Welke site filmtrailer ?
Welke site filmtrailer ?
Ik wilde graag weten wat zijn de allerbeste filmtrailers { Internetsite,s } ??
Ik heb zelf al gekeken bij Google { filmtrailers } en is zijn volgens mij Movies-Yahoo.com de beste.
Maar als jij voor mij nog een betere weet dan hoor ik dat graag.
Ik heb zelf al gekeken bij Google { filmtrailers } en is zijn volgens mij Movies-Yahoo.com de beste.
- kingcreole
- Oscar nominatie
Re: Welke site filmtrailer ?
hier kijk ik ook altijd....en ik vind het een erg goede siteabruzzese schreef:Ik wilde graag weten wat zijn de allerbeste filmtrailers { Internetsite,s } ??
www.apple.com/trailers is heel fijn
- kingcreole
- Oscar nominatie
meteen ff in de favorieten zetten THNXPUMA schreef:www.apple.com/trailers is heel fijn
De aller beste site op het net als het gaat over film trailers is niet Yahoo of Apple.
http://www.davestrailerpage.co.uk !!
- Ann McDunn
- Walk of Fame
- Contacteer:
Mark bedankt voor de link, meteen bij mijn favorieten gezet, dit is echt een pracht site.Mark schreef:De aller beste site op het net als het gaat over film trailers is niet Yahoo of Apple.

Deze gebruik ik zelf ook altijdPUMA schreef:www.apple.com/trailers is heel fijn

Op die van yahoo zijn ook nog veel fimpjes te vinden zie ik

Filmtrailers
Ik moet zeggen dat Yahoo-Movies / apple-Movies / Dave,s trailers ongeveer gelijk liggen aan kwaliteit alleen apple-Movies toch bij sommige trailers vrij groot zijn en extra breedbeeld.
Bedankt jongens hierboven die op mijn vraag hebben gereageerd.
Bedankt jongens hierboven die op mijn vraag hebben gereageerd.
- the catfishman
- Filmster
- Contacteer:
ja, die gebruik ik eigenlijk ook alleen maar, quicktime vind ik ook de enige fijne media player die je op internet kan gebruiken, wmp is ongeloofelijk irritant met heb bufferen wat hij toch altijd verkeerd schijnt in te schatten, waardoor hij weer halverwege stopt etc...aaarg..PUMA schreef:www.apple.com/trailers is heel fijn
- Ann McDunn
- Walk of Fame
- Contacteer:
En ik maar denken dat het aan mijn computer lag, ik vind het niet leuk voor jou, maar inderdaad wmp is soms echt irritant met bufferen, het duurt soms tijden voordat je alles hebt gezien.the catfishman schreef:ja, die gebruik ik eigenlijk ook alleen maar, quicktime vind ik ook de enige fijne media player die je op internet kan gebruiken, wmp is ongeloofelijk irritant met heb bufferen wat hij toch altijd verkeerd schijnt in te schatten, waardoor hij weer halverwege stopt etc...aaarg..PUMA schreef:www.apple.com/trailers is heel fijn

- Winchester73
- Filmster
Ook hier trailers aangetroffen: YOUTUBE
Ook scènes, HUMAN DESIRE bijvoorbeeld (nog niet op DVD uit).
Ook scènes, HUMAN DESIRE bijvoorbeeld (nog niet op DVD uit).
-
- Bijrol
Weet iemand of er soortgelijke websites zijn voor Windows Media Player oid?PUMA schreef:www.apple.com/trailers is heel fijn
Ik ben namelijk niet echt een liefhebber van Quicktime.

Als je op IMDB bij een bepaalde film op Trailers klikt, dan krijg je vaak een lijst met beschikbare trailers, daar kan dan een Windows Media Player link tussen zitten...CasterTroy schreef:Weet iemand of er soortgelijke websites zijn voor Windows Media Player oid?
Ik ben namelijk niet echt een liefhebber van Quicktime.