Welke site filmtrailer ?
-
- Bijrol
Inderdaad, vooral de HDkwaliteit filmpjes zijn erg fraai om te zien.somatic schreef:Ik kijk steeds op de site van apple voor filmtrailers. Je vindt er belange niet alles, maar wel verzorgd, en mooie kwaliteit!
Het is ook zo dat quicktime een heel stukje beter functioneert op een Mac dan op een PC...Ik ben namelijk niet echt een liefhebber van Quicktime.
- Duikboot
- Regisseur
- Contacteer:
www.movie-list.com is ook een goede. Als je je registreert op het forum heb je toegang tot nog veel meer trailers, van zeer goede kwaliteit (Quicktime)
- SaulKarath
- Bijrol
Ik keek altijd op apple.com/trailers, vet goede kwaliteit, 5.1 geluid...maar mijn computer en quicktime kunnen niet zo goed meer overweg
Kijk nu veel trailers op MovieWeb. Best goede site, met scherpe kwaliteit video's.

ik gebruik apple.com/trailers en http://movies.yahoo.com/ meestal
-
- Figurant
Re: Welke site filmtrailer ?
Zelf bekijk ik ze altijd op 22trailers.com
op de site vind je altijd de laatste beste film trailers, allemaal in HD kwaliteit
Check gelijk op de site de nieuwe trailer van "The Change Up". De tailer liet me echt lachen hahaa
op de site vind je altijd de laatste beste film trailers, allemaal in HD kwaliteit

Check gelijk op de site de nieuwe trailer van "The Change Up". De tailer liet me echt lachen hahaa