Nieuwe Interface IMDB
Nieuwe Interface IMDB
IMDB is gedeeltelijk in een nieuw jasje gestoken, zo kan je nu gemakkelijker stemmen en zijn de niet actieve categorieën in het overzicht beter te zien door de nu helemaal witte achtergrond. Dat zijn volgens mij wel de beste verbeteringen die ik na vijf minuten gebruiken heb gezien. Of het geheel een verbetering is... Wat ik wat minder vind is dat de titel van de film een beetje weg valt tussen de veel beter zichtbare knoppen eronder, kortom, ik moet er nog even aan wennen.
- Megalomaniac
- Regisseur
- Contacteer:
Voor als je er niet aan kunt wennen: http://former.imdb.com
- Ann McDunn
- Walk of Fame
- Contacteer:
Als het aankomt op veranderingen ben ik meestal gelijk ontevreden met het resultaat. Maar ik moet zeggen dat ik toch wel kan wennen. Ik merk overigens al wel kleine veranderingen.
Zo is het voten van films nu niet meer recht boven/onder het cijfer van de film (weet even niet meer precies waar het stond, onder of boven), maar aan de rechterkant jouw vote, en aan de linkerkant het cijfer dat het krijgt.
Overigens is former.imdb.com niet meer beschikbaar en linkt het door naar het huidige design
Zo is het voten van films nu niet meer recht boven/onder het cijfer van de film (weet even niet meer precies waar het stond, onder of boven), maar aan de rechterkant jouw vote, en aan de linkerkant het cijfer dat het krijgt.
Overigens is former.imdb.com niet meer beschikbaar en linkt het door naar het huidige design

- Megalomaniac
- Regisseur
- Contacteer: