Concert-tips

Mooiste soundtrack, beste zanger, nieuwe releases, klassiek, pop, rock of hiphop.
ruben
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Concert-tips

Bericht door ruben » 05 mar 2004 08:57

Voor wie morgen niets te doen heeft, er is een leuke avond in het Concortium, met performers, dichters, kunstenaars en een coole band...mijn band :) ...Orbis Pictus

Voor meer informatie: www.nuwijweer.nl. Daar is ook een kort interviewtje te lezen.

Nog een tip: 1 april, Einsturzende Neubauten in Paradiso. En eind maart komt Kraftwerk ook nog naar Amsterdam...maar da's wel heel duur.

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 05 mar 2004 10:09

en we hebben het naast Orbis Pictus erg druk met werk, studie en dergelijke.
Hier weten wij wel wat dat 'dergelijke' betekent... B-)

ruben
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ruben » 05 mar 2004 10:23

dat hoeven zij niet te weten :)

JB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door JB » 05 mar 2004 10:46

ruben schreef:dat hoeven zij niet te weten :)
Maar toch weer knap hoe je je godsbeleving in zo'n beetje elk stuk proza wat ik van je lees weet terug te laten komen. :wink:

Je bent wel rijkelijk laat met deze aankondiging! Ik ben wel erg nieuwsgierig geraakt naar jullie sound en opterden, maar morgen is wel erg kort dag. Dan maar wachten tot op jullie clip op TMF wordt vertoond! :D

wab
Filmster
Filmster

Re: Concert-tips

Bericht door wab » 05 mar 2004 11:20

ruben schreef:Voor wie morgen niets te doen heeft, er is een leuke avond in het Concortium, met performers, dichters, kunstenaars en een coole band...mijn band :) ...Orbis Pictus
Het spijt me Ruben, maar als ik morgen al zou kunnen, was ik naar een ander concert gegaan: Franz Ferdinand in Paradiso. Is trouwens ook al dik uitverkocht.
Neemt niet weg dat ik jouw band ook nog wel eens zou willen zien optreden hoor!
ruben schreef:Nog een tip: 1 april, Einsturzende Neubauten in Paradiso. En eind maart komt Kraftwerk ook nog naar Amsterdam...maar da's wel heel duur.
Waar komt Kraftwerk dan in Amsterdam? En wat is heel duur?

Mijn concerttip: 2 mei, Paradiso: Blöf! :D
Maar daar heb jij Ruben, als rechtgeaarde zeeuw natuurlijk al lang kaartjes voor! :wink:

ruben
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ruben » 05 mar 2004 13:17

de 29e in H.M.H.
prijs: 65 fucking euro!!! }:

Maar ja, je moet ze eigenlijk wel een keer gezien hebben.

wab
Filmster
Filmster

Bericht door wab » 05 mar 2004 13:37

ruben schreef:de 29e in H.M.H.

:o
Het feit dat het in die bierhal is, is bijna nog erger dan die 65 fucking euro die ze durven te vragen! Al komen de Pixies daar hun reunie houden, ik zet er geen voet binnen! En al kwamen de Smiths nog eenmaal bij elkaar; 65 fucking euro zou ik er niet voor neerleggen!

JB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door JB » 05 mar 2004 13:39

wab schreef:
:o
Het feit dat het in die bierhal is, is bijna nog erger dan die 65 fucking euro die ze durven te vragen! Al komen de Pixies daar hun reunie houden, ik zet er geen voet binnen! En al kwamen de Smiths nog eenmaal bij elkaar; 65 fucking euro zou ik er niet voor neerleggen!
Zo'n slechte ervaringen met de HMH? Ik heb daar toch een paar goede concerten meegemaakt, met als hoogetepunt Massive Atack.

wab
Filmster
Filmster

Bericht door wab » 05 mar 2004 13:47

JB schreef:Zo'n slechte ervaringen met de HMH? Ik heb daar toch een paar goede concerten meegemaakt, met als hoogetepunt Massive Atack.
Eerlijk gezegd ben ik er gelukkig nog nooit geweest, en dat wil ik zo houden ook. Heb hier en daar verhalen gehoord, en daar werd ik niet vrolijk van. Slecht geluid, met muntjes betalen, alles strak en commercieel ingericht, massaal, sfeerloos, vreselijke locatie; dat heeft toch niks meer van doen met een echt concert in een echte concertzaal?? (mij zul je dus ook nooit in bijvoorbeeld Ahoy tegenkomen)
En grappig dat je Massive Attack noemt; vrienden van mij waren daar ook heen geweest en vonden het verschrikkelijk slecht. :D

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 05 mar 2004 13:48

ruben schreef:de 29e in H.M.H.

Een vriend van me is een *enorme* Kraftwerk fan (het oude werk) en hij gaat wel. Hij is alleen bang dat het gaat tegenvallen, Kraftwerk is al lang niet meer wat het geweest is...

JB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door JB » 05 mar 2004 13:55

wab schreef:
JB schreef:Zo'n slechte ervaringen met de HMH? Ik heb daar toch een paar goede concerten meegemaakt, met als hoogetepunt Massive Atack.
Eerlijk gezegd ben ik er gelukkig nog nooit geweest, en dat wil ik zo houden ook. Heb hier en daar verhalen gehoord, en daar werd ik niet vrolijk van. Slecht geluid, met muntjes betalen, alles strak en commercieel ingericht, massaal, sfeerloos, vreselijke locatie; dat heeft toch niks meer van doen met een echt concert in een echte concertzaal?? (mij zul je dus ook nooit in bijvoorbeeld Ahoy tegenkomen)
En grappig dat je Massive Attack noemt; vrienden van mij waren daar ook heen geweest en vonden het verschrikkelijk slecht. :D
HMH en Ahoy is mij om het even, dat je bij HMH met muntjes moet betalen is inderdaad zeer vervelend (volhens mij heb ik er ergens nog liggen), maar ach, masale muziekhallen zijn per definitie sfeerloos en vooral een crime om in- en uit te komen. Eigenlijk vind ik alleen Paradiso echt leuk om heen te gaan qua podium.

En het concert van Massive Attack vond ik juist fantastisch en met mij vele anderen. Vraag me dan ook af waarom zij het zo verschrikkelijk slecht vonden

wab
Filmster
Filmster

Bericht door wab » 05 mar 2004 14:04

JB schreef:HMH en Ahoy is mij om het even, dat je bij HMH met muntjes moet betalen is inderdaad zeer vervelend (volhens mij heb ik er ergens nog liggen), maar ach, masale muziekhallen zijn per definitie sfeerloos en vooral een crime om in- en uit te komen. Eigenlijk vind ik alleen Paradiso echt leuk om heen te gaan qua podium.
Helemaal mee eens!
JB schreef:En het concert van Massive Attack vond ik juist fantastisch en met mij vele anderen. Vraag me dan ook af waarom zij het zo verschrikkelijk slecht vonden
Zal dat nog eens navragen, maar ik geloof dat ze het geluid klote vonden en dat de band niet echt enthousiast was waardoor er weinig sfeer was. Zoiets.

JB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door JB » 05 mar 2004 14:10

wab schreef:Zal dat nog eens navragen, maar ik geloof dat ze het geluid klote vonden en dat de band niet echt enthousiast was waardoor er weinig sfeer was. Zoiets.
Van het geluid staat me niet echt iets meer bij, dus ook niets slechts, maar de band was juist heel erg enthousiast, ze hebben dan ook na afloop heel lang het applaus in ontvangst staan nemen en ze stonden daar overduidelijk met volle teugen van te genieten!

wab
Filmster
Filmster

Bericht door wab » 05 mar 2004 14:22

JB schreef:
wab schreef:Zal dat nog eens navragen, maar ik geloof dat ze het geluid klote vonden en dat de band niet echt enthousiast was waardoor er weinig sfeer was. Zoiets.
Van het geluid staat me niet echt iets meer bij, dus ook niets slechts, maar de band was juist heel erg enthousiast, ze hebben dan ook na afloop heel lang het applaus in ontvangst staan nemen en ze stonden daar overduidelijk met volle teugen van te genieten!
Mmmm :-? Vreemd, we hebben het toch wel over hetzelfde concert? Massive Attack; die 3 belgische meisjes met die leuke kinderliedjes?

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 05 mar 2004 14:29

Ik moet zeggen dat Bob Dylan in de HMH me uiterst goed bevallen is, heb niks gemerkt van slecht geluid of muntjes (Dat ik niks consumeerde kan daar natuurlijk ook mee te maken hebben... :wink: ).
Paradiso heeft een veel vervelender geluid vindt ik (te veel bas), geef mij dan maar 'T Paard van Troje in Den Haag. Daar heb ik het beste concert van mijn leven tot nu toe meegemaakt: Solomon Burke! _O_

Plaats reactie