Wat voor muziekfestival/event bezoek jij??
Oké, dan hier de setlist van het afgelopen Spinvis-concert, inclusief waardering. Alle instrumenten gespeeld door Erik De Jong himself.
bagagedrager (fantastische uitvoering, met lekkere echo, en interessante frutseltjes)
smalfilm (slechts gitaar, drum en stem. Werkt goed)
voor ik vergeet (ingetogen, brok in de keel opwekkend. Inclusief afrikaanse instrumenten)
astronaut ( degelijke uitvoering)
Ronnie gaat naar huis (fantastische uitvoering. Spinvis weet met zijn stem zowel lichvoetig te klinken als melancholiek. Slechts Drum plus gitaar)
in staat van narcose (samples, drum, gitaar. Lekker ritmische akoestieke uitvoering. Hoogtepunt van de avond, zeker omdat hij het op mijn verzoek speelde)
limonadeglazen wodka (tweede hoogtepunt, half lachend en krijsend sleept hij er zich doorheen)
Ik wil alleen maar zwemmen (leuke uitleg van het nummer, en een goed geimproviseerd middenstuk (ik heb geen mening over: waslijst)
Het voordeel van video (ook hier komen de afrikaanse instrumentjes weer om de hoek, magische uitvoering, en het nummer klinkt opeens weer fris)
Lotus Europa (het stuk wat hij zich naar eigen zeggen alleen uit zijn hoofd kende. Fantastische uitvoering met gehijg als ritme)
Bijt mijn tong af (canon met publiek, hij is zichtbaar in zijn sas)
De tuinen van Mexico (afsluiter, heerlijk kwetsbaar)
Wespen Op De Appeltaart (als opener en toegift, steviger refrein als op het album, verder even voortkabbelend)
Wat Zei Alice Ook Alweer (begoochelend)
Een Kindje Van God (korte versie, niet echt bijzonder)
bagagedrager (fantastische uitvoering, met lekkere echo, en interessante frutseltjes)
smalfilm (slechts gitaar, drum en stem. Werkt goed)
voor ik vergeet (ingetogen, brok in de keel opwekkend. Inclusief afrikaanse instrumenten)
astronaut ( degelijke uitvoering)
Ronnie gaat naar huis (fantastische uitvoering. Spinvis weet met zijn stem zowel lichvoetig te klinken als melancholiek. Slechts Drum plus gitaar)
in staat van narcose (samples, drum, gitaar. Lekker ritmische akoestieke uitvoering. Hoogtepunt van de avond, zeker omdat hij het op mijn verzoek speelde)
limonadeglazen wodka (tweede hoogtepunt, half lachend en krijsend sleept hij er zich doorheen)
Ik wil alleen maar zwemmen (leuke uitleg van het nummer, en een goed geimproviseerd middenstuk (ik heb geen mening over: waslijst)
Het voordeel van video (ook hier komen de afrikaanse instrumentjes weer om de hoek, magische uitvoering, en het nummer klinkt opeens weer fris)
Lotus Europa (het stuk wat hij zich naar eigen zeggen alleen uit zijn hoofd kende. Fantastische uitvoering met gehijg als ritme)
Bijt mijn tong af (canon met publiek, hij is zichtbaar in zijn sas)
De tuinen van Mexico (afsluiter, heerlijk kwetsbaar)
Wespen Op De Appeltaart (als opener en toegift, steviger refrein als op het album, verder even voortkabbelend)
Wat Zei Alice Ook Alweer (begoochelend)
Een Kindje Van God (korte versie, niet echt bijzonder)
OMG
Binnen de NOW_SERIES presenteert AB op donderdag 1 november (een feestdag!) een avond rond postrock in al zijn vormen.
65dos, Liars, Apse en transit op 1 avond in de AB, voor ocharme 16 euro.
En dan nog twee namen die er bij gaan komen.
Feestdag, zeg dat wel. I'm there.
http://www.abconcerts.be/concerts/conce ... l?c=101819
En en passant ook maar een ticketje voor the National besteld.
Binnen de NOW_SERIES presenteert AB op donderdag 1 november (een feestdag!) een avond rond postrock in al zijn vormen.
65dos, Liars, Apse en transit op 1 avond in de AB, voor ocharme 16 euro.
En dan nog twee namen die er bij gaan komen.
Feestdag, zeg dat wel. I'm there.
http://www.abconcerts.be/concerts/conce ... l?c=101819
En en passant ook maar een ticketje voor the National besteld.
- rrambuiter
- Regisseur
- Contacteer:
Gisteren TodaysArt, een waar aanslag op het gehoor. Sta je daar in Troje, voor je doen twee DJ's maf, vreemde geluiden producerend, en plots valt het nummer in... de bass was zó verschrikkelijk enorm zwaar dat alles trilde, zelfs mijn neusvleugels. Tering, wat was dat een gave set van Vex'd.
Kom hier later nog wel uitgebreid op terug.
Kom hier later nog wel uitgebreid op terug.
en dan komt Future of the left (McLuskyEl Chivo schreef:November wordt druk![]()
1 nov liars - apse - 65dos
2 nov arcade fire
6 nov wilco
12 nov the national
en dan zou ik misschien ook 13 nov naar mono kunnen
luxe

Voor Oceansize in de ab op 11/11 zal ik dan wel moeten passen. Te veel is te veel.