Op de Vlaamse toer?-Jelle- schreef:Das pop- I love (geweldige cd, kan niet wachten tot eindelijk hun nieuwe plaat uitkomt_
dEUS-my sister is my clock (Vreemd 'album' omdat het 1 lang nummer is met allerlei kleine nummertjes, vage geluiden en gesproken tekst. Niet interessant voor een leek, maar geweldig voor de echte dEUS fan)
Laatste CD of LP
- Mister Pink
- Oscar nominatie
- annemiepsie
- Hoofdrol
- Contacteer:
Al een jaar lang. De beste muziek komt uit Belgie!!!!Mister Pink schreef:Op de Vlaamse toer?-Jelle- schreef:Das pop- I love (geweldige cd, kan niet wachten tot eindelijk hun nieuwe plaat uitkomt_
dEUS-my sister is my clock (Vreemd 'album' omdat het 1 lang nummer is met allerlei kleine nummertjes, vage geluiden en gesproken tekst. Niet interessant voor een leek, maar geweldig voor de echte dEUS fan)
dEUS, soulwax, das pop, 2 many dj's, sioen enz.........
- WizardOfOss
- Walk of Fame
- Contacteer:
en vergeet Zita Swoon en Novastar niet!-Jelle- schreef:Al een jaar lang. De beste muziek komt uit Belgie!!!!Mister Pink schreef:Op de Vlaamse toer?-Jelle- schreef:Das pop- I love (geweldige cd, kan niet wachten tot eindelijk hun nieuwe plaat uitkomt_
dEUS, soulwax, das pop, 2 many dj's, sioen enz.........
(al is die laatste een twijfelgevalletje)
On-topic: Massive Attack vs. Mad Professor - No Protection
- WizardOfOss
- Walk of Fame
- Contacteer:
Ik had nog niet gezien dat ze weer een nieuwe cd hadden. Laat nog eens weten wat je er van vind, ben erg benieuwd!gollum36 schreef:Wizard! Leuk dat je het net over Zita Swoon hebt. Heb ik namelijk net een nieuwe cd van aangeschaft: A Song About A Girls
(ik zal zelf eens op zoek gaan naar een paar mp3'tjes...)
- WizardOfOss
- Walk of Fame
- Contacteer:
MTV Europa awards waren inderdaad een aanfluiting.WizardOfOss schreef:Zita Swoon - A Song About A Girls
Ik zit hem nu net te luisteren, in één woord: prachtig!
Wederom het bewijs dat onze zuiderburen een stuk beter doorhebben hoe je goede muziek maakt. MTV heeft nu bij mij definitief afgedaan, hoe kan Kane het nu in hemelsnaam winnen van Soulwax en vooral Novastar

'hoogtepunt' was optreden van The Cure...mijn oude helden...maar jezus, wat was dat slaapverwekkend
- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
Maar waarom hebben jullie daar in godsnaam naar zitten kijken?ruben schreef:MTV Europa awards waren inderdaad een aanfluiting.WizardOfOss schreef:Zita Swoon - A Song About A Girls
Wederom het bewijs dat onze zuiderburen een stuk beter doorhebben hoe je goede muziek maakt. MTV heeft nu bij mij definitief afgedaan, hoe kan Kane het nu in hemelsnaam winnen van Soulwax en vooral NovastarAlleen R&B/hiphop uit Amerika...en als iets mij níet interesseert!!!! (bjork was trouwens wél genomineerd
maar verloor van Muse)(=schande)
'hoogtepunt' was optreden van The Cure...mijn oude helden...maar jezus, wat was dat slaapverwekkend
ik heb geen levenColonel_Kurz schreef:Maar waarom hebben jullie daar in godsnaam naar zitten kijken?ruben schreef:MTV Europa awards waren inderdaad een aanfluiting.WizardOfOss schreef:Zita Swoon - A Song About A Girls
Wederom het bewijs dat onze zuiderburen een stuk beter doorhebben hoe je goede muziek maakt. MTV heeft nu bij mij definitief afgedaan, hoe kan Kane het nu in hemelsnaam winnen van Soulwax en vooral NovastarAlleen R&B/hiphop uit Amerika...en als iets mij níet interesseert!!!! (bjork was trouwens wél genomineerd

- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
Dan nog...ruben schreef:ik heb geen levenColonel_Kurz schreef:Maar waarom hebben jullie daar in godsnaam naar zitten kijken?ruben schreef:MTV Europa awards waren inderdaad een aanfluiting.Alleen R&B/hiphop uit Amerika...en als iets mij níet interesseert!!!! (bjork was trouwens wél genomineerd
- WizardOfOss
- Walk of Fame
- Contacteer:
Zapte er toevallig langs, ben toen even een kwartiertje blijven hangenColonel_Kurz schreef:Maar waarom hebben jullie daar in godsnaam naar zitten kijken?ruben schreef:MTV Europa awards waren inderdaad een aanfluiting.WizardOfOss schreef:Zita Swoon - A Song About A Girls

(ik had beter moeten weten)
In welke categorie heeft Bjork trouwens verloren van Muse? Twee goede nominaties in ieder geval, en wat mij betreft vermoedelijk (aangezien ik de categorie niet weet) ook een terechte winnaar...
- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer: