Wat voor muziekfestival/event bezoek jij??

Mooiste soundtrack, beste zanger, nieuwe releases, klassiek, pop, rock of hiphop.
Plaats reactie
JB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door JB » 03 dec 2003 13:18

Konami schreef:
JB schreef:
Konami schreef:Maar w8 eens, als ik mijn website adres geef, wordt mijn ID bekend! :-?
Oeps... tja jongens, moet er nog over nadenken....
Ik denk dat dat wel goed komt.

Konami
Wat zeg je Metin? 8)
Ik wist het.. :oops:
ik wist het, ik had gewoon die link daar weg moeten halen...
En wat vind je van mijn website en van de foto's?

Konami
The Prodigy is _O_ , maar ik hou niet zo van CU2 - het is me te rommelig, en te strak ingekaderd waardoor alle pagina's zo op elkaar lijken, het wordt tijd voor een echt persoonlijke website Konami!

Konami
Regisseur
Regisseur

Bericht door Konami » 03 dec 2003 15:02

JB schreef:The Prodigy is _O_ , maar ik hou niet zo van CU2 - het is me te rommelig, en te strak ingekaderd waardoor alle pagina's zo op elkaar lijken, het wordt tijd voor een echt persoonlijke website Konami!
Hahah ROTF ik dacht je me echt te pakken had!!
Ik heb ook een andere website Hahahah... :P
Ik zit hier echt hard te genieten jongen hahah.. :D :lol:
Op mijn eigen (die andere = van Angelfire) website staan er ook een paar foto's op.

Ik doe eigenlijk weinig met de CU2, ik ga er alleen op om heel simpel op die linkjes te klikken... Het is eigenlijk een soort linkjes pagina voor me.
Ik heb het alleen beetje meer inhoud gegeven, voordat die gasten gaan zeuren dat ik er niks mee heb gedaan.

Konami

Konami
Regisseur
Regisseur

Bericht door Konami » 09 dec 2003 15:57

Als alles goed gaat, ga ik aankomend vrijdag naar de concert van Busta Rhymes in Duitsland, kost maar 20 euro entree.. Wordt vast een te gekke feest :T

Konami

Seneris
Bijrol
Bijrol

Bericht door Seneris » 11 feb 2004 08:44

Tot voorheen ging ik naar Pinkpop, omdat ik er in de buurt woonde. De laatste twee jaar ben ik naar Lowlands geweest, en dat bevalt me erg goed. Wat ik er zo leuk aan vind is de diversiteit: toneel, film, dans, cabaret, staattheater, en oh ja, ook nog wat muziek.... 'k ben eens een hele dag bij de Juliettent blijven hangen, erg leuk :oops:

Dirkov
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door Dirkov » 11 feb 2004 10:14

Ik ben afgelopen jaar voor het eerst naar Pinkpop geweest. De twee jaren daarvoor naar Lowlands. Heel leuk _O_ Dit jaar moet ik helaas verstek laten gaan wegens geldgebrek :cry:

Quistnix
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door Quistnix » 11 feb 2004 13:36

pinkpop 2000, pinkpop 2001, rock werchter 2002, pukkelpop 2002, fields of rock 2003 en talloze kleine plaatselijke festivalletjes.

E4L
Hoofdrol
Hoofdrol
Contacteer:

Bericht door E4L » 11 feb 2004 16:28

Ik ben in 2003 naar Lowlands geweest, en als het programma nog wat leuker kan worden ga ik dit jaar weer! :D

Saartje
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Saartje » 11 feb 2004 22:13

Ik ben alleen nog maar naar 3 concerten geweest naar aanleiding van een vriendin van me die fan was van... BSB en 5ive :oops:
En ik heb een keer eens geholpen bij kinderspelletjes bij het Pisart festival in Eijsden.
En dit jaar ga ik naar Pigmeat voor de verandering :D
Ik ga amper naar festivals ofzo.

Froekje
Bijrol
Bijrol
Contacteer:

Bericht door Froekje » 11 feb 2004 22:23

Ik ga (hoop ik) komend jaar naar Lowlands. Dat wordt m'n eerste festivalletje. Ben wel naar Robbie Williams in de Arena geweest. Geen festival, maar wel erg leuk!! :D

svw
Hoofdrol
Hoofdrol
Contacteer:

Bericht door svw » 12 feb 2004 00:20

Ik ben nog nooit naar een echt festival geweest, lijkt me toch iets te groots en chaotisch. Vorig jaar nog wel in het Goffertpark naar Nada Surf/Supergrass/Coldplay/Live geweest, ondanks vreselijk weer toch erg goed, dus misschien bedenk ik me nog een keer.

Ik heb inmiddels wel kaarten binnen voor de Red Hot Chili Peppers in de Arena. De afgelopen paar jaar ben ik naar o.a. U2, 16 Horsepower, FLC, Massive Attack, Muse en Radiohead geweest.

Animal
Filmster
Filmster

Bericht door Animal » 12 feb 2004 02:24

2 erg coole concerten dit jaar waren Iron Maiden in Ahoy en Metallica in de Gelredome (met m'n pa heengeweest :T )

E4L
Hoofdrol
Hoofdrol
Contacteer:

Bericht door E4L » 12 feb 2004 21:18

Froekje schreef:Ik ga (hoop ik) komend jaar naar Lowlands. Dat wordt m'n eerste festivalletje. Ben wel naar Robbie Williams in de Arena geweest. Geen festival, maar wel erg leuk!! :D
Ik had vorig jaar ook mijn eerste fesival, ik dacht toen ik in de rij stond: ''%#^@^$@^@ FESTIVAL...!!!''
Maar de muziek maakte voor mij ECHT alles goed! _O_

Zeurdoos
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Zeurdoos » 12 feb 2004 21:24

E4L schreef:
Froekje schreef:Ik ga (hoop ik) komend jaar naar Lowlands. Dat wordt m'n eerste festivalletje. Ben wel naar Robbie Williams in de Arena geweest. Geen festival, maar wel erg leuk!! :D
Ik had vorig jaar ook mijn eerste fesival, ik dacht toen ik in de rij stond: ''%#^@^$@^@ FESTIVAL...!!!''
Ja, de rij is de laatste 2 jaren echt een hel... 2 jaar terug 5 uur moeten wachten, vorig jaar 4. Geen lolletje met zware tassen mee.

Voorlopige bands trouwens:

Lowlands:
- Danko Jones
- Faithless
- Groove Armada

Pinkpop:
- the Pixies
- Muse
- T. Raumschiere
- After Forever
- Starsailor
- Ojos de Brujo
- Kaizers Orchestra
- the Rasmus
- Less than Jake
- Moloko
- the Thrills

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 12 feb 2004 22:46

svw schreef:Ik ben nog nooit naar een echt festival geweest, lijkt me toch iets te groots en chaotisch. Vorig jaar nog wel in het Goffertpark naar Nada Surf/Supergrass/Coldplay/Live geweest, ondanks vreselijk weer toch erg goed, dus misschien bedenk ik me nog een keer.

Ik heb inmiddels wel kaarten binnen voor de Red Hot Chili Peppers in de Arena. De afgelopen paar jaar ben ik naar o.a. U2, 16 Horsepower, FLC, Massive Attack, Muse en Radiohead geweest.
damn. Lucky Bastard :x .

E4L
Hoofdrol
Hoofdrol
Contacteer:

Bericht door E4L » 13 feb 2004 00:05

Zeurdoos schreef:
E4L schreef:
Ja, de rij is de laatste 2 jaren echt een hel... 2 jaar terug 5 uur moeten wachten, vorig jaar 4. Geen lolletje met zware tassen mee.

Voorlopige bands trouwens:

Lowlands:
- Danko Jones
- Faithless
- Groove Armada

Pinkpop:
- the Pixies
- Muse
- T. Raumschiere
- After Forever
- Starsailor
- Ojos de Brujo
- Kaizers Orchestra
- the Rasmus
- Less than Jake
- Moloko
- the Thrills
Ja en het was me eerste festival dus ik wou eigenlijk gelijk een trein terug pakken ofzo... :P

Was Less Than Jake toevallig vorig jaar ook niet op Lowlands?

Plaats reactie