Kazaa ernstig lek
Kazaa ernstig lek
Ik heb net de nieuwe Digizine ontvangen en daar stond o.a. in dat
er bij Kazaa een ernsitg lek is ontdekt. Voor de Kazaa-gebruikers
die hiervan nog niet op de hoogte zijn plaats ik hieronder het origi-
nele bericht;
Ernstig lek in Kazaa
In Kazaa en de andere programma's die gebruik maken van een Fasttrack netwerk is een veiligheidslek gevonden die dusdanig ernstig is dat er binnen 24 uur een update van het programma uitkomt. Het is gebleken dat de computer die als supernode dienst doet bij zijn cliënts kan inbreken. Sharman Networks adviseert nadrukkelijk de update te installeren. Of en wanneer er een update van Kazaa Lite komt is nog niet bekend.
http://www.kazaa.com
nele bericht;
Ernstig lek in Kazaa
In Kazaa en de andere programma's die gebruik maken van een Fasttrack netwerk is een veiligheidslek gevonden die dusdanig ernstig is dat er binnen 24 uur een update van het programma uitkomt. Het is gebleken dat de computer die als supernode dienst doet bij zijn cliënts kan inbreken. Sharman Networks adviseert nadrukkelijk de update te installeren. Of en wanneer er een update van Kazaa Lite komt is nog niet bekend.
- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
Laat dat maar aan mij over... Oh, wacht, dat heb je al gedaan.Fok83 schreef:Inderdaad niet bij stil gestaan, maar kan dat nu nogSyndro schreef:Deze kan naar "Films kijken en Internet" verplaatst worden denk ik...no offence
Hoe dan ook, ik heb absoluut geen vertrouwen in updates van Kazaa zelf, sinds zij mijn computer, met spyware en adware die virussen met zich meedroegen, al twee keer grondig hebben verneukt.
Re: Kazaa ernstig lek
zal heus wel voor lite ook wel een fixje verschijnenFok83 schreef:Ik heb net de nieuwe Digizine ontvangen en daar stond o.a. in dat
nele bericht;
Ernstig lek in Kazaa

-
- Bijrol
Geen Kazaa maar Morphues!!
Een goed alternatief voor Kazaa is Morphues zonder spyware en andere kutstreken. Volgens mij is het okee want ik heb het nu een 2 weekjes zonder dat mn browser vertraagd en m'n antispywareproggie 500 dingen vind
Geen Morphues maar Morpheus
Geen Morphues maar Morpheus
, sorry
, sorry
- BunnyHunter
- Filmster
-
- Bijrol
- sickboy1984
- Regisseur
hihisickboy1984 schreef:CasterTroy schreef:Jeetje .. dat er nog steeds mensen zijn die deze primitieve p2p programma's gebruiken.Topic is komt uit 2003 en laatste recente bericht, gaat er over dat je kazaa het niet meer moet gebruiken, dus waar haal jij vandaan dat mensen het nog gebruiken dan??????
-
- Bijrol
Zie reactie van Zo Jul 30, 2006 hierboven.sickboy1984 schreef:CasterTroy schreef:Jeetje .. dat er nog steeds mensen zijn die deze primitieve p2p programma's gebruiken.Topic is komt uit 2003 en laatste recente bericht, gaat er over dat je kazaa het niet meer moet gebruiken, dus waar haal jij vandaan dat mensen het nog gebruiken dan??????

- sickboy1984
- Regisseur
Ja en daar zegt die user dat hij kazaa niet meer gebruikt, dus nogmaals, waar haal jij vandaan dat mensen het nog gebruiken dan???CasterTroy schreef:Zie reactie van Zo Jul 30, 2006 hierboven.sickboy1984 schreef:CasterTroy schreef:Jeetje .. dat er nog steeds mensen zijn die deze primitieve p2p programma's gebruiken.Topic is komt uit 2003 en laatste recente bericht, gaat er over dat je kazaa het niet meer moet gebruiken, dus waar haal jij vandaan dat mensen het nog gebruiken dan??????

laatste bericht daarvoor was van 2004.