Goede programma's om mee te downloaden?

Plaats reactie
JB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door JB » 14 sep 2004 16:53

Gods Lonely Man schreef:
misscongenality schreef:Ja het gaat inderdaad niet echt snel als je een film download bij emule. Soms duur het echt dagen voordat je ze binnenhebt.
tweaken Afbeelding
Tips?

Mark
Regisseur
Regisseur

Bericht door Mark » 14 sep 2004 17:34

JB schreef:
Gods Lonely Man schreef:
misscongenality schreef:Ja het gaat inderdaad niet echt snel als je een film download bij emule. Soms duur het echt dagen voordat je ze binnenhebt.
tweaken Afbeelding
Tips?
Hele korte films downloaden.

JB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door JB » 14 sep 2004 17:50

Mark schreef: Hele korte films downloaden.
Oké, dat is er één, ik hoopte echter meer op tips op het gebied van tweaken. }:

Gods Lonely Man
Filmster
Filmster

Bericht door Gods Lonely Man » 14 sep 2004 18:02

iig de volgende porten open zetten op je firewall/router:
4662, 4672, 4665, 4661

Zorg er voor dat je serverlijst up-to-date is.

Niet je upload te veel kappen. Als je onder de 10 zit heb je maar een download van 3x je upload. Dus als je instelt dat je een upload van 3 kb/s wil, dan download je maximaal maar met 9kb/s,

Maar zet je Upload ook weer niet te hoog. Want als de bandbreedte van upload volledig in gebruik is daalt je download ook verschikkelijk.
Bijvoorbeeld als je een max upload van 25 kb/s hebt van je provider dan moet je de upload van emule op 10 a 15 kb/s zetten. (mits je niet tegelijker tijd Bittorrent ofzo aan hebt staan).

(Dit laatste blokje geld eigenlijk voor alle download programma's)

Ow en ik weet niet of ze het nog steeds gebruiken, maar eDonkey/eMule werkte vroeger ook met een beloningssysteem. De te meer hebt je upload (langer aan hebt staan), des te eerder je aan de beurt bent om een bestand te downloaden.

Dat zou al aardig wat moeten helpen. :)

JB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door JB » 14 sep 2004 19:14

Thanks, :T ik zal er eens naar kijken (hoewel ik laatst na zelf experimenteren al 52 kbs download haalde - hoewel kortstondig, gemiddeld kwam het op 30 en nog wat kbs)

dh
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door dh » 22 sep 2004 10:13

http://gosupernova.free.fr/download.htm

een zoekfuntie voor suprnova

Lumière
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Lumière » 22 sep 2004 15:08

Hoe is SouLSeeK op het gebied van films downloaden? Ik heb eens rondgeneusd, en het heeft toch een geweldig filmaanbod met behoorlijke snelheden. Ik kan het niet uitproberen aangezien mijn pc het niet aankan om films te downloaden, en laat staan te bekijken (nieuwe pc in oktober :Y )...

Gods Lonely Man
Filmster
Filmster

Bericht door Gods Lonely Man » 22 sep 2004 16:52

dh schreef:http://gosupernova.free.fr/download.htm

een zoekfuntie voor suprnova
welke voor delen heeft het boven de search van Suprnova?

steev-o-
Figurant
Figurant

Bericht door steev-o- » 22 sep 2004 17:19

Hans schreef:Paint Shop Pro, Winamp, Winrar en Daemon Tools zijn prima programma's om te downloaden, je zult er geen spijt van hebben.
Oh, om mee te downloaden... zeg dat dan! :D

Tip: gebruike Emule versie 0.42G en dan kunje op de site www.svcdplaza.com alles downen wat je maar kan bedenken. Full albums, dvd rips, dvd -R. SVCD, SKVCD, etc

anQel
Figurant
Figurant

mac en downloaden...

Bericht door anQel » 24 sep 2004 22:16

zijn er hier mensen die ook een appel-geval gebruiken [mac] ? Welke programma gebruiken jullie om te downloaden? k Heb nu verschillende progs limewire, poisoned.. maar echt geweldig is het nog niet.

Se7en
Filmster
Filmster

Bericht door Se7en » 29 sep 2004 17:57

Lumière schreef:Hoe is SouLSeeK op het gebied van films downloaden? Ik heb eens rondgeneusd, en het heeft toch een geweldig filmaanbod met behoorlijke snelheden. Ik kan het niet uitproberen aangezien mijn pc het niet aankan om films te downloaden, en laat staan te bekijken (nieuwe pc in oktober :Y )...
Op Soulseek staan wel redelijk wat films geshared, het blijft een groot nadeel dat je maar van 1 bron kan downloaden. In tegenstelling tot bijvoorbeeld Bittorrent van je van meerdere 'peers' kleine stukjes binnenhaalt, waardoor de snelheid behoorlijk veel hoger ligt.

Soulseek is geweldig, maar voornamelijk voor (moeilijk te vinden) muziek.

SebastianValmont
Filmster
Filmster

Bericht door SebastianValmont » 01 okt 2004 19:24

Se7en schreef:
Lumière schreef:Hoe is SouLSeeK op het gebied van films downloaden? Ik heb eens rondgeneusd, en het heeft toch een geweldig filmaanbod met behoorlijke snelheden. Ik kan het niet uitproberen aangezien mijn pc het niet aankan om films te downloaden, en laat staan te bekijken (nieuwe pc in oktober :Y )...
Op Soulseek staan wel redelijk wat films geshared, het blijft een groot nadeel dat je maar van 1 bron kan downloaden. In tegenstelling tot bijvoorbeeld Bittorrent van je van meerdere 'peers' kleine stukjes binnenhaalt, waardoor de snelheid behoorlijk veel hoger ligt.

niet geheel waar...mits de bestanden dezelfde naam hebben vullen ze elkaar wel aan

bij een andere naam gaat het weer niet op dan

(voor muziek idd de oplossing)

Mister Pink
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Mister Pink » 01 okt 2004 19:30

SebastianValmont schreef:
Se7en schreef:

niet geheel waar...mits de bestanden dezelfde naam hebben vullen ze elkaar wel aan

bij een andere naam gaat het weer niet op dan

(voor muziek idd de oplossing)
Voor zover ik weet kan je met slsk per bestand toch echt maar van één bron downloaden. :-?

movie
Bijrol
Bijrol

Bericht door movie » 24 okt 2004 02:13

Kan Iemand me zeggen hoe ik Bittorent sneller kan maken..
ik had eerst een client geinstalleerd waardoor me Bittorent sneller was maar ik weet niet meer welke , iemand misschien een idee ??

Lumière
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Lumière » 24 nov 2004 19:59

Ik zit Lost Highway nu te downloaden... via SouLSeeK!... 40 K/sec. Duurt nog een lange 2 uur; hopelijk gaat de user niet offline. Ik was eerst BitTorrent aan het proberen, maar om de een of andere reden gaat hij tergend langzaam (1 K/sec!!!)... ik ga natuurlijk niet 1946 uur wachten op een film. Is er ergens een goede uitleg te vinden voor dit programma, of weet een van jullie, mede FoTV-ers mij alles even haarfijn uit te leggen?

Plaats reactie