Wat luister je nu?
Klinkt zeker niet verkeerd, inderdaad. En dat na zo'n lange tijd geen black metal te hebben geluisterd. Varg weet nog steeds hoe het moet.emperor schreef:hier ook..valt niet tegen..lykathea schreef:De nieuwe Burzum
op Ebay rijzen de prijsen voor het nieuwe album alweer de pan uit..bedragen van 80$ zijn geen uitzondering..gelukkig bestaan er ook gewone webshops die het album tegen een normale prijs verkopen.
Heb je trouwens ook een Last.fm account of niet? Is meestal wel zo handig.PascalE schreef:Heb nog geen toplijst er op staan, mocht ik die nog maken dan vind je m hier: http://www.musicmeter.nl/user/36088lykathea schreef:
Sweet, ga ik ook een keer jouw lijstje eens beluisteren. Linkie?
Mine
En nu nog eventjes Mono op

- PascalE
- Walk of Fame
- Contacteer:
Ik had er een, geen idee of hij nog actief is want ik heb m al zowat een jaar niet meer gebruikt...lykathea schreef:
Heb je trouwens ook een Last.fm account of niet? Is meestal wel zo handig.
Mine
En nu nog eventjes Mono op
- dragonspirit
- Oscar winnaar
Wat eigengemaakte muziek, die ik lang geleden in elkaar heb gefreubelt met FastTracker 2.08 wat kon dat toch leuke dingen 
In die tijd was ik nog wel eens actief als DJ op underground parties waar ik dan soms ook nog wel eens een eigengemaakt freubeltje tussendoor gooide. Soms sloegen die ook verbazingwekkend goed aan.

In die tijd was ik nog wel eens actief als DJ op underground parties waar ik dan soms ook nog wel eens een eigengemaakt freubeltje tussendoor gooide. Soms sloegen die ook verbazingwekkend goed aan.

Misschien rekent last.fm teveel op de "overall" lijst, ik heb dat profiel nu al een jaartje of vijf en daarin zit echt zwaar veel metal.zvorod schreef:Vreemd dat mijn compatibiliteit met jou op low staatlykathea schreef:Last.fm account Mine
Zou wel kunnen ja, dat van mij is toch wel eerder een zootje van vanalleslykathea schreef:Misschien rekent last.fm teveel op de "overall" lijst, ik heb dat profiel nu al een jaartje of vijf en daarin zit echt zwaar veel metal.