Wat voor muziekfestival/event bezoek jij??

Mooiste soundtrack, beste zanger, nieuwe releases, klassiek, pop, rock of hiphop.
Plaats reactie
The Lunatix Project
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door The Lunatix Project » 04 jul 2005 05:17

Gister (zondag) naar Di-rect geweest op Verburch. Ik ben hier naartoe gegaan omdat het kaartje maar €10 was, het erg lekker weer was en omdat het 3 minuten fietsen is. Ach je moet toch wat op een vrije zondag :) Eindelijk was er wat te beleven in het dorp buiten de standaard feesten (nouja, 1 feest maar: Rondje Poeldijk)

De dag werd begeleid door DJ Checker. Een DJ die vaak in het Teejater draait. Gewoon als achtergrond muziek.

In het voorprogramma stond No Comment. Die Westlandse groep heeft vorig jaar Westlandse Popprijs gewonnen. Toen deden ze nog alleen maar covers van bekende poprock nummers. Dit keer deden ze bijna alleen maar eigen nummers, totaal nieuw voor het publiek dus. Daarnaast nog wel twee covers: Kane - Rain Down en RHCP - Under the Bridge. Was wel leuk.

De hoofdact was Di-Rect. Ze werden al aangekondigd door DJ Checker en toen stroomde bijna al het vrouwelijk volk naar voren. Ze begonnen met een voor mij onbekend nummer. Maar daarna kwamen de bekende nummers: Without You, The Way I Do enz. Het is voor mij de tweede keer dat ik Di-Rect live zie, de eerste keer was op de Nach een paar jaar terug toen ze net hun eerste single uit hadden gebracht. Ze zijn al een stuk vooruit gegaan qua een optreden geven :)

De dag was gezellig, bier was lekker, muziek was goed. Het is was mij meer een dagje eruit, dan dat ik voor Di-Rect ging. Maar ik heb me uitstekend vermaakt!

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 04 jul 2005 11:55

Mijn Lowlands kaartje is alweer binnen!

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 04 jul 2005 12:38

ash_ schreef:Mijn Lowlands kaartje is alweer binnen!
Mijn (beschermende) moeder er zelfs over na wil denken of ik er heen mag.

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 04 jul 2005 13:15

gollum36 schreef:
Als moeders zeggen dat ze er over na willen denken, is dat al een hele stap in de goede richting. :Y

AngelEyes
Regisseur
Regisseur

Bericht door AngelEyes » 04 jul 2005 14:04

Ann McDunn schreef:
gollum36 schreef:
Als moeders zeggen dat ze er over na willen denken, is dat al een hele stap in de goede richting. :Y
Sterker nog, het is een verkapt "Natuurlijk mag je erheen!". :)

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 04 jul 2005 14:46

gollum36 schreef:
Ah! Je moet gewoon een overtuigend betoog houden. Gewoon iets dat op de waarheid berust. Bijvoorbeeld dat iedereen om 23:00u gaat slapen met de handjes netjes boven de dekens, dat er gescheiden mannen- en vrouwencampings zijn, dat het sterkste wat er geschonken wordt anijsmelk is en dat er iedere ochtend gezamenlijk ontbijt en gebed is. Wedden dat je mag gaan?

Red
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Red » 04 jul 2005 14:48

ash_ schreef:
gollum36 schreef:
Ah! Je moet gewoon een overtuigend betoog houden. Gewoon iets dat op de waarheid berust. Bijvoorbeeld dat iedereen om 23:00u gaat slapen met de handjes netjes boven de dekens, dat er gescheiden mannen- en vrouwencampings zijn, dat het sterkste wat er geschonken wordt anijsmelk is en dat er iedere ochtend gezamenlijk ontbijt en gebed is. Wedden dat je mag gaan?
Vergeet niet erbij te zeggen dat iedereen zijn afval netjes in de prullenbak gooit en dat je elke dag verplicht 2 ons groenten en 2 stuks fruit moet eten omdat je anders van het festivalterrein wordt afgegooid!

LuciusMalfoy
Regisseur
Regisseur

Bericht door LuciusMalfoy » 04 jul 2005 15:15

Red schreef:
ash_ schreef:Ah! Je moet gewoon een overtuigend betoog houden. Gewoon iets dat op de waarheid berust. Bijvoorbeeld dat iedereen om 23:00u gaat slapen met de handjes netjes boven de dekens, dat er gescheiden mannen- en vrouwencampings zijn, dat het sterkste wat er geschonken wordt anijsmelk is en dat er iedere ochtend gezamenlijk ontbijt en gebed is. Wedden dat je mag gaan?
Vergeet niet erbij te zeggen dat iedereen zijn afval netjes in de prullenbak gooit en dat je elke dag verplicht 2 ons groenten en 2 stuks fruit moet eten omdat je anders van het festivalterrein wordt afgegooid!
En dat iedereen, indien je de degene met wie je bent kwijtraakt, je meehelpt met roepen...

MrMono
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door MrMono » 04 jul 2005 15:24

LuciusMalfoy schreef:En dat iedereen, indien je de degene met wie je bent kwijtraakt, je meehelpt met roepen...
Het helpt wel als degene die je zoekt dan Theo heet natuurlijk :D

(Heet jij toevallig niet zo Gollem36??)

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 04 jul 2005 18:13

MrMono schreef:
LuciusMalfoy schreef:En dat iedereen, indien je de degene met wie je bent kwijtraakt, je meehelpt met roepen...

(Heet jij toevallig niet zo Gollum36??)
:Y Iedereen noemt me Theo, maar ik heet Theodoor (misschien ken je me van de cinemaquiz....)ik heb je daar al een paar keer verslagen

MrMono
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door MrMono » 04 jul 2005 22:32

gollum36 schreef:
MrMono schreef:

(Heet jij toevallig niet zo Gollum36??)
:Y Iedereen noemt me Theo, maar ik heet Theodoor (misschien ken je me van de cinemaquiz....)ik heb je daar al een paar keer verslagen
Het was eigenlijk meer een reactie op LuciusMalfoy, omdat vorig jaar op Lowlands iedereen, maar dan ook echt iedereen "Theooooo" aan het roepen was. Toen ik dat typte herinnerde ik me dat jij ook zo heette (idd van de cinemaquiz), vandaar :).

(sorry voor de typo)

FTer
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door FTer » 05 jul 2005 22:26

El Chivo
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door El Chivo » 06 jul 2005 12:55

Relaxed festival, niet te druk (mede door het grote terrein en het alternatieve programma raakt het bijna nooit uitverkocht). Wel is er altijd wel ergens wat interessants te zien en is het nog redelijk goedkoop ook.

FTer
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door FTer » 06 jul 2005 21:10

El Chivo schreef:Relaxed festival, niet te druk (mede door het grote terrein en het alternatieve programma raakt het bijna nooit uitverkocht). Wel is er altijd wel ergens wat interessants te zien en is het nog redelijk goedkoop ook.
Weet je ook of er auto's op de camping mogen?

El Chivo
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door El Chivo » 06 jul 2005 23:38

Laatste keer dat ik er was (2 jaar terug) hebben we de auto op een speciale parking geparkeerd. En ik meen me te herinneren geen auto's of busjes op de camping te hebben gezien.

Plaats reactie