BitTorrent

Bukowski
Regisseur
Regisseur

Bericht door Bukowski » 29 jul 2007 17:22

Zal best, maar je vergeet dat veel van die private trackers ook hechte communities vormen en mensen elkaar graag helpen. Iets wat totaal niet leeft op de open sites.

Uit de tijd of niet, het is voor mij op het moment de beste manier om aan (vooral minder bekende) titles te komen.

asoka
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door asoka » 29 jul 2007 18:53

jult schreef:De torrents met open tracking, zonder afscherming, hebben BY FAR het langste leven op internet.
Dat is bij Karagarga goed opgelost. Op het moment dat iemand een torrent probeert te downloaden die jij ooit hebt voltooid en er zijn geen seeders meer dan krijg jij daarvan een melding op de homepagina. Dat zorgt ervoor dat je gerust een torrent kan proberen te downloaden waarvoor geen seeders zijn, na een paar uur komen de seeders vanzelf te voorschijn. Ik denk dat dit voor torrents waar maar weinig belangstelling voor is beter werkt dan open trackers.

asoka
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door asoka » 29 jul 2007 18:58

Ik heb trouwens 3 invites voor Cinema Obscura over. Het aanbod van CO is maar klein vergeleken met KG, maar ik haal er toch nog regelmatig iets vanaf. PM je email-adres naar mij als je belangstelling hebt.

Lumière
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Lumière » 20 aug 2007 11:08

Eerst kon je daar toch gewoon gratis registreren?

amp25
Figurant
Figurant

Bericht door amp25 » 30 nov 2007 21:14

iemand nog invite van goede torrents sites over zal graag willen hebben

pietje012
Regisseur
Regisseur

Bericht door pietje012 » 30 nov 2007 21:30

amp25 schreef:iemand nog invite van goede torrents sites over zal graag willen hebben
zoek je gewoon een site waar je goede torrents kan downloaden van films?

dan is www.axxo.superfundo.org wat voor jou!

amp25
Figurant
Figurant

Bericht door amp25 » 30 nov 2007 21:56

zoek zoiets als goede speed torents site zeg maar private trackers site

zoiets als revolutionTT

Se7en
Filmster
Filmster

Bericht door Se7en » 13 feb 2008 22:03

Heeft iemand misschien een invite voor TorrentLeech over?

bobocad
Regisseur
Regisseur

Bericht door bobocad » 19 mei 2008 15:23

De MPAA/Brein en de rest zijn hard uit om torrentsites uit de lucht te halen. O.a. Demonoid en Torrentspy. En de volgende wordt (waarschijnlijk) Mininova.
Brein sleept Mininova voor de rechter
Omdat Brein vindt dat de maatregelen die de torrentsite Mininova neemt om het aanbieden van illegale bestanden tegen te gaan niet voldoende zijn, stapt de stichting naar de rechter.

Mininova is 's werelds grootste bittorrentsite met naar eigen zeggen meer dan 30 miljoen unieke bezoekers per maand en in totaal 5 miljard downloads. De maandelijkse inkomsten uit advertenties worden geschat op enkele honderdduizenden euro. Een door TNO ontworpen steekproef die Brein heeft genomen, toont aan dat meer dan 90% van de torrents op Mininova naar illegale bestanden verwijzen. Brein wil dat Mininova effectieve maatregelen neemt om dit misbruik aan banden te leggen. Er is daarover met Mininova gesproken maar dit heeft niet tot het gewenste resultaat geleid. Mininova acht haar Notice & Take Down procedure voldoende terwijl BREIN vindt dat Mininova maatregelen moet nemen om het misbruik te voorkomen.

"Mininova heeft een zakenmodel dat op illegaliteit is gebaseerd. Zij profiteert van grootschalige inbreuk," zegt Brein. "Een Notice & Take Down procedure is absoluut onvoldoende voor een site die systematisch en structureel gebruik maakt van ongeautoriseerde bestanden. Notice & Take Down werkt om lekkages tegen te gaan maar niet als de kraan wagenwijd openstaat zoals bij Mininova. Een vergelijking met sites die in essentie legaal aanbod organiseren gaat niet op. Mininova organiseert vrijwel uitsluitend illegaal aanbod en verdient daar haar inkomsten mee. Zij moet daarom effectieve maatregelen nemen om dit te voorkomen en als zij dat niet kan dan moet zij stoppen."

"Dit is een principiële aangelegenheid voor Brein. Wij komen er met Mininova niet uit daarom leggen wij deze vraag nu aan de rechter voor", aldus Kuik. "Er is lange tijd met Mininova over mogelijke oplossingen gesproken maar uiteindelijk willen zij geen verantwoordelijk nemen voor hun activiteiten. Je kunt wel eindeloos door praten maar ondertussen loopt de schade voor rechthebbenden op en is Mininova miljoenen gaan verdienen."

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 19 mei 2008 15:25

Dweilen met de kraan open lijkt mij, films etc downloaden via internet hou je niet meer tegen.

patrob
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door patrob » 20 mei 2008 15:59

Dat weet ik eigenlijk niet. Ik heb in mijn tijd ook best veel gedownload, maar tegenwoordig koop ik weer erg veel. Het origineel heeft toch echt wel z'n voordelen.

Mark
Regisseur
Regisseur

Bericht door Mark » 20 mei 2008 16:29

patrob schreef:Dat weet ik eigenlijk niet. Ik heb in mijn tijd ook best veel gedownload, maar tegenwoordig koop ik weer erg veel. Het origineel heeft toch echt wel z'n voordelen.
:-? Noem er is een paar op...

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 20 mei 2008 17:00

Hmm, een voordeel...je hebt niet zo'n dikke vette portemonnee in je broekzak zitten, al dat geld wordt je toch maar ongelukkig van..
:-?

Mr. Scotch
Figurant
Figurant

Bericht door Mr. Scotch » 22 jul 2008 19:18

bobocad schreef:De MPAA/Brein en de rest zijn hard uit om torrentsites uit de lucht te halen. O.a. Demonoid en Torrentspy. En de volgende wordt (waarschijnlijk) Mininova.
Een trieste trieste zaak...

Maak nu al een paar jaar met volle tevredenheid van Torrentsites (uiteraard alleen volledig rechtsgeldig legaal materiaal :))
Gebruik altijd isohunt.com
geweldige site. zoekt op alle sites als demonoid e.d.

tim Beukema
Figurant
Figurant

Bericht door tim Beukema » 23 mar 2009 11:47

Bittorrent is best handig hoor, en makkelijk in gebruik. Volgens mij zijn de downloads ook aardig veilig, ik heb er nog nooit echt probelemen mee gehad ofzo. Sommige bestandjes zijn wel .rar, moet je even omzetten..
Tim beukema

Plaats reactie