Concert-tips

Mooiste soundtrack, beste zanger, nieuwe releases, klassiek, pop, rock of hiphop.
hermit elephant
Regisseur
Regisseur

Bericht door hermit elephant » 06 mar 2004 17:26

Colonel_Kurz schreef:
hermit elephant schreef:Maar ja, dat geld hè! Uiteindelijk ga ik dan nog het liefst naar Ekko in Utrecht! Sfeer, goed te betalen, leuke en verrassende bandjes.
En natuurlijk iets dichterbij. :wink:
Ook wel eens te gast (geweest) aldaar? Wat/wanneer dan?

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 06 mar 2004 17:29

hermit elephant schreef:
Colonel_Kurz schreef:
hermit elephant schreef:Maar ja, dat geld hè! Uiteindelijk ga ik dan nog het liefst naar Ekko in Utrecht! Sfeer, goed te betalen, leuke en verrassende bandjes.
En natuurlijk iets dichterbij. :wink:
Nee, niets, maar ik zie dat je in Utrecht woont. In vergelijking met bijv. de HMH is de Ekko natuurlijk iets dichterbij.

hermit elephant
Regisseur
Regisseur

Bericht door hermit elephant » 06 mar 2004 17:35

Colonel_Kurz schreef:
hermit elephant schreef:
Colonel_Kurz schreef:En natuurlijk iets dichterbij. :wink:
Nee, niets, maar ik zie dat je in Utrecht woont. In vergelijking met bijv. de HMH is de Ekko natuurlijk iets dichterbij.
Dichterbij dan de HMH zijn er nog wel meer, maar Ekko is echt een hele leuke club. (En nu maar hopen dat ik hiervoor nog 's een vrijkaartje ga krijgen...)

JB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door JB » 06 mar 2004 17:42

hermit elephant schreef:Dichterbij dan de HMH zijn er nog wel meer, maar Ekko is echt een hele leuke club. (En nu maar hopen dat ik hiervoor nog 's een vrijkaartje ga krijgen...)
Ekko is ook best leuk, lekker intiem. Ik baal ervan dat ik te laat was voor Franz Ferdinand in Ekko!

hermit elephant
Regisseur
Regisseur

Bericht door hermit elephant » 06 mar 2004 17:47

JB schreef:
hermit elephant schreef:Dichterbij dan de HMH zijn er nog wel meer, maar Ekko is echt een hele leuke club. (En nu maar hopen dat ik hiervoor nog 's een vrijkaartje ga krijgen...)
Ekko is ook best leuk, lekker intiem. Ik baal ervan dat ik te laat was voor Franz Ferdinand in Ekko!
Oh nee! Mijn Nemesis in de Battles nu ook al in m'n club... :wink:

JB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door JB » 06 mar 2004 17:49

hermit elephant schreef: Oh nee! Mijn Nemesis in de Battles nu ook al in m'n club... :wink:
Wie weet sta ik je al jaren in je nek te kijken mijn waarde opponent! De cirkel wordt steeds kleiner! Maar wees gerust, in café België kom ik nooit!

hermit elephant
Regisseur
Regisseur

Bericht door hermit elephant » 06 mar 2004 17:51

JB schreef:
hermit elephant schreef: Oh nee! Mijn Nemesis in de Battles nu ook al in m'n club... :wink:
Wie weet sta ik je al jaren in je nek te kijken mijn waarde opponent! De cirkel wordt steeds kleiner! Maar wees gerust, in café België kom ik nooit!
Is dat beloofd?

JB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door JB » 06 mar 2004 17:53

hermit elephant schreef:
JB schreef:
Is dat beloofd?
Hmm ... ik fiets er wel eens langs en zal eens een steelse blik naar binnen werpen, maar ik zal buiten blijven, beloofd :wink:

hermit elephant
Regisseur
Regisseur

Bericht door hermit elephant » 06 mar 2004 17:56

JB schreef:
hermit elephant schreef:
JB schreef: Wie weet sta ik je al jaren in je nek te kijken mijn waarde opponent! De cirkel wordt steeds kleiner! Maar wees gerust, in café België kom ik nooit!
Is dat beloofd?
Hmm ... ik fiets er wel eens langs en zal eens een steelse blik naar binnen werpen, maar ik zal buiten blijven, beloofd :wink:
Tja, het staat dan wel als redelijk alternatief te boek, maar met jouw uiterlijk zul je zelfs daar opvallen...
En nu weer on-topic?

Daan
Bijrol
Bijrol
Contacteer:

Bericht door Daan » 06 mar 2004 17:59

Wij gaan 12 mrt naar Extince :)

svw
Hoofdrol
Hoofdrol
Contacteer:

Bericht door svw » 07 mar 2004 02:19

Galapogos schreef:Ahoy' goed te doen? Qua geluid vind ik het waardeloos daar. Al helemaal als je het vergelijkt met kleinere zalen als Paradiso, 013, De Oosterpoort, etc. Maar goed, dat kun je eigenlijk ook niet goed vergelijken. Bij het concert van Moby viel het slechte geluid in Ahoy' me nog wel het meeste op.. Het galmt van alle kanten! Vooral bij muziek waar af en toe een stilte valt is dat echt heel jammer. En ja, ook ik sta altijd vooraan in de 'arena'...
Ik ben vorig jaar naar Muse in Ahoy geweest, ik vond het geluid toen het beste van alle concerten waar ik geweest ben (het concert zelf trouwens ook, beter nog dan Radiohead). Ik was wat laat met de kaarten, zodat ik noodgedwongen zitplaatsen had, halverwege de zaal, rij 1 (helemaal boven in de zaal). Desondanks uitstekend geluid. Grootste tegenvaller wat dat betreft was de FLC in 013, bij 16 HP twee jaar eerder was het daarentegen wel weer behoorlijk goed.

Ik vind wel dat het vaak te hard gaat, zodat elke nuance uit de muziek verdwijnt. Wat dat betreft waren Muse en Radiohead twee positieve uitzonderingen.

ruben
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ruben » 07 mar 2004 02:49

mensen, wees blij dat jullie niet naar ons optreden zijn gekomen. Het ging niet echt goed. Geluidssysteem was bagger, de microfoon bleef rondzingen, geen lichteffecten etc. Kortom, het had beter gekund.

Dus...bedankt dat niemand is gekomen :)

Rooster
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rooster » 07 mar 2004 03:27

ruben schreef:mensen, wees blij dat jullie niet naar ons optreden zijn gekomen. Het ging niet echt goed. Geluidssysteem was bagger, de microfoon bleef rondzingen, geen lichteffecten etc. Kortom, het had beter gekund.

Hoe weet je dat niemand is gekomen? B-)

Pieternel
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Pieternel » 07 mar 2004 09:12

ruben schreef:mensen, wees blij dat jullie niet naar ons optreden zijn gekomen. Het ging niet echt goed. Geluidssysteem was bagger, de microfoon bleef rondzingen, geen lichteffecten etc. Kortom, het had beter gekund.

Dat hebben we graag voor je over Ruben. Zelfs als we wel waren geweest zouden we dat nooit zeggen, zelfs niet om je te plagen. Toch?.....Rooster? :wink:

ruben
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ruben » 07 mar 2004 12:04

d'r liep wel een bejaard stelletje rond. Waren jullie dat?

Plaats reactie