst twee keer winst met twee bloedjes van avatars. Dat hij daarmee op plek drie én vier belandt, is niet meer dan terecht en een geweldige bevestiging voor deze aanhouder !
Ook mijn welgemeende felicitaties aan Thiver.
- Let's hear it for Dr. Strangelove, Orangey en Thiver !

Rest mij nog iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt door te komen stemmen op je favoriete avatars uit 2012, te bedanken voor het op komen dagen en het stemmen.
Tot de volgende keer, tot de volgende battle... Now let's get wasted !