Jouw band top 5 allertijden
hier enkele albums van hun:
-The Eye in The Sky
-The Turn of a Friendly Card
-Pyramid
-I Robot
-Stereotomety
-Vulturte Culture
-The Tales of Mystery and Imagination
-Eve
-Gaudi
-Amonia Avenue
-Prime Time
-The Verry Best of The Allan Parsons Project
Op 3 na heb ik al deze albums op vynil
er zijn natuurlijk ook nog enkele cd's van hun, waaronder verzamelalbums
-The Eye in The Sky
-The Turn of a Friendly Card
-Pyramid
-I Robot
-Stereotomety
-Vulturte Culture
-The Tales of Mystery and Imagination
-Eve
-Gaudi
-Amonia Avenue
-Prime Time
-The Verry Best of The Allan Parsons Project
Op 3 na heb ik al deze albums op vynil
er zijn natuurlijk ook nog enkele cd's van hun, waaronder verzamelalbums
das een heel mooi lijstjeLumière schreef:update:Lumière schreef:1. Nirvana
2. Pearl Jam
3. Radiohead
4. Bush
5. Red Hot Chili Peppers
1. Radiohead
2. Nirvana
3. Red Hot Chili Peppers
4. Oasis
5. the White Stripes
Eervolle vermelding voor:
Blur, Tool, Metallica, Guns 'n' Roses, Velvet Revolver, Muse, Foo Fighters, Counting Crows, Pearl Jam, BuSh, Smashing Pumpkins, Alice in Chains, Stone Temple Pilots, Live, Weezer

- _Forumhoer
- Bijrol
- Contacteer:
Ik heb één echte ultime lievelingsband, namenlijk Rasputina. Geen idee in wat voor genre ik dat moet plakken, heb het wel eens "positive gothic' horen noemen,.. twee (voorheen drie) vrouwen met cello, en een drummer.
(Voor de liefhebber: www.rasputina.com, kunnen wat nummers gedownload worden.)
Voor de rest vind ik een oneindig veel bands van verschillende genres leuk, dus aan lijstjes ga ik niet beginnen.
(Voor de liefhebber: www.rasputina.com, kunnen wat nummers gedownload worden.)
Voor de rest vind ik een oneindig veel bands van verschillende genres leuk, dus aan lijstjes ga ik niet beginnen.
Moeilijk, moeilijk, moeilijk...
1 Queen (eerste 8-10 albums dan)
2 Bob Dylan
3 Thin Lizzy
4 Led zeppelin
5 Pink Floyd
Bands die het niet gehaald hebben: metallica, deep purple (allebei maar drie topalbums), iron maiden (iets te weinig variatie), Rolling stones (na de begin jaren zeventig niks fatsoenlijks meer uitgebracht)
1 Queen (eerste 8-10 albums dan)
2 Bob Dylan
3 Thin Lizzy
4 Led zeppelin
5 Pink Floyd
Bands die het niet gehaald hebben: metallica, deep purple (allebei maar drie topalbums), iron maiden (iets te weinig variatie), Rolling stones (na de begin jaren zeventig niks fatsoenlijks meer uitgebracht)
-
- Regisseur
Ik had me aan deze muziek-topic nog niet gewaagd, 'ns ff kijken, hier komen mijn favorietjes in willekeurige volgorde. Wie mijn favoriet is kan ik echt niet zeggen, het hangt teveel af van mijn bui, het weer, het jaargetijde, het tijdstip van de dag, de specials van de McDonalds, enz.
- U2 (superband, kent momenteel geen gelijke in de rockscene. En ik ga er van de zomer heen
)
- Counting Crows
- The Beatles (anders kom ik er niet meer in bij mijn vader)
- De Poema's (het beste wat Nederlandstalige muziek de afgelopen jaren te bieden had)
- Sister Hazel (een college-bandje uit Florida dat vrolijke rock speelt en in Europa geen voet aan de grond krijgt)
- U2 (superband, kent momenteel geen gelijke in de rockscene. En ik ga er van de zomer heen

- Counting Crows
- The Beatles (anders kom ik er niet meer in bij mijn vader)
- De Poema's (het beste wat Nederlandstalige muziek de afgelopen jaren te bieden had)
- Sister Hazel (een college-bandje uit Florida dat vrolijke rock speelt en in Europa geen voet aan de grond krijgt)