Gratis films kijken
Gratis gehele films..
Dat is sinds vorige week volgens Metro van Woensdag officieel een feit.. Het zijn er nu 400 en worden nog veel meer. Het stuk noemde de titels Behind Enemy Lines en The Boy in Plastic Bubble? HD kwaliteit gaat ook nog komen en ze zijn nog met meer studios in overleg om met hen films zelfde te doen. Deze waren Sony en MGMT. Als je klein bedrag zou willen betalen kon dacht ik misschien downloaden.. Het is in ieder geval al gratis te bekijken die 400 zonder downloaden dus.
Re: Gratis gehele films..
Kyrill, serieus... Of je typt niet goed, of je toetsenbord slaat een paar letters en zelfs complete woorden over.
Maar heeft dit bericht niet te maken met de deal die Google aan het sluiten is met studio's om ze via Youtube aan te kunnen bieden?

Maar heeft dit bericht niet te maken met de deal die Google aan het sluiten is met studio's om ze via Youtube aan te kunnen bieden?
Dit stukje vanaf 'kon' snap ik even niet.Kyrill schreef:Als je klein bedrag zou willen betalen kon dacht ik misschien downloaden..

- sickboy1984
- Regisseur
Het verhaal is wel duidelijk, maar waar worden deze films aangeboden.
Wat is de bedoeling?
Wat is de bedoeling?
Mij lijkt het bericht ook te gaan over de samenwerking tussen google en youtube, zie ook:
http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=18882
http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=18882
Zou Kyrill al weer nuchter zijn?
- Dr. Strangelove
- Regisseur
Ach, die cursus om zijn overtollige energie via het toetsenbord eruit te rammen is in ieder geval geslaagd.
De wereld is gered van een dosis zoals-dat-tegenwoordig-heet zinloos geweld, de prijs die wij op het forum ervoor betalen is de extra moeite die het kost om zijn berichten te vertalen in goed Nederlands en aldus inzichtelijk te krijgen.
De wereld is gered van een dosis zoals-dat-tegenwoordig-heet zinloos geweld, de prijs die wij op het forum ervoor betalen is de extra moeite die het kost om zijn berichten te vertalen in goed Nederlands en aldus inzichtelijk te krijgen.
Mark schreef:Zou Kyrill al weer nuchter zijn?

Gratis films kijken
Ola,
Ik probeer een film aan te zetten voor mn dochter op een site waar je gratis films met ondertiteling kan kijken maar heb een probleempje..
Hoe doe ik nou fullscreen kijken?
ik kom er maar niet uit, kan iemand me misschien helpen?
Bij voorbaat dank!
groetjes
Ik probeer een film aan te zetten voor mn dochter op een site waar je gratis films met ondertiteling kan kijken maar heb een probleempje..
Hoe doe ik nou fullscreen kijken?

Bij voorbaat dank!
groetjes
- Axeqlusive
- Regisseur
- Contacteer:
Re: Gratis films kijken
Nooit van de site gehoord, maar zo moeilijk is het niet.
Beweeg je cursus aan de onderrand van het beeldscherm van je film en dan dit icoon:

Beweeg je cursus aan de onderrand van het beeldscherm van je film en dan dit icoon:

Hartelijk bedankt! Je bent een engel!
Groetjes
Groetjes
- Axeqlusive
- Regisseur
- Contacteer:
Sow die site ook weer onder de aandacht geholpen 

Jep, gratis reclame..
Dat is wat engeltjes doen.
Dat is wat engeltjes doen.
- lucky1luke
- Figurant
Op http://www.onlinefilmnet.nl/ kan je ook gratis online volledige films kijken maar ook documentaires en cabaret (theo maassen herman finkers) ben je zo weer een uurtje zoet