Goed foute favorieten

Mooiste soundtrack, beste zanger, nieuwe releases, klassiek, pop, rock of hiphop.
gert
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door gert » 14 nov 2003 15:42

Er is mij gevraagd om voor wat foute muziek te zorgen voor een feestje morgenavond; kan iemand mij wat foute cd's aanraden, die ik makkelijk kan downen?

Zeurdoos
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Zeurdoos » 14 nov 2003 15:44

gert schreef:Er is mij gevraagd om voor wat foute muziek te zorgen voor een feestje morgenavond; kan iemand mij wat foute cd's aanraden, die ik makkelijk kan downen?
Ehm, fout in de zin van "oud"? Of foute 90s dance muziek (2 Unlimited en dergelijke). Of fout als in meezingers?

-Zeur-

gert
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door gert » 14 nov 2003 15:54

Zeurdoos schreef:
gert schreef:Er is mij gevraagd om voor wat foute muziek te zorgen voor een feestje morgenavond; kan iemand mij wat foute cd's aanraden, die ik makkelijk kan downen?
Ehm, fout in de zin van "oud"? Of foute 90s dance muziek (2 Unlimited en dergelijke). Of fout als in meezingers?

-Zeur-
Soort feestje: Het is voor de verjaardag van m'n broer, die 29 is geworden. Er komen behoorlijk wat Brazilianen, die wel van een uitbundig feestje houden.
Als ik met dance aan kom zetten, denk ik dat eruit wordt gebonjourd. Dus hou het maar op oud/ fout; meezingers zijn ook goed maar liever geen nederlands talig aangezien die Brazilianen de tekst waarschijnlijk toch niet kennen :wink:

o ja, misschien ook interessant om te melden; het is een thema feestje met als thema omgebouwd (dus de mannen komen als vrouwen en de vrouwen als mannen)

Kenji
Regisseur
Regisseur

Bericht door Kenji » 14 nov 2003 16:00

gert schreef:Soort feestje: Het is voor de verjaardag van m'n broer, die 29 is geworden. Er komen behoorlijk wat Brazilianen, die wel van een uitbundig feestje houden.
Als ik met dance aan kom zetten, denk ik dat eruit wordt gebonjourd. Dus hou het maar op oud/ fout; meezingers zijn ook goed maar liever geen nederlands talig aangezien die Brazilianen de tekst waarschijnlijk toch niet kennen :wink:

o ja, misschien ook interessant om te melden; het is een thema feestje met als thema omgebouwd (dus de mannen komen als vrouwen en de vrouwen als mannen)
Foute Portugese meezingers over transseksualiteit dus? Moet toch niet al te moeilijk zijn. :)

gert
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door gert » 14 nov 2003 16:02

Bolo schreef:Foute Portugese meezingers over transseksualiteit dus? Moet toch niet al te moeilijk zijn. :)
Je hebt zeker je hele kast er mee vol staan :wink:

ruben
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ruben » 14 nov 2003 16:03

ah, transseksualiteit

zong Gerard Joling niet in het portugees?

gert
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door gert » 14 nov 2003 16:04

ruben schreef:zong Gerard Joling niet in het portugees?
Das behoorlijk fout, ja :D

El Chivo
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door El Chivo » 14 nov 2003 16:46

gert schreef:
Zeurdoos schreef:
Dan zou ik alvast Blur met Boys & Girls niet vergeten

Niet fout maar zeker geschikt voor de gelegenheid

En Dana International! :o

Saartje
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Saartje » 14 nov 2003 16:49

hum... dan kan ik mn jaren 90 cd's eens bovenhalen..
Narcotic - Liquido
Da Rick - Rumble
Tupac - Changes
Mr. Oizo - Flat Beat
Shania Twain - That Don't Impress Me Much
Britney SPears - Baby One More Time
..
euh op andere cd nog
Scoop -Drop It
Abel - Onderweg
*N Sync - Bye Bye Bye
Rollergirl - Dear Jessie
..

Ik ga ze niet allemaal opnoemen, oh ik heb nog meer foute cd's. En nog uit de collectie die mn vader heeft gekocht toen hij cd's wou gaan verhuren...
Euh... iig veel foute muziek :oops:

Maar ik luister gewoon alles wat ik leuk vind :D

gert
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door gert » 14 nov 2003 21:48

Ik heb nu toch een partij foute muziek, o.a.:
We R Family - Sister Sledge
ABBA vanalles
Beach Boys veel
Wham
Dr. Beat - Gloria Estefan
Girls just wanna have fun - Cindy Lauper
I Will Survive - Gloria Gainor
Funky Town - Lipps inc
Automatic - Pointer Sisters
Respectable - Mel & Kim
Celebration, Boogie Night, Superfreak (goed nummer trouwens), Relight My Fire, It's Raining Men etc.

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 15 nov 2003 00:33

Jongens, wat ik nu toch op heb staan...

Rick Astley - Too Many Broken Hearts In The World :oops:

Saartje
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Saartje » 17 nov 2003 10:00

Mn zussen draaien helemaal door als ze Always van JBJ horen. :D

wab
Filmster
Filmster

Bericht door wab » 17 nov 2003 10:13

En Gert, hoe was je DJ-avond zaterdag? Geslaagd feestje? Wat heb je allemaal gedraaid?

gert
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door gert » 17 nov 2003 12:29

wab schreef:En Gert, hoe was je DJ-avond zaterdag? Geslaagd feestje? Wat heb je allemaal gedraaid?
DJ-avond is een overstatement; ik moest gewoon ff wat cdtjes branden met foute muziek. Vooral de cd met de bovenstaande nummers was een grote hit. D'r stond ook Lady Marmelade, Carwash, Kung Fu Fighting, Macho Man, YMCA, We R Family en Pass the Dutchie op. Daarnaast had ik een cdtje gemaakt met boys/ girl thema met o.a. Blur (boys & girls), Britney Spears (Baby One More Time & Boys), Shania Twain (That don't impress me much & Man! I feel like a woman), Sabrina (Boys, Boys, Boys), Madonna (like a Virgin), Right Said Fred (Too Sexy) etc.
Het was een zeer geslaagde avond: ik herkende m'n broer bijna niet met z'n foute outfit :D Al met al erg gelachen om alle dragqueens en foute "mannen" :D

Maniac
Bijrol
Bijrol

Re: Goed foute favorieten

Bericht door Maniac » 17 nov 2003 13:38

Bukowski schreef:
Maniac schreef:
wab schreef:Wat zijn je goed foute favorieten? Met andere woorden, welke nummers zing je het hardste mee, vind je stiekem onzettend goed, maar zijn eigenlijk zo fout dat je er bijna niet voor uit durft te komen? (oké, krijgen we natuurlijk weer de vraag wat is fout en wat niet, maar ik denk dat jullie wel begrijpen wat ik bedoel)

Mijn all-time favoriete foute nummer is: "Verdammt ich lieb' ich", van Mathias Reim. :oops: Echt heerlijk nummer! Ik heb zelfs de cd-single ervan. Ik moet wel toegeven dattie niet in mijn kast tussen de rest van mijn collectie staat, maar ergens diep verborgen in een geheime doos. En af en toe, als ik alleen thuis ben en zeker weet dat de buren er ook niet zijn, zet ik 'm keihard op. :D

Misschien ben ik wel een dom ventje...maar wat is hier zo fout aan?
Omdat het Duits is misschien? :-?

er is niks mis met duitsers.
oh shit...dat mag ik natuurlijk helemaal niet zeggen..oops
wat een zeikerds zijn jullie zeg...duitsers zijn OKE !!

Plaats reactie