Voor meer informatie: www.nuwijweer.nl. Daar is ook een kort interviewtje te lezen.
Nog een tip: 1 april, Einsturzende Neubauten in Paradiso. En eind maart komt Kraftwerk ook nog naar Amsterdam...maar da's wel heel duur.
Maar toch weer knap hoe je je godsbeleving in zo'n beetje elk stuk proza wat ik van je lees weet terug te laten komen.ruben schreef:dat hoeven zij niet te weten
Het spijt me Ruben, maar als ik morgen al zou kunnen, was ik naar een ander concert gegaan: Franz Ferdinand in Paradiso. Is trouwens ook al dik uitverkocht.ruben schreef:Voor wie morgen niets te doen heeft, er is een leuke avond in het Concortium, met performers, dichters, kunstenaars en een coole band...mijn band...Orbis Pictus
Waar komt Kraftwerk dan in Amsterdam? En wat is heel duur?ruben schreef:Nog een tip: 1 april, Einsturzende Neubauten in Paradiso. En eind maart komt Kraftwerk ook nog naar Amsterdam...maar da's wel heel duur.
ruben schreef:de 29e in H.M.H.
prijs: 65 fucking euro!!!![]()
Maar ja, je moet ze eigenlijk wel een keer gezien hebben.
Zo'n slechte ervaringen met de HMH? Ik heb daar toch een paar goede concerten meegemaakt, met als hoogetepunt Massive Atack.wab schreef:
![]()
Het feit dat het in die bierhal is, is bijna nog erger dan die 65 fucking euro die ze durven te vragen! Al komen de Pixies daar hun reunie houden, ik zet er geen voet binnen! En al kwamen de Smiths nog eenmaal bij elkaar; 65 fucking euro zou ik er niet voor neerleggen!
Eerlijk gezegd ben ik er gelukkig nog nooit geweest, en dat wil ik zo houden ook. Heb hier en daar verhalen gehoord, en daar werd ik niet vrolijk van. Slecht geluid, met muntjes betalen, alles strak en commercieel ingericht, massaal, sfeerloos, vreselijke locatie; dat heeft toch niks meer van doen met een echt concert in een echte concertzaal?? (mij zul je dus ook nooit in bijvoorbeeld Ahoy tegenkomen)JB schreef:Zo'n slechte ervaringen met de HMH? Ik heb daar toch een paar goede concerten meegemaakt, met als hoogetepunt Massive Atack.
HMH en Ahoy is mij om het even, dat je bij HMH met muntjes moet betalen is inderdaad zeer vervelend (volhens mij heb ik er ergens nog liggen), maar ach, masale muziekhallen zijn per definitie sfeerloos en vooral een crime om in- en uit te komen. Eigenlijk vind ik alleen Paradiso echt leuk om heen te gaan qua podium.wab schreef:Eerlijk gezegd ben ik er gelukkig nog nooit geweest, en dat wil ik zo houden ook. Heb hier en daar verhalen gehoord, en daar werd ik niet vrolijk van. Slecht geluid, met muntjes betalen, alles strak en commercieel ingericht, massaal, sfeerloos, vreselijke locatie; dat heeft toch niks meer van doen met een echt concert in een echte concertzaal?? (mij zul je dus ook nooit in bijvoorbeeld Ahoy tegenkomen)JB schreef:Zo'n slechte ervaringen met de HMH? Ik heb daar toch een paar goede concerten meegemaakt, met als hoogetepunt Massive Atack.
En grappig dat je Massive Attack noemt; vrienden van mij waren daar ook heen geweest en vonden het verschrikkelijk slecht.
Helemaal mee eens!JB schreef:HMH en Ahoy is mij om het even, dat je bij HMH met muntjes moet betalen is inderdaad zeer vervelend (volhens mij heb ik er ergens nog liggen), maar ach, masale muziekhallen zijn per definitie sfeerloos en vooral een crime om in- en uit te komen. Eigenlijk vind ik alleen Paradiso echt leuk om heen te gaan qua podium.
Zal dat nog eens navragen, maar ik geloof dat ze het geluid klote vonden en dat de band niet echt enthousiast was waardoor er weinig sfeer was. Zoiets.JB schreef:En het concert van Massive Attack vond ik juist fantastisch en met mij vele anderen. Vraag me dan ook af waarom zij het zo verschrikkelijk slecht vonden
Van het geluid staat me niet echt iets meer bij, dus ook niets slechts, maar de band was juist heel erg enthousiast, ze hebben dan ook na afloop heel lang het applaus in ontvangst staan nemen en ze stonden daar overduidelijk met volle teugen van te genieten!wab schreef:Zal dat nog eens navragen, maar ik geloof dat ze het geluid klote vonden en dat de band niet echt enthousiast was waardoor er weinig sfeer was. Zoiets.
MmmmJB schreef:Van het geluid staat me niet echt iets meer bij, dus ook niets slechts, maar de band was juist heel erg enthousiast, ze hebben dan ook na afloop heel lang het applaus in ontvangst staan nemen en ze stonden daar overduidelijk met volle teugen van te genieten!wab schreef:Zal dat nog eens navragen, maar ik geloof dat ze het geluid klote vonden en dat de band niet echt enthousiast was waardoor er weinig sfeer was. Zoiets.