Goede programma's om mee te downloaden?

Plaats reactie
Mark
Regisseur
Regisseur

Bericht door Mark » 05 apr 2005 17:43

Se7en schreef:Ik heb een avondje Ares Galaxy uitgeprobeerd en ik moet zeggen: ik ben zeer onder de indruk!

Een mooie, simpele interface, veel resultaten en downloaden met hoge snelheden. Dit zou best wel eens de nieuwe Napster of Kazaa kunnen worden.
Ziet er inderdaad goed uit ja, vooral die bewegende grafiek die de snelheid van die download aangeeft. En het is ook nog wel aardig snel, ik down net een mp3 van Britney met 20kbs, na een queue van 5sec.

PUMA
Regisseur
Regisseur

Bericht door PUMA » 05 apr 2005 17:50

Ik heb veel programmas gebruikt, en nu gebruik ik vooral bittorent en als ik een los liedje of iets kleins wil downloaden download ik met limewire(de meeste liedjes met 100kb ps dus daar ben je in een paar sec mee klaar

met azeurus is mijn top snelheid 300 kb ps

Konami
Regisseur
Regisseur

Bericht door Konami » 05 apr 2005 19:02

Kunnen we dan niet een bepaalde poll maken in dit topic, of een nieuwe openen? Waar de beste download proggie naar voren komt. Ik gebruik nu momenteel bijvoorbeeld DC++, Bittorent en een nog iets.
Maar als ik nu dank zij onze topic/poll dan achter kom dat, uhh.. Bijvoorbeeld Ares Galaxy beter is dan DC++, omdat(!) hij bijvoorbeeld sneller is, dan de rest. Dan begin laat ik de rest gewoon zitten en down ik dan wel met Ares Galaxy. Maar ach... ik kan ook gewoon googelen, om een de beste te zoeken.... Zegt u het maar...

Mark
Regisseur
Regisseur

Bericht door Mark » 05 apr 2005 21:06

Konami schreef:Kunnen we dan niet een bepaalde poll maken in dit topic, of een nieuwe openen? Waar de beste download proggie naar voren komt. Ik gebruik nu momenteel bijvoorbeeld DC++, Bittorent en een nog iets.
Maar als ik nu dank zij onze topic/poll dan achter kom dat, uhh.. Bijvoorbeeld Ares Galaxy beter is dan DC++, omdat(!) hij bijvoorbeeld sneller is, dan de rest. Dan begin laat ik de rest gewoon zitten en down ik dan wel met Ares Galaxy. Maar ach... ik kan ook gewoon googelen, om een de beste te zoeken.... Zegt u het maar...
Ja goed idee Konami, vraag me ook al af of het downloaden van een film nou sneller gaat met het aller beste download prog, of dat gewoon bij de congierge een dvd halen voor een eurotje waar die film al op staat toch nog veel sneller is. Daar kan ik met google trouwens geen antwoord op vinden...

oT
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door oT » 06 apr 2005 00:08

Mark schreef:of dat gewoon bij de congierge een dvd halen voor een eurotje waar die film al op staat toch nog veel sneller is. Daar kan ik met google trouwens geen antwoord op vinden...
Mark, alle vaagheid op een stokje, waar heb je het over :-?

Congierge = Conciërge (sorry, dat moest ik even doen)

Mark
Regisseur
Regisseur

Bericht door Mark » 06 apr 2005 20:56

oT schreef:
Mark schreef:of dat gewoon bij de congierge een dvd halen voor een eurotje waar die film al op staat toch nog veel sneller is. Daar kan ik met google trouwens geen antwoord op vinden...
Mark, alle vaagheid op een stokje, waar heb je het over :-?
Dat is hele foute humor van mij, vooral niet op letten.
oT schreef:Congierge = Conciërge (sorry, dat moest ik even doen)
Zat al te twijfelen of er nou een schuin streepje of dakje ofzo op die e moest. Toen dacht ik ineens bij mezelf: fuck it gewoon! Wat is dat voor een onzin om sommige letters te gaan versieren met puntjes en weet ik veel wat, dat slaat helemaal nergens op. Daarom staat het er verkeerd.

mr.movie
Figurant
Figurant

Bericht door mr.movie » 07 apr 2005 00:03

Emule !!!

div. pagina's met klikbare ed2k links. zie www.emule.startkabel.nl voor meer info, uitleg, downloads, sites etc etc. ben hier zelf al 2 jaar mee bezig en ja, je bent langzaam in het begin. maar nu haal ik complete dvd's of xbox games in een aantal uurtjes van het net af hiermee. veel aanbod in nl ondertitelde films, games, muziek en meer, veel meer. nog nooit één fake bestand binnen gehaald. zegt veel lijklt me. bevalt me het best na bittorent, kazaa, limewire, soulseker, nieuwsgroepen, winmx geprobeerd te hebben.

suc6 namens mr.movie :wink:

Mickeal
Bijrol
Bijrol

Bericht door Mickeal » 15 mei 2005 09:20

ey kazaa is niet goed man het geeft virusen ik had het ook me com zat vol virusen door kazaa.

dc++
ares

sickboy1984
Regisseur
Regisseur

Bericht door sickboy1984 » 14 jun 2005 14:01

Kan iemand mij vertellen wat een goed download programma is en waar ik dat pragramma dan kan downloaden

FTer
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door FTer » 14 jun 2005 14:13

Lees het topic eens door een vraag vriend google. :}

sickboy1984
Regisseur
Regisseur

Bericht door sickboy1984 » 14 jun 2005 14:19

Je hebt gelijk sorrie :oops:, maar had geen zin om meerdere pagina's door te gaan lezen.

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 19 jun 2005 09:04

Ik gebruik al zo'n 8 jaar Usenet.
Geen gezeik met filesharing..langzame connecties,en je bent niet afhankelijk van wat andere op hun PC hebben staan,
en mischien wel het grootste voordeel,ontraceerbaar..zolang je zelf niet upload..that is.
En zelf uploaden is ook niet nodig!
Alleen maar downloaden op volle snelheid,
afhankelijk van je (pay) server,
of je moet gebruik maken van de server van je provider,maar meestal is daar de retentie (de bepaalde tijd dat alles op de server staat) niet lang van,of de snelheid is ge-capped.

programma's / servers die ikzelf gebruik,
allemaal in combinatie met elkaar:
Newshosting (een unlimited pay-server,voor acces to UseNet,je hebt er nog meer de beste zijn :Giganews,en Easynews))
Newspro (met .NZB ondersteuning)
QuickPAR
WinRAR
FTD (forum/site om te zien wat en waar alles staat)
BinSearch (om zelf te zoeken in UseNet zelf)

100% download plezier,ongelimiteerd,vrij,en veilig
en zeer up to date met alles.

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 01 aug 2005 20:42

Heb net BearSchare 5.0.2 gedownload. Best snel. Enig nadeeltje is dat er telkens een venster komt van Norton Antivirus Security Alert. :-?

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 02 aug 2005 00:35

dannyB schreef:Heb net BearSchare 5.0.2 gedownload. Best snel. Enig nadeeltje is dat er telkens een venster komt van Norton Antivirus Security Alert. :-?
Norton Antivirus is prima, maar ziet wel vaker een programma voor een virus aan. :D

pietje012
Regisseur
Regisseur

Bericht door pietje012 » 11 mar 2008 22:23

Gebruik het download programma bitlord, dan zelf wel goede filmtorrents zoeken, maar qua gebruik om filmstorrents te downloaden ideaal.

Plaats reactie