Concert-tips

Mooiste soundtrack, beste zanger, nieuwe releases, klassiek, pop, rock of hiphop.
LuciusMalfoy
Regisseur
Regisseur

Bericht door LuciusMalfoy » 02 aug 2005 07:24

kingcreole schreef:nou nou ..ik ben woensdag geweest en zo geweldig vond ik het niet...om van bono nog maar te zwijgen...man die vent kan echt niet zingen!!

en hoezo grootste band op aarde....er is geen concurentie..maar dat wil niet zeggen dat ze de beste zijn.....muziekaal is het goed..maar zang..jonge jonge wat een drama....een gemiddeld idols kandidaat zingt beter
Volgens mij had je iets teveel bananen met pindakaas in je oren, Elvis... :P

Ieder zijn mening, ik vind Bono ook geen topzanger, maar een topartiest is het wel. Zoals hij daar staat en performt, dat zie ik de gemiddelde Idols-kandidaat hem niet nadoen. Die zogenaamde X-factor heeft-ie in mijn ogen wel... Ik vind zijn stem perfect bij de muziek van U2 passen (en ik vind beiden geweldig)

Calva
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Calva » 05 aug 2005 20:41

kingcreole schreef:
Pleun schreef:U2 was geweldig (laatste concert), ondanks de naargeestige betonklomp die Arena heet. Wat een beroerde locatie voor de grootste band op aarde. En dan ook nog eens het dak dicht...

26 maart 2006 naar Depeche Mode. Duurt nog even... Lang geleden dat die in Nederland hebben opgetreden, in 2001 moest ik ervoor naar Antwerpen. Dat was overigens geen straf. :)
nou nou ..ik ben woensdag geweest en zo geweldig vond ik het niet...om van bono nog maar te zwijgen...man die vent kan echt niet zingen!!

en hoezo grootste band op aarde....er is geen concurentie..maar dat wil niet zeggen dat ze de beste zijn.....muziekaal is het goed..maar zang..jonge jonge wat een drama....een gemiddeld idols kandidaat zingt beter
Onzin, ondanks ik het met je eens bent dat Bono niet de beste zanger is van de wereld (vooral omdat Eddie Vedder dat is :)) kan je niets zeggen over zijn 'performance'. Bono is gewoon een ras-artiest, hij weet echt wel hoe hij een show moet bouwen.
En de gemiddelde Idols artiest?... wat is dat... Idols? :P

Plaats reactie