Jouw band top 5 allertijden
moet de mijne effe bijstellen:
Aan een band moet ik denken aan een groep van meer dan 2 personen dus vandaar geen zangers/ zangeressen, of andere duo's in dit lijstje.
1) Sigur Ros
2) Underworld (met Darren Emerson dus)
3) Mogwai
4) Rollings Stones
5) Coldplay
Hier een lijstje van mijn favoriete artiesten (even asociaal doen,
)
1) Royksopp
2) Sigur Ros
3) Underworld
4) Mogwai
5) Orbital
Aan een band moet ik denken aan een groep van meer dan 2 personen dus vandaar geen zangers/ zangeressen, of andere duo's in dit lijstje.
1) Sigur Ros
2) Underworld (met Darren Emerson dus)
3) Mogwai
4) Rollings Stones
5) Coldplay
Hier een lijstje van mijn favoriete artiesten (even asociaal doen,

1) Royksopp
2) Sigur Ros
3) Underworld
4) Mogwai
5) Orbital
mr.G schreef:Alleen Rammstein vind ik minder..Duits, bleh!Flippie schreef:Flippie schreef:1. green day
2. white stripes
3. system of a down
4. linkin park
5. rammstein/ HIM/ the rasmus/ en nog veel meer
kleine wijziging![]()
1. Green day
2. White Stripes
3. Nirvana
4. Rammstein
5. Gorillaz
6.System of a down
7. Sum 41
8. Coldplay
9. Red Hot Chilli Peppers
10. Linkin Park
Maar de rest![]()
5 is veel te weinig om alle die bands in te proppen!
rammstein vind ik juist leuk omdat het een andere taal is, orgineel...

jep idd 5 is te weinig...

- Josey Wales
- Bijrol
- Contacteer:
nee whaha..... tis opzich wel een simpele tekst maare.... sommige nummers moet je toch wel een beetje duits kennen hoorLumière schreef:Hehe, daar hoef je geen Duits voor te kunnen.Flippie schreef: rammstein vind ik juist leuk omdat het een andere taal is, orgineel...( en ik kan een beetje duits dus... ik versta het wel een beetje)

"We are all living in America, America..."Flippie schreef:nee whaha..... tis opzich wel een simpele tekst maare.... sommige nummers moet je toch wel een beetje duits kennen hoorLumière schreef:Hehe, daar hoef je geen Duits voor te kunnen.Flippie schreef: rammstein vind ik juist leuk omdat het een andere taal is, orgineel...( en ik kan een beetje duits dus... ik versta het wel een beetje)

- the catfishman
- Filmster
- Contacteer:
- cherry blossem
- Hoofdrol
- Contacteer:
Ik heb altijdm al moeite met de naam gehad. Hoe schrijf je het dan precies goed? Dan zal ik het onthouden. Ik zie het namelijk regelmatig anders gespeld.the catfishman schreef:Als het je favoriete band is, schrijf het dan in ieder geval goedgollum36 schreef:update:
7 Sigür Ross![]()
en ik denk niet dat ik een top 5 zou kunnen maken, dat verschilt vaak, het ligt ook aan m'n mood.
- the catfishman
- Filmster
- Contacteer:
Sigur Rósgollum36 schreef:Ik heb altijdm al moeite met de naam gehad. Hoe schrijf je het dan precies goed? Dan zal ik het onthouden. Ik zie het namelijk regelmatig anders gespeld.the catfishman schreef:Als het je favoriete band is, schrijf het dan in ieder geval goedgollum36 schreef:update:
7 Sigür Ross![]()
en ik denk niet dat ik een top 5 zou kunnen maken, dat verschilt vaak, het ligt ook aan m'n mood.
(geweldige band)