Wat voor muziekfestival/event bezoek jij??
Ik ga dit jaar zeker weer naar Groezrock op 30 april (Flogging Molly, 7 seconds, Boy sets fire, Stretcharmstrong en No use for a name
Zie ook: http://www.groezrock.be
En waarschijnlijk ga ik ook naar graspop, weet alleen nog niet welke of hoeveel dagen; dat ligt aan het programma. Daar is alleen nog maar Iron maiden bekend, niet de minste dacht ik zo!!
Zie ook: http://www.graspop.com
Zie ook: http://www.groezrock.be
En waarschijnlijk ga ik ook naar graspop, weet alleen nog niet welke of hoeveel dagen; dat ligt aan het programma. Daar is alleen nog maar Iron maiden bekend, niet de minste dacht ik zo!!
Zie ook: http://www.graspop.com
Red, Floggin Molly komt ook op Paaspop dit jaar. Ze zijn vergelijkbaar met Dropkick Murphy's toch? Die waren 2 jaar geleden op Paaspop. Is FM net zo goed als DM's of beter/slechter?
Verder komen er nog wel meer goede namen bij Paaspop. Ik ga er dit jaar zeker heen, maar dat is ook alleen maar omdat dat 15 minuten fietsen is.
www.paaspop.nl
Verder komen er nog wel meer goede namen bij Paaspop. Ik ga er dit jaar zeker heen, maar dat is ook alleen maar omdat dat 15 minuten fietsen is.

www.paaspop.nl
Ik neem even de vrijheid om hier op te reageren. Flogging Molly is veel traditioneler dan DKM: waar DKM in hun punk af en toe Ierse folk muziek verwerkt, speelt FM een snelle versie van Ierse folk. Als je The Pogues kent: FM maakt een snelle variant van die muziek. Overigens leidt hun stijl bij optredens altijd tot een enorm feest. Ik heb ze enkele keren live gezien en het was iedere keer weer geweldig.dannyB schreef:Red, Floggin Molly komt ook op Paaspop dit jaar. Ze zijn vergelijkbaar met Dropkick Murphy's toch? Die waren 2 jaar geleden op Paaspop. Is FM net zo goed als DM's of beter/slechter?
Of je DKM beter vindt of net FM is een kwestie van smaak. Ik heb een lichte voorkeur voor DKM maar veel scheelt het niet.
Bekijk hun website eens: www.floggingmolly.com.
Amen!ash_ schreef:Ik neem even de vrijheid om hier op te reageren. Flogging Molly is veel traditioneler dan DKM: waar DKM in hun punk af en toe Ierse folk muziek verwerkt, speelt FM een snelle versie van Ierse folk. Als je The Pogues kent: FM maakt een snelle variant van die muziek. Overigens leidt hun stijl bij optredens altijd tot een enorm feest. Ik heb ze enkele keren live gezien en het was iedere keer weer geweldig.dannyB schreef:Red, Floggin Molly komt ook op Paaspop dit jaar. Ze zijn vergelijkbaar met Dropkick Murphy's toch? Die waren 2 jaar geleden op Paaspop. Is FM net zo goed als DM's of beter/slechter?
Of je DKM beter vindt of net FM is een kwestie van smaak. Ik heb een lichte voorkeur voor DKM maar veel scheelt het niet.
Bekijk hun website eens: www.floggingmolly.com.
- Ann McDunn
- Walk of Fame
- Contacteer:
Groezrock ga ik ook naartoe. Flogging Molly komt me alleen een beetje mijn strot uit, tevaak gezien op elk festival de afgelopen jaren. Sowieso vind ik het jammer dat Groezrock vaak dezelfde bands boekt. Maar goed, neemt niet weg dat het altijd een geweldig leuk festivalletje is.
Aan festivals zit er weinig meer in dit jaar denk ik, zo duur allemaal.
Wel nog Apocalyptica, ga ik deze week kaartjes voor kopen.
En Helium Vola zou een paar dagen geleden zijn geweest, als het niet afgezegd was..
Oktober ofzo pas weer.

En Helium Vola zou een paar dagen geleden zijn geweest, als het niet afgezegd was..

Voor welke bands ga je dan wel naar Groezrock?Marianne2 schreef:Groezrock ga ik ook naartoe. Flogging Molly komt me alleen een beetje mijn strot uit, tevaak gezien op elk festival de afgelopen jaren. Sowieso vind ik het jammer dat Groezrock vaak dezelfde bands boekt. Maar goed, neemt niet weg dat het altijd een geweldig leuk festivalletje is.![]()
En Helium Vola zou een paar dagen geleden zijn geweest, als het niet afgezegd was..Oktober ofzo pas weer.
De rest van de bands? Er komt wel meer dan Flogging molly en ik bedoelde ook niet dat de bands die ze verder vaker boeken niet leuk vind (ach, flogging molly vind ik ook wel leuk, maar tevaak gezien gewoon.) Trouwens, ik weet niet eens precies wat er verder komt, veel hardcore geloof ik, dat is altijd wel oke. Ga vooral traditiegetrouw zeg maar. (traditie is een erg groot woord, ben er pas twee keer geweest, maar beide keren was het erg leuk.)