BitTorrent

Plaats reactie
Se7en
Filmster
Filmster

Bericht door Se7en » 13 jun 2005 19:04

Peter schreef:hmmmm, op zich zou het misschien kunnen door de torrent file op te starten en ze dan te openen met bitcomet. maar bitcomet noemt de bestanden anders als je ze aan het downloaden bent (.bc!) dus ik denk niet dat hij ze herkent er en dan mee verder gaat.

Het kan ongetwijfeld op de een of andere manier, maar ik zou gewoon de dingen waar je nu mee bezig bent afmaken met BT, en daarbij gewoon BC draaien voor de nieuwe downloads. Nog even wachten met oninstalleren van BT dus.
Het kan gewoon hoor! Als je de optie waar Peter het over heeft uitzet in de opties van Bitcomet (dat het bestand geen .bc! erachter krijgt) kan je gewoon je download hervatten met BitComet!

Ik gebruik zelf ook, fijne client . _O_

PUMA
Regisseur
Regisseur

Bericht door PUMA » 13 jun 2005 19:30

Voor mensen die azureus gebruiken en problemen met de cpu enzo hebben raad ik aan om terug te stappen naar versie 2.2.0.2

klik

Mark
Regisseur
Regisseur

Bericht door Mark » 13 jun 2005 19:46

PUMA schreef:Voor mensen die azureus gebruiken en problemen met de cpu enzo hebben raad ik aan om terug te stappen naar versie 2.2.0.2

klik
Dan heb je ook wel meteen de grootste ergernis van die hele prog te pakken. JavaW.exe die (bij mij tenminste) na een paar dagen een paar honderd mb werkgeheugen gebruikt en die hele prog laat crashen. Na een week was ik het daarom wel gezien met azu.

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 13 jun 2005 23:40

Peter schreef:Ik raad je dus BitComet aan (BitLord schijnt overigens ongeveer hetzelfde te zijn).
Ah. Dat beantwoord mijn vraag voldoende. :)

Nemesis
Bijrol
Bijrol

Bericht door Nemesis » 16 jun 2005 00:58

Azureus gaf ook bij mij cpu problemen. Het bleek dat het in conflict kwam met mijn antivirus. Ik gebruik NOD32 antivirus scanner. Heb toen even snel op de website gekeken in de forums, en wat bleek, er was een simpele fix ervoor. En sindsdien werkt het nu perfect bij mij. Eerst ff port geforward natuurlijk omdat ik achter een router zit. En nu geen cpu of snelheidsproblemen meer :D

Bukowski
Regisseur
Regisseur

Bericht door Bukowski » 29 jan 2006 19:35

Ik gebruikte tot voor kort altijd BitComet als client maar aangezien steeds meer (private) trackers hem geband hebben, doe ik het sinds kort met Utorrent. Primma, klein proggie waar je weer net even wat meer mee kunt instellen dan bij Bitcomet.

Heeft iemand trouwens nog tips voor goede private! trackers?

Mark
Regisseur
Regisseur

Bericht door Mark » 29 jan 2006 19:46

Bukowski schreef:Ik gebruikte tot voor kort altijd BitComet als client maar aangezien steeds meer (private) trackers hem geband hebben, doe ik het sinds kort met Utorrent. Primma, klein proggie waar je weer net even wat meer mee kunt instellen dan bij Bitcomet.

Heeft iemand trouwens nog tips voor goede private! trackers?
www.filelist.org

Of is dat niet private genoeg.

Mark
Regisseur
Regisseur

Bericht door Mark » 20 mei 2006 18:59

Heb sinds een paar dagen µTorrent geinstalleerd. Echt super simpel proggie wat ook nog aardig stabiel is, en tijdens de installatie kan je met een testje checken of je die poorten goed open heb staan. Altijd handig voor als je n00b bent en maar wat loopt te kloten met die router. Check www.portforward.com om te kijken hoe je jou router goed instelt.

rrambuiter
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door rrambuiter » 20 mei 2006 20:44

Gebruik zelf ook Utorrent, fijn dingetje. Overigens raad ik iedereen IsoHuntaan.

Een community met veel cartoon ongein is dan weer MySpleen. Vette site, ik heb er de hele Earthworm Jim serie vandaan.

Bukowski
Regisseur
Regisseur

Bericht door Bukowski » 04 jun 2006 15:51

Mmm, ik had hier wel een berichtje verwacht over The Pirate Bay. Zij zijn inmiddels weer online omdat ze de doekoes hadden om snel elders nieuwe servers neer te zetten. Maar hoewel zij de reden van de politie-inval waren, zijn er bij die razzia ook servers van andere (merendeel volkomen legale) sites in beslag genomen. Daarbij zit een site die ik, in tegenstelling tot The Pirate Bay, wel erg graag bezocht. Balen.

Wat ik dan wel weer grappig vind is dat ze in Zweden snel een paar honderd man hebben weten te op te trommelen voor een demonstratie in Stockholm:

Afbeelding
Afbeelding

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 05 jun 2006 10:28

Bukowski schreef:Zij zijn inmiddels weer online omdat ze de doekoes hadden om snel elders nieuwe servers neer te zetten.
Ja, in Nederland naar het schijnt. Of dat nu een goede beslissing is? In Nederland is linken naar illegale content voor zover ik weet verboden. Aan de andere kant maakt dat Google in sommige gevallen ook al strafbaar.

Chrissus
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door Chrissus » 05 jun 2006 13:27

Ik vond die aanval op de Zweedse politie ook wel grappig. Het had niet gemoeten, okay, slecht voor imago? okay, maar ik vond het wel iets hebben.

Ze krijgen hier wel fijn ruzie met Brein, vraag me af of dat zo'n goed plan is. Maar het is maar de vraag waar je zo'n server verzameling neer moet zetten, een land dat geavanceerd genoeg is om snelle datalijntjes etc betaalbaar te kunnen verkrijgen, met niet te strenge regelgeving over wat allemaal gehost mag worden.. en waar je zoiets snel kunt regelen.

Hoop dat ze de goede keus gemaakt hebben.

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 05 jun 2006 21:16

Chrissus schreef:Maar het is maar de vraag waar je zo'n server verzameling neer moet zetten, een land dat geavanceerd genoeg is om snelle datalijntjes etc betaalbaar te kunnen verkrijgen, met niet te strenge regelgeving over wat allemaal gehost mag worden..
Uh nou ja, Zweden is dat dus. Waarschijnlijk krijgen ze hun servers gewoon weer terug, ze hebben volgens de Zweedse wet nooit iets strafbaars gedaan.

Chrissus
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door Chrissus » 05 jun 2006 21:18

Scandinavië is erg tof inderdaad.. toevallig ken ik iemand in Zweden die in de IT zit.. zal hem eens vragen of het daar ook uitgebreid in het nieuws komt. Ben er wel benieuwd naar.

Wel netjes dat ze nieuwe servers neerzetten voor de tijd dat ze down zijn.:)

Mark
Regisseur
Regisseur

Bericht door Mark » 27 jul 2006 22:24

Plaats reactie