De players [Updated 4 mei 2004]

jult
Bijrol
Bijrol
Contacteer:

Bericht door jult » 15 nov 2006 03:55

Aziez schreef:Ik probeer alles dat met kazaa te maken heeft zoveel mogelijk te vermijden,
De K-Lite codec crew heeft niets met kazaa te maken.

Overigens gebruik ik zelf tegenwoordig K-Multimedia-player, beter en slimmer dan bsplayer/VLC, freeware, no spyware no malware!

Zie voor goede up-to-date links het hoofdstukje Audio & Video related op jult.net/warez

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 15 nov 2006 08:13

jult schreef:
Aziez schreef:Ik probeer alles dat met kazaa te maken heeft zoveel mogelijk te vermijden,
De K-Lite codec crew heeft niets met kazaa te maken.
Dat is al twee keer eerder gezegd inderdaad.
jult schreef:Zie voor goede up-to-date links het hoofdstukje Audio & Video related op jult.net/warez
En dat zei je ook al. Pas je op? Dit komt namelijk over als spam.

jult
Bijrol
Bijrol
Contacteer:

Bericht door jult » 24 dec 2006 16:19

ash_ schreef:
jult schreef:Zie voor goede up-to-date links het hoofdstukje Audio & Video related op jult.net/warez
Dat is dan jouw verkeerde conclusie. Het zou spam zijn als er geld mee werd verdiend. Is duidelijk *juist* niet het geval. Ik prijs zelfs zo veel mogelijk gratis software aan, of manieren waarop die gratis te krijgen is. Ik help er mensen verder mee. Je mag blij zijn dat ik de moeite neem de link hier te plaatsen. Ik ga niet op twee plaatsen hetzelfde lijstje bijhouden, beetje overbodig werk, lijkt me.

Die rare forum-admins tegenwoordig. Ik kan de link ook als homepagelink plaatsen, die verschijnt onder elk bericht, is het dan ineens geen spam? Jouw reactie komt over als die van iemand die het vervelend vindt dat 'ie een enkele bezoeker kwijtraakt, omdat er toevallig een goede link in een berichtje staat. Boehoe.

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 24 dec 2006 16:21

jult schreef:
ash_ schreef:
Dat is dan jouw verkeerde conclusie. Het zou spam zijn als er geld mee werd verdiend. Is duidelijk *juist* niet het geval. Ik prijs zelfs zo veel mogelijk gratis software aan, of manieren waarop die gratis te krijgen is. Ik help er mensen verder mee. Je mag blij zijn dat ik de moeite neem de link hier te plaatsen. Ik ga niet op twee plaatsen hetzelfde lijstje bijhouden, beetje overbodig werk, lijkt me.

Die rare forum-admins tegenwoordig. Ik kan de link ook als homepagelink plaatsen, die verschijnt onder elk bericht, is het dan ineens geen spam? Jouw reactie komt over als die van iemand die het vervelend vindt dat 'ie een enkele bezoeker kwijtraakt, omdat er toevallig een goede link in een berichtje staat. Boehoe.
:B:

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 26 dec 2006 14:16

jult schreef:
ash_ schreef:

Stel je alsjeblieft niet zo aan. Om te beginnen zijn er zat mensen die hun site komen promoten alleen met het idee om zo veel mogelijk bezoekers te trekken, dat hoeft nog niks met geld te maken te hebben maar is wel spam. Ten tweede ging het mij er niet om dat je een link naar je site plaatst maar dat je dat al voor de tweede keer deed. Daarom vroeg ik vriendelijk of je wilde opletten. Als ik met geërgerd had aan je bericht of zeker wist dat je aan het spammen was had ik je bericht wel verwijderd. Daarom vraag ik je om voortaan even tot 10 te tellen voordat je je zwaar overtrokken reactie plaatst.

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 25 nov 2007 11:19

Dit is een vrij compleet pakket, met codecs en players:

http://www.cccp-project.net/

bevat o.m. een media player classic die d.m.v. gebruik van interne en externe filters geheel aan te passen is.
In combinatie met een losse AC3 filter en PowerDVD 7.3 is aan te raden om alle HD content af te kunnen spelen.

karelm
Figurant
Figurant
Contacteer:

Re:

Bericht door karelm » 16 jan 2012 17:27

player6 schreef:Videolan beste player die er is.

http://www.videolan.org

Dit is een player die alle codecs bezit. Je hoeft dus enkel deze player
te bezitten om iets af te spelen. Deze spelen kan tevens que bestanden laden, zodat je svcd niet hoeft te branden of via een virtuele cdrom speler hoeft te laden.
Thx! Werkt perfect voor me ;)

Plaats reactie