Beste mannelijke performer

Mooiste soundtrack, beste zanger, nieuwe releases, klassiek, pop, rock of hiphop.
Plaats reactie
WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 29 jun 2005 00:11

Colonel_Kurz schreef:
WizardOfOss schreef:
Colonel_Kurz schreef:Jij was toch niet gister ook in Ahoy?
Jep, jij ook begrijp ik hieruit?
:Y
Er stonden slechts 5 à 6 mensen tussen mij en het podium. Net te ver om zo'n ketting aan het eind op te vangen.
Dan had je het beter voor elkaar dan wij (Rozo, zijn tante en ik), wij hadden staanplaatsen op ring 1. We stonden wel redelijk vooraan in de zaal, met prima zicht op het podium. Desondanks waren de schermen zeer welkom...

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 29 jun 2005 12:12

WizardOfOss schreef: Dan had je het beter voor elkaar dan wij (Rozo, zijn tante en ik), wij hadden staanplaatsen op ring 1. We stonden wel redelijk vooraan in de zaal, met prima zicht op het podium. Desondanks waren de schermen zeer welkom...
Ah, dus jullie waren die mannen die volgens BB niet hard genoeg meezongen bij Ain't That Just Like A Woman. :lol:

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 29 jun 2005 18:41

Colonel_Kurz schreef:
WizardOfOss schreef: Dan had je het beter voor elkaar dan wij (Rozo, zijn tante en ik), wij hadden staanplaatsen op ring 1. We stonden wel redelijk vooraan in de zaal, met prima zicht op het podium. Desondanks waren de schermen zeer welkom...
Ah, dus jullie waren die mannen die volgens BB niet hard genoeg meezongen bij Ain't That Just Like A Woman. :lol:
:D

laurens_011
Bijrol
Bijrol

Bericht door laurens_011 » 06 jul 2005 16:07

Beste performer is without any doubt David Eugene Edwards.

Al zit hij op een stoel, hij laat een indruk achter die niet te beschrijven valt.

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 06 jul 2005 18:17

laurens_011 schreef:Beste performer is without any doubt David Eugene Edwards.

Al zit hij op een stoel, hij laat een indruk achter die niet te beschrijven valt.

_O_ , eindelijk medestanders hier op het forum...

Ben je laatst toevallig ook naar David Eugene Edwards & Woven Hand in 013 geweest?

laurens_011
Bijrol
Bijrol

Bericht door laurens_011 » 06 jul 2005 18:35

WizardOfOss schreef:

Ben je laatst toevallig ook naar David Eugene Edwards & Woven Hand in 013 geweest?
Nee, ik was de week daarvoor in het Paard van Troje - Den Haag geweest...was begin mei dacht ik.

Wel iets anders dan de stijl van 16 horsepower, zo mogelijk nog intenser. Speelde hij in 013 ook in zijn eentje Black Soul Choir (volgens mij een soort medley met andere nummers erdoorheen) en Hayfoot Strawfoot op zijn banjo?

Door DEE heb ik zelf een banjo gekocht :)

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 06 jul 2005 18:57

laurens_011 schreef:
WizardOfOss schreef:

Nee, ik was de week daarvoor in het Paard van Troje - Den Haag geweest...was begin mei dacht ik.

Wel iets anders dan de stijl van 16 horsepower, zo mogelijk nog intenser. Speelde hij in 013 ook in zijn eentje Black Soul Choir (volgens mij een soort medley met andere nummers erdoorheen) en Hayfoot Strawfoot op zijn banjo?

Door DEE heb ik zelf een banjo gekocht :)
Voor zover ik me kan herinneren had hij z'n banjo die avond thuisgelaten, al ben ik daar niet helemaal zeker meer van. Wel speelde hij ook deze keer een behoorlijk aantal nummers van 16HP, dat er nu een andere begeleidingsband was maakte eigenlijk helemaal niets uit. Ik had enkele jaren geleden al een keer 16HP in de grote zaal van 013 gezien, Woven Hand speelde nu in de kleine zaal, echt perfect voor de sfeer.

Overigens vond ik het voorprogramma, Helldorado, ook uitstekend. Ik heb daar inmiddels ook een cd van, valt zeker niet tegen. Live leek het nogal sterk op het wat stevigere werk van 16HP, op cd hebben ze toch duidelijker een eigen stijl.

Nooms
Bijrol
Bijrol

Bericht door Nooms » 06 jan 2006 00:19

kingcreole schreef:elvis natuurlijk wie anders....hij gaf meer dan 1200 concerten in 7 jaar tijd

hij heeft het grootste publiek ooit gehad(1,5 miljard) met zijn live show aloha from hawaii...
hij heeft de meeste nr.1 hits....
hij heeft de meeste gouden/platina platen...
hij verkocht veruit de meeste platen(meer dan 2 miljard)...
hij staat in alle music hall of fame...
voor een niet opera zanger heeft hij het hoogste octaaf...
hij heeft meer dan 1600 nummers opgenomen..
hij heeft de muziek wereld veranderd sinds zijn muziek uit de jaren '50

quote jonh lennon..zonder elvis waren er geen beatles
quote cliff richard ..zonder elvis geen muziek zoals het nu is
quote bruce springsteen..door elvis ben ik ook muziek gaan maken
quote mick fleetwood..door elvis ben ik gaan drummen
quote john lennon..voor elvis was er niets

dit alles is geschreven door een elvis fan die de werkelijke feiten kent

kortom ..je kan zeggen wat je wil maar het helpt niks...je hoeft de muziek niet mooi te vinden want mooi vinden en goed zijn is een groot verschil.

de feiten zeggen genoeg elvis is de allergrootste zanger allertijden _O_
Ja kon het niet beter omschrijven, Elvis is inderdaad nummer 1 :)

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 06 jan 2006 01:41

kingcreole en Nooms zelf vind ik heel veel songs van Elvis goed, en ik ben een hele poos een fan van hem geweest, maar als jullie nu zeggen wij vinden hem nummer 1, en wij vinden hem de allergrootste zanger aller tijden dan kan ik er helemaal in komen, maar dat Elvis de allergrootste zanger aller tijden is zonder meer, daar ben ik het helemaal niet mee eens.

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 06 jan 2006 02:08

Ann McDunn schreef:kingcreole en Nooms zelf vind ik heel veel songs van Elvis goed, en ik ben een hele poos een fan van hem geweest, maar als jullie nu zeggen wij vinden hem nummer 1, en wij vinden hem de allergrootste zanger aller tijden dan kan ik er helemaal in komen, maar dat Elvis de allergrootste zanger aller tijden is zonder meer, daar ben ik het helemaal niet mee eens.
Nee, da's natuurlijk Bruce. :wink:

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 06 jan 2006 02:24

Colonel_Kurz schreef:
Ann McDunn schreef:kingcreole en Nooms zelf vind ik heel veel songs van Elvis goed, en ik ben een hele poos een fan van hem geweest, maar als jullie nu zeggen wij vinden hem nummer 1, en wij vinden hem de allergrootste zanger aller tijden dan kan ik er helemaal in komen, maar dat Elvis de allergrootste zanger aller tijden is zonder meer, daar ben ik het helemaal niet mee eens.
Als Koopman van Venetië leg je de vinger op de juiste plaats, Bruce is inderdaad een van de allerbeste, vinden wij :D

Rooster
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rooster » 06 jan 2006 09:26

Ann McDunn schreef:
Colonel_Kurz schreef:
Als Koopman van Venetië leg je de vinger op de juiste plaats, Bruce is inderdaad een van de allerbeste, vinden wij :D
Nah ik ben meer onder de indruk van zijn ass-kick capaciteiten, met betrekking tot demonen en ander duivels gespuis. :)

hadiederk
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door hadiederk » 06 jan 2006 11:17

Rooster schreef:
Ann McDunn schreef:
Colonel_Kurz schreef:Nee, da's natuurlijk Bruce. :wink:
Nah ik ben meer onder de indruk van zijn ass-kick capaciteiten, met betrekking tot demonen en ander duivels gespuis. :)
Bruce Lee? Zitten jullie hier ook elkaars vliegen af te vangen.

Wat dachten jullie van Peter Gabriel. Hij is ook de uitvinder van het crowdsurfen. Had hij vroeger al veel succes mee in Engeland en Nederland. In Duitsland kenden ze dat indertijd niet en daar kwam hij op een pijnlijke manier achter, temeer als je bedenkt dat stagediven vooraf gaat aan crowdsurfen.

kingcreole
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door kingcreole » 06 jan 2006 14:23

Colonel_Kurz schreef:
je bedoelt toch zeker niet Bruce Springsteen...Springsteen is 1 van de grootste Elvis fans en door Elvis is Springsteen met muziek begonnen...zoals iedereen

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 06 jan 2006 14:41

kingcreole schreef:
Colonel_Kurz schreef:
je bedoelt toch zeker niet Bruce Springsteen...Springsteen is 1 van de grootste Elvis fans en door Elvis is Springsteen met muziek begonnen...zoals iedereen
Natuurlijk bedoel ik Bruce Springsteen. The Boss presides over The King!

Oh, en hadiederk, Rooster had 't over Bruce Campbell.

Plaats reactie