De players [Updated 4 mei 2004]

50kurus
Figurant
Figurant

Bericht door 50kurus » 26 apr 2003 16:56

bsplayer heeft mijn voorkeur.. alles wat je zoekt in een videospeler en ook nog supersnel

http://www.bsplayer.org/

Hans Olo
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door Hans Olo » 02 mei 2003 16:56

Syndro
Hoofdrol
Hoofdrol
Contacteer:

Bericht door Syndro » 08 mei 2003 22:24

BSPlayer is het beste, kleine freeware avi spelertje die alle codecs en audio filters ondersteund. Toppie :T

Verder ben ik niet helemaal eens dat Nimo Codec Pack een must is. Ik vind het maar een vaag pakketje codecs en dergelijke. Mijn pc begint er telkens van te flippen. Ik hou er dan ook van om gewoon zelf de bepaalde DivX/XviD codec te installeren en de AC3 audio filters, dan doet (bijna) elke kwalitatief goede film release het, geloof me. :)

Hans Olo
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door Hans Olo » 09 mei 2003 10:45

Als je precies weet welke onderdelen van Nimo je je wel of niet moet installeren, zal elke film het bij je doen.
Zelf gebruik in alleen Nimo en het werkt allemaal prima.
Ik ben het met je eens dat BS Player de beste player is voor het afspelen van DiVX/XviD

Zeurdoos
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Zeurdoos » 10 mei 2003 00:03

http://www.cooolsoft.com/dsd.htm (DivX Subtitle Displayer)

Deze player speelt ook echt alles en is ook erg makkelijk
voor het gebruik van subtitles. Heerlijk programmatje!

-Zeur-

mr Petit
Bijrol
Bijrol

Bericht door mr Petit » 06 jun 2003 23:40

Bij problemen met svcd's kan je nog http://www.elecard.com/ nemen... (mpeg 2 decoder pack). (de player suckt, dus die hoef je niet te downen).
Mpeg 2 wordt bijv. niet bij powerdvd meegenomen (wel bij windvd), en codecpacks als nime en tsunami willen ook wel eens raar doen...

nog een ABSOLUTE must have:
Daemon Tools!!!! (voor het mounten van je .iso , .bin enz)

(bsplayer blijft natuurlijk de beste player :P )

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 12 jun 2003 03:21

Als je Linux draait: MPlayer, de beste video player die ik tegen ben gekomen op welk platform dan ook. Speelt werkelijk *alles*: divx, xvid, quicktime, realplayer, xanim, etc, etc. en ook zogenaamd corrupte files eet ie zonder problemen.

player6
Figurant
Figurant

Bericht door player6 » 25 apr 2004 20:38

Videolan beste player die er is.

www.videolan.org

Dit is een player die alle codecs bezit. Je hoeft dus enkel deze player
te bezitten om iets af te spelen. Deze spelen kan tevens que bestanden laden, zodat je svcd niet hoeft te branden of via een virtuele cdrom speler hoeft te laden.

Aziez
Filmster
Filmster

Bericht door Aziez » 25 apr 2004 21:01

al die grote players op je pc ook zo zat!

probeer QUICKTIME ALTERNATIVE, deze player gebruikt windows media player 6.4 om al uw QUICKTIME bestanden af te spelen.

Bij aanschaf van QUICKTIME ALTERNATIVE NU VOOR DE HELFT VAN DE PRIJS: REAL ALTERNATIVE, (hetzelfde idee maar dan me real)

Gebruiker: ALTERNATIVE [/color]hebben mijn leven een stuk makkelijker gemaakt, ik had vaak last van RSI van het weg klikken van al die reclames en onnodige opties, maar dat behoord nu allemaal tot het verleden met ALTERNATIVE

Tycoon
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door Tycoon » 25 apr 2004 21:04

Aziez schreef:al die grote players op je pc ook zo zat!

probeer QUICKTIME ALTERNATIVE, deze player gebruikt windows media player 6.4 om al uw QUICKTIME bestanden af te spelen.

Bij aanschaf van QUICKTIME ALTERNATIVE NU VOOR DE HELFT VAN DE PRIJS: REAL ALTERNATIVE, (hetzelfde idee maar dan me real)

Gebruiker: ALTERNATIVE [/color]hebben mijn leven een stuk makkelijker gemaakt, ik had vaak last van RSI van het weg klikken van al die reclames en onnodige opties, maar dat behoord nu allemaal tot het verleden met ALTERNATIVE
Waarom dan niet gewoon de kazaalite megacodec pack inclusief beide alternatieven?
Release Notes:
The K-Lite Mega Codec Pack includes the K-Lite Codec Pack Full, QuickTime Alternative, Real Alternative and BSplayer.
Features:
- K-Lite Codec Pack 2.25 Full
- QuickTime Alternative 1.32
- Real Alternative 1.22
- BSplayer 1.00.807

Capone
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Capone » 25 apr 2004 22:02

Voor de ondertiteling (wanneer ie er als apart bestand bij zit), gebruik ik VobSub. Erg handig...

Aziez
Filmster
Filmster

Bericht door Aziez » 26 apr 2004 09:19

Tycoon schreef:
Aziez schreef:al die grote players op je pc ook zo zat!

Waarom dan niet gewoon de kazaalite megacodec pack inclusief beide alternatieven?
Release Notes:
The K-Lite Mega Codec Pack includes the K-Lite Codec Pack Full, QuickTime Alternative, Real Alternative and BSplayer.
Features:
- K-Lite Codec Pack 2.25 Full
- QuickTime Alternative 1.32
- Real Alternative 1.22
- BSplayer 1.00.807
Ik probeer alles dat met kazaa te maken heeft zoveel mogelijk te vermijden, al die virussen en slechte bestanden die aangeboden worden, ik word er niet goed van!

en BSplayer is ook niet alles.

Tycoon
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door Tycoon » 26 apr 2004 09:34

Aziez schreef: Ik probeer alles dat met kazaa te maken heeft zoveel mogelijk te vermijden, al die virussen en slechte bestanden die aangeboden worden, ik word er niet goed van!

en BSplayer is ook niet alles.
Ik weet niet welke codec ik waarvoor nodig heb en ben te lui om me te verdiepen. Ook het voordeel dat je in een keer klaar ben vind ik wel makkelijk.

Bukowski
Regisseur
Regisseur

Bericht door Bukowski » 26 apr 2004 09:38

Ik gebruik al tijden BS player maar sinds kort heb ik een probleem met het afspelen van videobestanden. Als ik namelijk een bestand wil afspelen dan loopt de player vast. Ik krijg die met geen mogelijkheid afgesloten - ook niet m.b.v. taakbeheer. Als ik dan vervolgens een andere player (bijv media player) open om het daarmee te proberen, speelt het bestand opeens wel - terwijl de totaal vastgelopen BS player nog gewoon op mijn desktop staat. Vaag :-?

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen? (uninstall ==> install heb ik al geprobeerd)

FuzzyWuzzy
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door FuzzyWuzzy » 26 apr 2004 10:31

Syndro schreef:Verder ben ik niet helemaal eens dat Nimo Codec Pack een must is. Ik vind het maar een vaag pakketje codecs en dergelijke. Mijn pc begint er telkens van te flippen. Ik hou er dan ook van om gewoon zelf de bepaalde DivX/XviD codec te installeren en de AC3 audio filters, dan doet (bijna) elke kwalitatief goede film release het, geloof me. :)
Heb ook meer problemen gehad met Nimo Codec Pack.
Ik gebruik zelf K-Lite wat echt perfect werkt.

Plaats reactie