Clash of the French Cinema - Noord: Paris

Raad de screenshot, de filmquote en welke games er verder nog worden verzonnen.
Lonewolf
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Re: Clash of the French Cinema - Noord: Paris

Bericht door Lonewolf » 18 mar 2014 15:18

Straka schreef:Door de weinige stemmers zijn er natuurlijk ook films al gesneuveld die misschien wel veel gezien zijn, in deze regio bijvoorbeeld een Le scaphandre et le papillon.
Zeker in de regio zijn een paar bekendere films gesneuveld idd tegen wat onbekender werk. Dat is ook de reden dat ik zondagochtend toch nog even snel Le sang d'un poète heb gekeken. Want ik zag het al gebeuren dat een grote publiekslieveling als Amelie eruit zou gaan omdat hier net alleen die paar uitzondering stemmen die Le sang d'un poète beter vinden. Gelukkig was Straka het met mee eens en hielp het lot een handje.

Wat ik eigenlijk probeer te zeggen, dat het klopt dat door de geringe aantal stemmers er weleens al "publieks"lievelingen uitgevlogen kunnen zijn en het aantal stemmer daardoor de volgende rondes niet hoeft te nemen. Dat is het gevaar bij dit soort tournaments. (Niet dat dit slecht is. Ik heb ook liever een verkiezing op kwaliteit dan een populariteitspoll)

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 18 mar 2014 20:47

Straka schreef:Voor mij zijn de clashes ook een manier om wat meer in een land of regio te verdiepen.
Lonewolf schreef:Voor mij zijn zulke tournaments ook een goede motivatie om eens wat meer van een land, regisseur of tijdvak te zien.
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen, maar ik gok dat voor de meesten hier op FT dat "wat meer" bij deze clash neerkomt op ruim over de 100 films. En dan is er eigenlijk gewoon geen beginnen aan, zeker niet voor iemand als ik die dat aantal in een jaar nog niet haalt :oops: :D

Maar goed, dat is waarschijnlijk meer iets om bij een volgende clash rekening mee te houden, het is nu zoals het is.

patrob
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door patrob » 19 mar 2014 13:37

Ik heb zowel voor de Scandinavië clash en de Frankrijk clash meer dan 50 films speciaal hiervoor gekeken. Daar moet ik Wizard dan wel gelijk in geven, want voor Frankrijk ben ik maar tot de eerste helft gekomen. :)

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 19 mar 2014 14:13

2-2...

Kop voor Amélie, munt voor Miles Davis in Parijs.

Afbeelding

Le fabuleux destin d'Amélie Poulain gaat door.

Laten we deze discussie trouwens voortzetten in het algemene clash topic, waarin ik de vraag stel: nu we nog 16 films over hebben, zijn er mensen die nu graag alsnog willen meedoen en even de tijd willen om van die 16 wat films te kijken?

Plaats reactie