Wat voor muziekfestival/event bezoek jij??

Mooiste soundtrack, beste zanger, nieuwe releases, klassiek, pop, rock of hiphop.
Plaats reactie
Red
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Red » 18 jan 2005 12:11

Ik ga dit jaar zeker weer naar Groezrock op 30 april (Flogging Molly, 7 seconds, Boy sets fire, Stretcharmstrong en No use for a name
Zie ook: http://www.groezrock.be

En waarschijnlijk ga ik ook naar graspop, weet alleen nog niet welke of hoeveel dagen; dat ligt aan het programma. Daar is alleen nog maar Iron maiden bekend, niet de minste dacht ik zo!!
Zie ook: http://www.graspop.com

Guido
Regisseur
Regisseur

Bericht door Guido » 18 jan 2005 16:11

Ik denk ook dat ik naar Groezrock ga dit jaar, ook al ben ik niet eens zo into punk.
Ook ligt Lowlands in de planning, al is het alleen al omdat ik mij afgelopen jaar zo heb vermaakt :)

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 18 jan 2005 17:03

Red, Floggin Molly komt ook op Paaspop dit jaar. Ze zijn vergelijkbaar met Dropkick Murphy's toch? Die waren 2 jaar geleden op Paaspop. Is FM net zo goed als DM's of beter/slechter?

Verder komen er nog wel meer goede namen bij Paaspop. Ik ga er dit jaar zeker heen, maar dat is ook alleen maar omdat dat 15 minuten fietsen is. :D

www.paaspop.nl

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 18 jan 2005 17:16

dannyB schreef:Red, Floggin Molly komt ook op Paaspop dit jaar. Ze zijn vergelijkbaar met Dropkick Murphy's toch? Die waren 2 jaar geleden op Paaspop. Is FM net zo goed als DM's of beter/slechter?
Ik neem even de vrijheid om hier op te reageren. Flogging Molly is veel traditioneler dan DKM: waar DKM in hun punk af en toe Ierse folk muziek verwerkt, speelt FM een snelle versie van Ierse folk. Als je The Pogues kent: FM maakt een snelle variant van die muziek. Overigens leidt hun stijl bij optredens altijd tot een enorm feest. Ik heb ze enkele keren live gezien en het was iedere keer weer geweldig.
Of je DKM beter vindt of net FM is een kwestie van smaak. Ik heb een lichte voorkeur voor DKM maar veel scheelt het niet.

Bekijk hun website eens: www.floggingmolly.com.

Guido
Regisseur
Regisseur

Bericht door Guido » 18 jan 2005 17:18

Ik zou het niet beter kunnen zeggen :)
Ik vind Flogging Molly in ieder geval een stuk leuker dan DKM.

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 18 jan 2005 20:09

Ik ben erg benieuwd naar Flogging Molly. Vind de Dropkick Murphy's al erg goed..dus dat zal wel goed komen. Zal eens nummers downloaden van FM om te kijken of ik het wat vind..
En nee, ken The Pogues niet..

Red
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Red » 19 jan 2005 11:31

ash_ schreef:
dannyB schreef:Red, Floggin Molly komt ook op Paaspop dit jaar. Ze zijn vergelijkbaar met Dropkick Murphy's toch? Die waren 2 jaar geleden op Paaspop. Is FM net zo goed als DM's of beter/slechter?
Ik neem even de vrijheid om hier op te reageren. Flogging Molly is veel traditioneler dan DKM: waar DKM in hun punk af en toe Ierse folk muziek verwerkt, speelt FM een snelle versie van Ierse folk. Als je The Pogues kent: FM maakt een snelle variant van die muziek. Overigens leidt hun stijl bij optredens altijd tot een enorm feest. Ik heb ze enkele keren live gezien en het was iedere keer weer geweldig.
Of je DKM beter vindt of net FM is een kwestie van smaak. Ik heb een lichte voorkeur voor DKM maar veel scheelt het niet.

Bekijk hun website eens: www.floggingmolly.com.
Amen!

Animal
Filmster
Filmster

Bericht door Animal » 27 jan 2005 19:43

Animal schreef:De eerste goede reden om vanwege de line-up (andere redenen zij bier, sfeer etc ;) ) naar Wacken Open Air te gaan is bevestigd: Dissection :T
ondertussen ook Finntroll, Gorefest, Nightwish en Apocalyptica bevestigd. Ik ga zeker weer naar wacken in 2005.

Guido
Regisseur
Regisseur

Bericht door Guido » 27 jan 2005 22:18

Ik vernam vandaag dat Anthrax bevestigd zou zijn voor Dynamo. Anthrax is stoer :T

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 27 jan 2005 22:30

Guido schreef:Ik vernam vandaag dat Anthrax bevestigd zou zijn voor Dynamo. Anthrax is stoer :T
..Ik heb ze gezien,(en gehoord) in de groenoordhallen,toen waren ze voorprogramma van iron maiden.

Animal
Filmster
Filmster

Bericht door Animal » 30 jan 2005 18:44

Bloodbath is bevestigd voor een eenmalig optreden op Wacken! :T

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 30 jan 2005 19:22

Red jammer genoeg kan ik niet naar zo'n concert toe gaan, maar jouw link van de Flogging Molly's is geweldig! Heerlijke muziek, en aangezien ik een enorme fan ben van Ierse Volksmuziek, heb ik er weer een link bij, ga vast een CD van hen kopen. Bedankt voor de tip. :T

Marianne2
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door Marianne2 » 01 feb 2005 21:57

Groezrock ga ik ook naartoe. Flogging Molly komt me alleen een beetje mijn strot uit, tevaak gezien op elk festival de afgelopen jaren. Sowieso vind ik het jammer dat Groezrock vaak dezelfde bands boekt. Maar goed, neemt niet weg dat het altijd een geweldig leuk festivalletje is. :)
Aan festivals zit er weinig meer in dit jaar denk ik, zo duur allemaal.
Wel nog Apocalyptica, ga ik deze week kaartjes voor kopen.
En Helium Vola zou een paar dagen geleden zijn geweest, als het niet afgezegd was.. }: Oktober ofzo pas weer.

Red
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Red » 02 feb 2005 11:33

Marianne2 schreef:Groezrock ga ik ook naartoe. Flogging Molly komt me alleen een beetje mijn strot uit, tevaak gezien op elk festival de afgelopen jaren. Sowieso vind ik het jammer dat Groezrock vaak dezelfde bands boekt. Maar goed, neemt niet weg dat het altijd een geweldig leuk festivalletje is. :)
Aan festivals zit er weinig meer in dit jaar denk ik, zo duur allemaal.
Wel nog Apocalyptica, ga ik deze week kaartjes voor kopen.
En Helium Vola zou een paar dagen geleden zijn geweest, als het niet afgezegd was.. }: Oktober ofzo pas weer.
Voor welke bands ga je dan wel naar Groezrock?

Marianne2
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door Marianne2 » 02 feb 2005 13:03

De rest van de bands? Er komt wel meer dan Flogging molly en ik bedoelde ook niet dat de bands die ze verder vaker boeken niet leuk vind (ach, flogging molly vind ik ook wel leuk, maar tevaak gezien gewoon.) Trouwens, ik weet niet eens precies wat er verder komt, veel hardcore geloof ik, dat is altijd wel oke. Ga vooral traditiegetrouw zeg maar. (traditie is een erg groot woord, ben er pas twee keer geweest, maar beide keren was het erg leuk.)

Plaats reactie