Wat luister je nu?
Kijk eens mensen, eindelijk iemand met smaak.ruben schreef:Von vind ik juist de minste van deze verder briljante band. Is me iets te theatraal. Geef mij maar Agaetis Byrjun.
Hun optreden in paradiso, een paar weken terug, is een van de mooiste die ik ooit heb gezien.

Zo zo, jij ben naar Paradiso geweest, ik ben nu erg jalours op je, ik ga als het goed is de 7de in tilburg in de 013.
Hoop dat het net zo spetterend word.
Over von, ik vind hem zelf erg goed maar Agaetis Byrjun is inderdaad duidelijk de beste, ohe en ( ) is ook niet mis hoor.
Nu wachten op Takk... die gaat zeker weten punten scoren.
dit is trouwens de cover.

-
- Regisseur
Het zou precies in mijn muzieksmaak moeten passen, Sigur Ros, maar toch weet het me nooit te boeien. Geef mij Múm dan maar..ellie schreef:Kijk eens mensen, eindelijk iemand met smaak.ruben schreef:Von vind ik juist de minste van deze verder briljante band. Is me iets te theatraal. Geef mij maar Agaetis Byrjun.
Hun optreden in paradiso, een paar weken terug, is een van de mooiste die ik ooit heb gezien.![]()
Zo zo, jij ben naar Paradiso geweest, ik ben nu erg jalours op je, ik ga als het goed is de 7de in tilburg in de 013.
Hoop dat het net zo spetterend word.
Over von, ik vind hem zelf erg goed maar Agaetis Byrjun is inderdaad duidelijk de beste, ohe en ( ) is ook niet mis hoor.
Nu wachten op Takk... die gaat zeker weten punten scoren.
- Ann McDunn
- Walk of Fame
- Contacteer:
- sickboy1984
- Regisseur