me-taaaaaaaaal!!

Mooiste soundtrack, beste zanger, nieuwe releases, klassiek, pop, rock of hiphop.
Plaats reactie
Animal
Filmster
Filmster

Bericht door Animal » 31 mar 2005 19:41

Draculia schreef:De nepheid van bands als Linkin Park en co. komt me de strot uit.
nepheid? ik kan me niet herinneren dat ze ooit beweerden dat ze true ende grim Norwegian Black metal maakten...

Jehl
Bijrol
Bijrol
Contacteer:

Bericht door Jehl » 02 apr 2005 18:03

Toooooool
SOAADD
en Strata

Stinknot
Bijrol
Bijrol

Bericht door Stinknot » 01 jul 2005 15:57

Animal schreef:
Draculia schreef:De nepheid van bands als Linkin Park en co. komt me de strot uit.
nepheid? ik kan me niet herinneren dat ze ooit beweerden dat ze true ende grim Norwegian Black metal maakten...

Ze beweren ook niet dat ze GEEN metal maken. Ze staan onder het kopje 'nu-metal'.
Sommige metalfans vinden nou eenmaal dat nu-metal geen echte metal is.

Stinknot
Bijrol
Bijrol

Bericht door Stinknot » 01 jul 2005 15:58

Maar verder luister ik naar Spineshank, Metallica, Life of agony, murderdolls enzo.

Stinknot
Bijrol
Bijrol

Bericht door Stinknot » 01 jul 2005 16:00

Zeurdoos schreef:
flightart schreef:Vroeger vond ik Linkin Park best goed, maar nu steeds minder, kent iemand dat gevoel?
Ja, maar dat had ik al redelijk snel. Blame it on the radio & tv ;). Nee, Linkin Park is gewoon vrij saaie muziek die snel in je kop zit maar niet uniek genoeg is om lang mee te gaan. Zelfs als ik nu de eerste cd weer op zou zetten zou ik alle nummers nog kennen, zo simpel zijn alle liedjes. En simpel kan soms goed uitpakken, maar hier helaas niet.
Totaal mee eens!

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 01 jul 2005 16:03

Animal schreef:
true ende grim Norwegian Black metal maakten...
Burzum,Immortal,Mayhem,Emperor,Darkthrone!...
uit amerika: Xasthur..

Stinknot
Bijrol
Bijrol

Bericht door Stinknot » 01 jul 2005 16:03

Heb je mij weer! :P

Wat vinden jullie van Lacuna Coil, heb veel bands gehoord van jullie gehoord. maar wat vinden jullie van metalbands met zangeressen?

The Lunatix Project
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door The Lunatix Project » 02 jul 2005 06:35

favo: Disturbed, SoaD, Rammstein, Disturbance, Nekromantix, The Pagan Dead enz enz laatste 2 ben ik in aanraking gekomen door mn zwager. Dies helemaal Psychobilly freak :)

Animal
Filmster
Filmster

Bericht door Animal » 15 aug 2005 16:57

[zelfpromotie]
Het eerste en het laatste nummer van Shattered Hope - Application for Heriosm staan nu online op http://www.shatteredhope.nl!

directe links:

http://gallery.shatteredhope.nl/audio/S ... des%20.mp3

http://gallery.shatteredhope.nl/audio/S ... entanz.mp3

laat is horen wat jullie er van vinden!

Flippie
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door Flippie » 27 sep 2005 13:26

ik luister zelf ook naar metal alleen het moet me niet te gek worden... maar SOAD is zeker wel cool _O_

Sengaia
Bijrol
Bijrol
Contacteer:

Bericht door Sengaia » 24 jan 2006 10:54

Stinknot schreef:Heb je mij weer! :P
Wat vinden jullie van Lacuna Coil, heb veel bands gehoord van jullie gehoord. maar wat vinden jullie van metalbands met zangeressen?
Leuke band, maar ze doen wel veel van hetzelfde. Zangeres is erg leuk, gelukkig niet zo'n opera-vrouwke. Waarmee ik niet zeg dat ik opera-diva's niet leuk vind, maar er is nu wel een overkill. Floor Jansen van After Forever vind ik de uitzondering op de regel, wat een powerwoman! Heb ze laatst in 013 gezien met een harmonieorkest en dat was heerlijk bombastisch.

Vind het trouwens erg leuk dat er zoveel succesvolle metal van eigen bodem is: God Dethroned, Textures, Ordo Draconis (nieuwe Arcturus), Epica. En de Belgen hebben Oceans of Sadness, sympathieke band. Within Temptation en The Gathering zijn geen metal meer, maar maken nog steeds fijne muziek.

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 19 aug 2006 17:33

A brother of metal died..;

Swedish heavy metal musician Jon Nödtveidt, 31, was found dead on Wednesday, August 16 at his apartment in Hässelby, a suburb of Stockholm. He shot himself in the head and was surrounded by lit candles, Expressen reports. Shortly before the ritual suicide, he had sent farewell letters to his father and his girlfriend and explained to a friend, "I'm going away for a long, long time. I'm going to Transylvania."
..ik heb desnoods net de LP "Storm of the Light's Bane" van Dissection gekocht..
r.i.p.
Zover ik weet was Dissection toch 1 van betere bands.

http://www.dissection.nu/media/angels-video-mpeg1.mpeg

meer hierover op de Dissection HomePage:

http://www.dissection.nu/

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 20 aug 2006 13:25

Een link naar de trailer van de film:
Metal: A Headbanger's Journey

http://www.metalhistory.com/qtime_hi.html

Alles over de muziek,de fans,met commentaar van verschillende bands..
alles wat je weten wil over de heavymetal scene zoals die was en is...waarschijnlijk neemt het ook de onervaren fan mee,in de diepste diepten van de heavy metal wereld,en worden vele vragen beantwoordt,de verbondenheid van de fans,de bands en natuurlijk de muziek,de concerten..
Zelfs voor mensen die er niet van houden lijkt het mij een leuke film.

Haringkar
Bijrol
Bijrol

Bericht door Haringkar » 25 aug 2006 10:59

Ik heb die documentaire gezien, viel me toch een beetje tegen....

Zelf ben ik geen extreme metalfan (wel Rammstein :T ) maar luister verder graag naar Ministry, Audioslave, Metallica dat soort dingen.
Helemaal in het begin van deze thread (2003 haha) werd Born from Pain genoemd. Heb ze laatst live gezien en vond ze beter dan de hoofdact Six feet Under.

DonCorleone
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door DonCorleone » 26 aug 2006 12:12

Ik vind Metal dus echt rotmuziek, en het is al helemaal stom als mensen bandshirts gaan kopen met spikes en dat soort shit....echt te lelijk!

Nee, geef mij dan maar Rap!

Plaats reactie