Raad de screenshot, de filmquote en welke games er verder nog worden verzonnen.
JamesBond
Regisseur
Regisseur

Re: Avatar Jaarbattle 2013

Bericht door JamesBond » 30 dec 2014 16:52

1. Axeqlusive #06
2. McMurphy #06
3. Touchwood #11
4. Patrob #13
5. Touchwood # 10

Maar het zijn allemaal prachtige creaties! :T

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 30 dec 2014 23:40

Why, thank you Murphy!

Zeg, Axeqlusive en Remon ? Telefoon voor jullie... of je nog komt stemmen. :8
      • Afbeelding

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 30 dec 2014 23:42

Oké... drie keer een eerste plek achter elkaar met drie verschillende avatars. Enerzijds natuurlijk geweldig, anderzijds is de spreiding van de punten best link in een sterk deelnemersveld. Ik vind het spannend mensen! Ik knal mijn votes er op de valreep (sorry Touch) ook nog in, ditmaal in de vorm van Oscars, ere wie ere toekomt tenslotte.

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
01. McMurphy
Battle #06
Afbeelding

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
02.Touchwood
Battle #10
Afbeelding

Afbeelding Afbeelding Afbeelding
03. Patrob
Battle #13
Afbeelding

Afbeelding Afbeelding
04. Remon
Battle #04
Afbeelding

Afbeelding
05. Sha
Battle #02
Afbeelding

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 30 dec 2014 23:51

Oeh, creatief weer. :wink:

No sorry necessary, ik red het toch niet om direct hierna de uitslag te plaatsen. (Although I did try)
Maar als deelnemer moet je natuurlijk niet aan de verkeerde kant van de valreep terechtkomen.

Speaking of which... is Remon er niet of zo ? :}

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Stembus is gesloten !

Bericht door Touchwood » 31 dec 2014 00:00

.
        • Stemmen kan niet meer !
        • Afbeelding
Dit was 'em dan, de notorious en inglorious Jaarbattle van 2013. Ik wil iedereen alvast bedanken voor het stemmen op deze 14 basterds uit 13 battles gehouden in 2013.

Zoals ik in de openingspost aankondigde zal de presentatie van de uitslag wat langer op zich laten wachten dan normaal het geval is.

Graag, voordat het zover is, niet alvast blijk geven van de stand van zaken, -al dan wel of niet in spoilers- de winnaar feliciteren of anderzijds kenbaar maken dat je thuis op je kladblokje mee hebt zitten tellen. :wink:
            • Afbeelding
  • neem anders vast een lekker glaasje melk... :)

Rem
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rem » 31 dec 2014 00:45

Homemade Lapadite? :+

Remon
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Remon » 31 dec 2014 10:12

Mijn nederige excuses! Ik dacht afgelopen week dat ik nog genoeg tijd had, maar dan moet je deze week geen problemen krijgen met je internet... :|

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 31 dec 2014 13:00

Zeker... homemade, Rem :T Schroefdop had ik nog liggen :wink:

Geeft niet Remon, kan gebeuren. Ik laat je toch gewoon in de uitslag staan.

Daar moet ik nog verder mee aan de slag tussen de bedrijven door, maar die zal er vandaag wel op staan, de uitslag. No rest for the wicked en zo heurt 't ook.

Remon
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Remon » 31 dec 2014 13:10

Ha, dat is aardig! Al hoef ik nog geen ruimte te maken op mijn schoorsteen denk ik.
Je hebt de uitslag al klaar zeker?

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 31 dec 2014 14:03

Uitslag wel, presentatie bíjna... :wink:

Nou maar hopen dat mijn internet er niet uit vliegt. :o

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 31 dec 2014 15:06

Pauzemuziekje... :lol:

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Avatar Jaarbattle 2013 - De uitslag !

Bericht door Touchwood » 31 dec 2014 15:07

________________________________UITSLAG AVATAR JAARBATTLE 2013 ________________________________

Afbeelding

Met 38 punten is degene met de allermooiste inzending van 2013, en daarmee dus de BIGGEST BASTERD geworden:

Afbeelding

________________________________________AXEQLUSIVE ! ________________________________________

Afbeelding
      • Het was een bloederige strijd waarin menig scalp werd buitgemaakt...

Afbeelding
    • ... waarbij former Axeman, Axeqlusive met zijn inzending uit battle #12 uit de remake van Oldboy, als winnaar uit de strijd kwam als een phoenix from the flames.

Afbeelding

Hij is hiermee de trotse bezitter van, niet een gouden, nee, een Diamond Ava geworden !
            • Afbeelding
McMurphy maar ook Remon boden hem de meeste tegenstand. Later kwamen daar ook basterds als Sha en Patrob bij. Van deze basterds bleef McMurphy uit battle #6 het langst overeind tegen Axe en hem vinden we dan ook nog in de top basterds op een derde plek terug. Basterd Patrob steekt hem echter net voorbij en scalpeert zich een weg naar de tweede plek. Axe really chops some Wood en laat de maar liefst vijf inzendingen van ondergetekende en leider van het Algemeen Klassement, Touchwood, ver achter zich maar dat mag mijn pret in elk geval niet drukken want wat mij betreft hebben we een zeer verdiende winnaar van Avatar Battlejaar 2013.

Golden boy Axe, mag zich nu Diamond Boy Axeqlusive noemen. Van harte gefeliciteerd Oldboy ! You basterd, you ! :+

• Kijk hier hoe jouw winnende inzending(en) uit 2013 bezweken, danwel stand hielden, in deze titanenstrijd...

Afbeelding

Het Algemeen Klassement ziet er nu als volgt uit:
      Afbeelding
Felicitaties aan Axeqlusive !
________________________De Diamond Ava winnaar van 2013 ________________________
    • Is dit een beetje wat je verwacht had toen we ruim tien dagen geleden aan de strijd begonnen ? :wink:

Afbeelding

Rest mij nog iedereen te bedanken voor de inzet bij deze Jaarbattle. Jullie zijn het, wat het allemaal de moeite waard maakt om hier op oudjaarsdag nog aan te zitten klussen en mensen (in elk geval één enorme lucky basterd! :D ) blij te maken.

• FIJNE JAARWISSELING ALLEMAAL !!

Roeltje
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Roeltje » 31 dec 2014 15:45

Spannend! :)

Is dat rauwe melk? Ik drink alleen rauwe melk...

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 31 dec 2014 16:32

Rauwe... melk?

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 31 dec 2014 16:48

Het moment voor een speech... maar dan wil ik eerst even een gevoel met jullie delen...

Zo, dat is eruit!

Vervolgens wil ik als eerste Touchwood bedanken, het is meer dan ik had verwacht. Maar dit dankwoord is niet alleen voor de schitterende presentatie van zowel de line-up als de uitslag. Nee, ook wil ik haar danken voor het stimuleren van goed naar beter. Daar waar 'beste' al sinds jaar en dag terecht aan haar is toebedoeld. Als tweede wil ik mijn felicitaties richten tot Patrob en McMurphy. Beide zijn vaste waarden op dit forum, maar waar Patrob al jarenlang hoge ogen gooit in de (jaar)battles is McMurphy daarin vrij nieuw. Ondanks (of misschien juist naast) de inbreng van een shot vers bloed hoop ik dat we hen nog vaak mogen terug zien in de komende jaarbattles.

Het is ondertussen bijna 2015 en als ik even blader door mijn mapje met ingezonde avatars zou dat inhouden dat ik mijzelf alweer zes jaar een vaste deelnemer mag noemen aan deze avatar battles. Ik doe even een kleine opsomming ter zelfverheerlijking, maar who cares... :8

2009 - Battle #12
mijn eerste inzending
Afbeelding

2011 - Battle #12
mijn slechtst genoteerde inzending
Afbeelding

teveel battles om op te noemen
mijn 'net niet' inzendingen
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

gelukkig wederom teveel battles om op te noemen
mijn 'YES I DID IT' inzendingen
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

en dan nu...

2013 - Battle #12
mijn beste inzending
Afbeelding

Hmm ik noem driemaal Battle #12, ik zie een patroon. Zonder ook maar enig evenwicht trouwens. Iets wat nog maar eens onderstreept hoe onvoorspelbaar deze battles wel niet zijn. Meer dan eens dacht ik een 'YES I DID IT'- avatar te hebben gemaakt, die het dan niet redde. Gelukkig werd ik ook vaak verrast door avatars die het juist heel goed deden. Drie jaar eerder mocht ik meedoen in de zogenaamde jaarbattle, maar verder dan een vierde plek kwam ik niet. Nu is het zover en mag ik mij scharen naast bewierookte namen van avatarkunstenaars DirkDiggler, ErikSchierboom, Lumière, Touchwood, Shine en Dr. Strangelove.

Als laatst wil ik afsluiten met het bedanken van iedereen die gestemd heeft. Niet alleen op mij, maar algemeen. Het houdt dit topic in leven.

Dank!

Gesloten