BitTorrent

Kimon
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Kimon » 17 jun 2007 18:26

Kyrill schreef:Isohunt vind geen torrent als ik op ''M'' zoek. Dat is toch echt een film :-?
Probeer dit eens: M - Eine Stadt sucht einen Mörder

Bukowski
Regisseur
Regisseur

Bericht door Bukowski » 18 jun 2007 17:33

Lumière schreef:
Meszahline schreef:Kan iemand me een uitnodiging sturen voor karagarga.net. :oops:
En kan iemand mij zeggen wanneer ik invites kan versturen 8)
Je ratio moet in ieder geval positief zijn (dus seeden die handel, Lum), en je moet volgens mij iets van 50GB hebben geupload...

Ik heb nog één allerlaatste invite voor KG en die geef ik niet zo makkelijk weg. Als je kunt aantonen dat je op andere sites een ratio weet te houden, neem ik het in overweging. 8)

asoka
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door asoka » 18 jun 2007 17:47

Ik ben ook net lid geworden van Karagarga. Direct twee films van Naruse gedownload die niet met Engelse ondertiteling te koop zijn op DVD. Maar dus wel te downloaden via Karagarga, geweldige site.

rrambuiter
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door rrambuiter » 18 jun 2007 21:52

Bukowski schreef:Ik heb nog één allerlaatste invite voor KG en die geef ik niet zo makkelijk weg. Als je kunt aantonen dat je op andere sites een ratio weet te houden, neem ik het in overweging. 8)
Bedankt Buk, maar asoka heeft me al een linkje gegeven van iemand die me wat kon geven (ofzo). En bij deze dan ook, nogmaals bedankt asoka. :T

Lumière
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Lumière » 19 jun 2007 07:07

Bukowski schreef:Je ratio moet in ieder geval positief zijn (dus seeden die handel, Lum), en je moet volgens mij iets van 50GB hebben geupload...
Dat is zo makkelijk nog niet :P Maar nu bouwt het langzaam op naar een positieve ratio.

rrambuiter
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door rrambuiter » 19 jun 2007 11:10

Ik ga binnenkort maar eens beginnen, maar allerjezus wat een tof aanbod. Ook die nieuwe shorts van Lynch met veel seeders... _O_

Glue
Filmster
Filmster

Bericht door Glue » 20 jun 2007 20:15

Bukowski schreef:
Lumière schreef:
Meszahline schreef:Kan iemand me een uitnodiging sturen voor karagarga.net. :oops:
Ik heb nog één allerlaatste invite voor KG en die geef ik niet zo makkelijk weg. Als je kunt aantonen dat je op andere sites een ratio weet te houden, neem ik het in overweging. 8)
heb je em nog misschien? :)

ik heb een goede upload ratio bij TL echt waar! :Y

PUMA
Regisseur
Regisseur

Bericht door PUMA » 20 jun 2007 20:53

Kijk, nu begint het opeens heel interessant te worden... ik heb op filemp3 een rate van 0.883 en op tvtorrents 1.17 GCreds.

Bukowski
Regisseur
Regisseur

Bericht door Bukowski » 23 jun 2007 09:20

Glue en PUMA, aangezien ik een keus moet maken, zou ik graag van jullie drie titels willen horen die jullie hopen aan te treffen op Karagarga. Degene die de meeste titels noemt die ook daadwerkelijk op KG geseed worden, krijgt mijn laatste invite.

Ayciro
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Ayciro » 13 jul 2007 08:53

Ik heb nog een tip voor de gebruikers.
Als je XP gebruikt en je Internet is extreem traag als je aan het downloaden bent, dan moet je even kijken of er geen foutmelding staat in je Logboek.
En wel EventID 4226, dan kun je ervoor zorgen dat alles sneller werkt door het installeren van een kleine patch.
Windows heeft ooit in al zijn wijsheid besloten om TCPIP.sys zo aan te passen dat er maximaal 10 andere PC's zich kunnen aanmelding op jouw computer, dit ter voorkoming van wormvirussen.
Dus die patch alleen installeren als je een goede virusscanner hebt, XP SP2 geïnstalleerd hebt, en je de foutmelding in je logboek hebt staan.
Dat laatste is trouwens niet belangrijk, want ook als je sneller wilt kunnen downloaden/uploaden dan is deze patch geschikt.
Het grote voordeel is overigens dat het downloaden veel sneller gaat, en ook dat als je IE 7.0 hebt en je heel veel tabbladen open hebt staan, deze er minder vaak uitvliegen, een groot euvel met XP.

De patch kun je hier vinden en ik heb hem al verschillende keren met goed resultaat gebruikt, bij mij ging hetzelfe bestand downoaden 3 keer zo snel na de installatie.
Alleen soms zegt XP dat een origineel is vervangen en dat je de XP CD erin moet doen om het probleem op te lossen, dit moet je annuleren.
Meer over de werking van het patch bestandje en hoe te installeren kun je hier vinden.

Bukowski
Regisseur
Regisseur

Bericht door Bukowski » 27 jul 2007 14:16

Ik heb nog 1 invite voor torrentleech in de aanbieding. Anyone?
Laatst gewijzigd door Bukowski op 29 jul 2007 14:03, 2 keer totaal gewijzigd.

PUMA
Regisseur
Regisseur

Bericht door PUMA » 29 jul 2007 04:13

Bukowski schreef:Ik heb 4 invites voor torrentleech in de aanbieding. Anyone?
Zou je er één naar mij kunnen pben, ik kan er waarschijnlijk pas over een week of twee me beginnen maar private trackers (als je ze zo noemt) zijn geweldig _O_

Lumière
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Lumière » 29 jul 2007 04:45

Als je er nog eentje hebt dan zou ik er graag een van je ontvangen :)

Ik ben trouwens druk bezig met Karagarga, en heb toevallig net een eerste film geupload. Eindelijk stijgt m'n ratio flink.

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 29 jul 2007 13:25

Ik wil er ook wel een. Asjeblieft?

jult
Bijrol
Bijrol
Contacteer:

Bericht door jult » 29 jul 2007 16:02

Tijden veranderen, en die ratio-idioterie is volkomen uit de tijd.
De Fiber-internet users schieten als paddestoelen uit de grond, ook in Nederland. Per etmaal komen er worldwide ongeveer 500 bij, schijnt. En laat me je verzekeren:

Als je 10 tot 100 Mbit upstream hebt, dan moet je oppassen voor het fenomeen 'overseeding', waar ze je dan óók ineens voor 'bannen' op de ratio-obsessed indexers, omdat je zogenaamd de mogelijkheid tot ratio-verbetering van langzamere abonnees wegneemt.

Het belangrijkste bij bittorrent is niet ratio, maar seeding TIME. Het gaat er niet om dat je een 1:1 ratio haalt, het gaat er om dat je ervoor zorgt dat de torrent niet afsterft, dus dat er altijd 1 hele seed aanwezig is. Dat bereik je door zo veel mogelijk mensen te betrekken in de download. Iets wat je niet voor elkaar krijgt als je gesloten private flagged torrents indexeert, waar je bij voorbaat kleine groepen mee bedient. De torrents met open tracking, zonder afscherming, hebben BY FAR het langste leven op internet.

Plaats reactie