Naar welke concerten ga je, of ben je geweest?

Mooiste soundtrack, beste zanger, nieuwe releases, klassiek, pop, rock of hiphop.
Plaats reactie
PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Re: Naar welke concerten ben je geweest?

Bericht door PascalE » 15 okt 2014 22:10

Truckfighters, afgelopen maandag. God die mannen hebben een energie, wat een beest van een gig was dat.

Kanjer
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door Kanjer » 31 okt 2015 13:26

Gisteren voor de 6e keer dit jaar naar Guido Belcanto geweest en het was weer top, net zoals de muzikanten die hem steeds vergezellen. En wat een stembereik heeft die gast toch!

Vorige week dan weer Apocalyptica gezien in de AB in Brussel. Kunnen mijn muziekgenres nog verder uit elkaar liggen? :)

Creeper
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Creeper » 21 feb 2016 21:39

Gisteren Róisín Murphy gezien in het Klokgebouw. Zo zot als een deur. _O_

Creeper
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Creeper » 05 jul 2016 22:24

Afgelopen weekend naar Werchter geweest. Hoogtepunten: teveel. Tame Impala, New Order en Rammstein waren geniaal. _O_

JamesBond
Regisseur
Regisseur

Bericht door JamesBond » 11 nov 2016 16:20

De vraag is dan wellicht naar welke concerten ik geweest ben, maar dit lijkt mij alsnog de meest geschikte plek om te zeggen dat ik vanavond naar 65daysofstatic ga! :)

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Re: Naar welke concerten ga je, of ben je geweest?

Bericht door Touchwood » 11 nov 2016 17:00

Och, dat is simpel opgelost. :wink:

Have a blast !

JamesBond
Regisseur
Regisseur

Bericht door JamesBond » 11 nov 2016 17:51

Thanks, ma'am! :)

JamesBond
Regisseur
Regisseur

Bericht door JamesBond » 14 nov 2016 14:51

Vanavond met mijn zusje naar Panic! At The Disco! :)

Duikboot
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Duikboot » 15 nov 2016 00:07

Morgenvroeg een paar uur werken en dan gaan we eind van de middag richting Ziggodome voor Volbeat! 8)

JamesBond
Regisseur
Regisseur

Bericht door JamesBond » 02 jul 2017 19:18

Ik had enkele weken terug een paar daagjes vrij gevraagd zodat ik dit weekend naar het British Summer Time festival in Londen kon! Of, beter gezegd, zodat ik naar de vrijdag van het BST-festival kon. Op die dag speelden namelijk niet alleen Mike + The Mechanics, KC And The Sunshine Band en Blondie, ook mijn grootste muziekidool Phil Collins (!!!) trad op! En wat een waanzinnige dag was het! Nu waren alle bands die ik daar heb gezien onwijs gaaf (met name Blondie was geweldig), maar het was voor mij toch wel erg speciaal om Phil Collins op te zien treden, en wat een prachtig optreden was het! Ik denk niet dat ik ooit een concert heb meegemaakt waarbij er zo'n heerlijke energie was! Iedereen was mee aan het zingen, iedereen was mee aan het springen, iedereen was mee aan het dansen, het was echt waanzinnig! Echt een prachtige ervaring! :)

Psycho-M
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Psycho-M » 26 okt 2018 14:17

Holy thread resurrection Batman!
Laatste post juli 2017.
Tijd om daar iets aan te doen.

Afgelopen zomer naar het concert van Eminem geweest in Goffertpark Nijmegen. Heel gaaf.
Het was heerlijk weer dus lekker in het zonnetje gezeten en het concert was een combinatie van nieuw met oud werk.
Skylar Grey was er ook nog bij, wat kan die zingen zeg.

Ook nog met een vriendin naar Ed Sheeran geweest op het Werchter terrein.
Het was een kado voor haar en ze vond het echt heel leuk.
Ik vind het vooral knap dat hij daar in zijn eentje op het podium staat met zijn loop machientje en een heel festivalterrein weet te entertainen. Erg knap.

En dan het hoogtepunt van het afgelopen jaar.
Met 2 vriendinnen van me naar Justin Timberlake in Keulen geweest.
Wat een strakke show! Supergoed, mooie videoprojectie en hit na hit werd er op je afgevuurd.
Hij had een podium met een catwalk tussen het publiek en dat liep door tot een midden en achterpodium. Erg goed gedaan.
Strakke show, goede zang en dans, gelachen toen een duitse jongedame haar bh op het podium gooide en ook nog een leuke avond in Keulen gehad. Helemaal top.

timdekw
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door timdekw » 28 feb 2019 17:35

Ik ga deze topic weer even aanzwengelen! :+

Ik ben gister naar het concert van Rhapsody of Fire geweest. Ondanks veel onrust binnen de band en het feit dat ze toch niet meer helemaal op het niveau van vroeger zitten, blijf ik deze band (en diens tegenhanger van Luca Turilli) met plezier volgen. De nieuwe zanger brengt een hoop energie mee op het podium en zowel de oude bekende als de nieuwe nummers werden fantastisch gespeeld.
Het voorprogramma bestaande uit de relatief nieuwe Duitse power metal band Thornbridge en de nieuw leven ingeblazen Spaanse band Avalanch waren eveneens erg goed. Ik heb me prima vermaakt! \m/

Volgende op de agenda is de prog metal band Soen in de HMH op 23 maart.

Duikboot
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Duikboot » 28 feb 2019 19:41

Probeer nog kaarten te krijgen voor (alweer) het afscheidsconcert van Normaal. Als Achterhoeker lijkt het me wel wat om nog een keer olderwets te høken, maar aan de andere kant ben ik weer bang dat het gigantisch massaal gaat zijn. Zoals een paar jaar geleden in Toldijk zal het wel niet gaat worden. Goeie tijden, op het fietsje die kant op en alsof we daar nog niet genoeg gehad hadden al slingerend naar huis nog even de lokale kroeg in om de laatste compleet overbodige biertjes weg te kauwen. Ik ga me oud voelen... :oops:

Oh, en wat er sowieso op de agenda staat en waarvoor de kaarten binnen zijn: Rammstein in de Kuip! 8) Na tien jaar is het eindelijk een keer gelukt om kaarten te scoren!

En we gaan naar de Zwarte Cross op de zondag, maar daar ga ik al jaren niet meer heen voor de bands. Al zou het leuk zijn als ze de Heideroosjes op de zondag laten spelen. Veel te laat pas gaan luisteren, maar in 2012 gelukkig nog wel twee keer kunnen zien :Y

timdekw
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door timdekw » 28 feb 2019 20:47

Rammstein! Gaaf! Ik was helaas te laat met kaarten kopen. Ik heb ze tijdens hun laatste tour wel gezien en dat was echt een geweldige show. Had graag weer gegaan.

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 28 feb 2019 21:01

Rammstein lijkt me inderdaad ook nog wel een keer gaaf. Op de muziek ben ik inmiddels wel een beetje uitgekeken, maar live moet dat toch wel een spektakel van unieke klasse zijn.

Ben zelf pas nog naar Massive Attack geweest, in de AFAS Live, voor mij al de 4e keer daar. Een speciaal concert vanwege het 21-jarige ( :-? ) jubileum van hun meesterwerk Mezzanine. Heel aparte show, een beetje kort ook en met nul-komma-nul interactie met het publiek, maar de muziek en de visuals stonden zoals altijd als een huis. Wel schokkend: geen van m'n wat jongere collega's blijkt ooit ook maar van Massive Attack gehoord te hebben, en zelfs Unfinished Sympathy klonk niemand bekend in de oren. Een totaal gebrek aan culturele opvoeding bij de jeugd van tegenwoordig....

En dan later dit jaar weer eens naar Muse, in het RheinEnergie Stadion in Keulen. Heb Muse reeds 3 keer eerder gezien, maar dat was steeds in een zaal: 2x Ahoy, 1x KolnArena. Ook altijd zeer indrukwekkend, maar ben wel benieuwd of de show ook in een voetbalstadion zo tot z'n recht komt.

Plaats reactie