the White Stripes

Mooiste soundtrack, beste zanger, nieuwe releases, klassiek, pop, rock of hiphop.

Wat vind je van the White Stripes?

Bagger...
4
8%
Redelijk...
18
35%
Fantastisch!
23
44%
Ken ik niet...
7
13%

Totaal aantal stemmen: 52

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 13 jun 2004 08:44

Lumière schreef:
dannyB schreef:Ik heb alleen hun laatste cd "Elephant". Die vind ik best de moeite waard. Ik vind het niet fantastisch, maar toch zeker wel goed. Zijn die vorige cd's de moeite waard?
:Y
De vorige cd's vond ik minder, maar Elephant is zeker cool. "I just don't know what to do whit myself" is een heerlijk nummer :T.

Lumière
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Lumière » 13 jun 2004 11:47

gollum36 schreef:
Lumière schreef:
dannyB schreef:Ik heb alleen hun laatste cd "Elephant". Die vind ik best de moeite waard. Ik vind het niet fantastisch, maar toch zeker wel goed. Zijn die vorige cd's de moeite waard?
:Y
De vorige cd's vond ik minder, maar Elephant is zeker cool. "I just don't know what to do whit myself" is een heerlijk nummer :T.
maar het is wel een cover....
...maar wel een goede cover
Prachtig nummer inderdaad.
Ik vind nummers als In the Cold, Cold night en You've got her in your pocket erg goed.

Lumière
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Lumière » 04 okt 2004 22:33

Voor de gitaristen onder ons... "you've got her in your pocket" is een leuk nummer om mee te spelen. Simpel, maar leuk.

Rozo
Filmster
Filmster

Bericht door Rozo » 04 okt 2004 22:36

Lumière schreef:Voor de gitaristen onder ons... "you've got her in your pocket" is een leuk nummer om mee te spelen. Simpel, maar leuk.
Ik zal 'm 's proberen. Ik ken eigenlijk alleen maar Seven Nation Army. Die heeft ook wel een leuk begin.

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 05 okt 2004 00:53

Lumière schreef:Wie heeft er 'ken ik niet...' gestemd in de poll? :-?

Iedereen kent the White Stripes toch wel? In Frankrijk draaiden ze het zelfs in de discotheken :Y
Tja, ik heb 'ken ik niet' gestemd, want ik ken ze dus inderdaad niet, en in Frankrijk ben ik nooit geweest. Nu moet ik zeggen dat ik nog wat muziek betreft erg achter ben, en dat ik helemaal niet van house, metal, rap (of hoe het ook heet) en meer van dat soort muziek houd, zal wel aan m'n leeftijd liggen. :D

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 05 okt 2004 07:21

Ann McDunn schreef:

Iedereen kent the White Stripes toch wel? In Frankrijk draaiden ze het zelfs in de discotheken :Y
Tja, ik heb 'ken ik niet' gestemd, want ik ken ze dus inderdaad niet, en in Frankrijk ben ik nooit geweest. Nu moet ik zeggen dat ik nog wat muziek betreft erg achter ben, en dat ik helemaal niet van house, metal, rap (of hoe het ook heet) en meer van dat soort muziek houd, zal wel aan m'n leeftijd liggen. :D
Maakt toch niet uit ?
Nog ff stug doorposten en je bent dezelfde rangorde als Pieternel..and bigger and bigger still !

Ik vrees met grote Vreze tegenwoordig om te klikken! Tot mijn grote ergenis overwint mijn nieuwsgierigheid het stelselmatig van mijn Angst en Ergernis

Ik ken en weet ook niks maar ben te lui om veel te posten.. :o
Ooh, ik mot ook nog ff "weet niet" gaan stemmen...
Laatst gewijzigd door Dr. Strangelove op 05 okt 2004 15:31, 1 keer totaal gewijzigd.

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 05 okt 2004 12:41

Dr. Strangelove schreef:
Ann McDunn schreef:

Maakt toch niet uit ?
Nog ff stug doorposten en je bent dezelfde rangorde als Pieternel..and bigger and bigger still !

Ik vrees met grote Vreze tegenwoordig om te klikken! Tot mijn grote ergenis overwint mijn nieuwsgierigheid het stelselmatig van mij Angst en Ergernis

Ik ken en weet ook niks maar ben te lui om veel te posten.. :o
Ooh, ik mot ook nog ff "weet niet" gaan stemmen...
Het posten heeft niets te maken met een bepaalde rangorde hoor, en soms vrees ook ik met grote vreze om te klikken, maar ja, mijn nieuwsgierigheid wint ook nog steeds. En er komt bij dat ik natuurlijk meer tijd heb dan studerende en werkende mensen. En Strangelove gooi jezelf nooit weg, dat doen anderen wel voor je. Natuurlijk ken en weet je genoeg, maar als je geen zin hebt om te posten dan doe je het toch niet. Daar ben jezelf baas over. :Y

Als ik eerdaags in een winkel ben met CD's dan ga ik weleens even luisteren naar bovengenoemde muziek, dan weet ik tenminste waar het over gaat. :D

Guido
Regisseur
Regisseur

Bericht door Guido » 06 okt 2004 13:36

Ik heb ze op Lowlands gezien, het was wel aardig. Helaas waren ze afsluiter op de laatste dag, dan moet er imo een band staan die dat aankan, The white stripes bleken dat helaas niet te kunnen.
Die gitarist/zanger is overigens erg goed (ook live), maar die drumster :r

Mister Pink
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Mister Pink » 06 okt 2004 13:46

Ach... ze zijn best leuk maar verschrikkelijk gehyped (net als The Strokes). De muziek die ze maken is echt best leuk, maar niets nieuws onder de zon en alle commotie wat mij betreft niet waard. Ik betwijfel ook of die bandjes over een jaartje of 6 nog wat betekenen.

Animal
Filmster
Filmster

Bericht door Animal » 06 okt 2004 18:09

Guido schreef:Ik heb ze op Lowlands gezien, het was wel aardig. Helaas waren ze afsluiter op de laatste dag, dan moet er imo een band staan die dat aankan, The white stripes bleken dat helaas niet te kunnen.
Die gitarist/zanger is overigens erg goed (ook live), maar die drumster :r
je kunt pas echt van haar genieten als je zelf drums speelt, kuch

Guido
Regisseur
Regisseur

Bericht door Guido » 06 okt 2004 18:28

Ik speel gitaar en een vriend van mij is een zeer begaafd drummer, daardoor leer je een beetje als een drummer te luisteren. Maar ook zonder die kennis zou ik kunnen concluderen dat ze niet kan drummer, de Josti band speelt nog strakker in de maat :)

Animal
Filmster
Filmster

Bericht door Animal » 06 okt 2004 18:31

Guido schreef:Ik speel gitaar en een vriend van mij is een zeer begaafd drummer, daardoor leer je een beetje als een drummer te luisteren. Maar ook zonder die kennis zou ik kunnen concluderen dat ze niet kan drummer, de Josti band speelt nog strakker in de maat :)
ik zei echt van genieten ;)

Guido
Regisseur
Regisseur

Bericht door Guido » 06 okt 2004 18:34

Ik snap het, maar ik onderbouw mijn mening :)

Animal
Filmster
Filmster

Bericht door Animal » 06 okt 2004 18:34

Guido schreef:Ik snap het, maar ik onderbouw mijn mening :)
noted :T

oT
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door oT » 06 jan 2005 15:35

Afbeelding

Veel negatieve reacties hier over The White Stripes.
Ik moet zeggen dat ik het heerlijk vind om naar ze te luisteren. En dat ze soms nogal amateuristisch overkomen? Naja.. boeit me niet zo. The White Stripes is een ongepolijste rockband met de instelling: niet zeuren maar spelen. Ik moet overigens toegeven dat Meg White 'live' een schande is. Dat mens heef werkelijkwaar een kraaienstem :D
Jack heeft sowieso een kraaienstem, maar op de één of ander manier maakt dat het muziek juist mooi. (ja ik weet het, dat klinkt heel raar :) )

Ik heb alle vier de albums van ze en ik vind dat ze door de jaren (en albums) heen beter zijn geworden. One of my favorite bands, met Ball and Biscuit (Elephant) als prachtnummer.

Andere mooie nummers: One more cup of coffee (Bob Dylan cover), little bird, apple blossom, Dead leaves and the dirty ground, I'm finding it harder to be a gentleman, Fell in love with a girl, Expecting, Little room, The union forever, Offend in every way, I think I smell a rat, Seven nation army, There's no home for you here, I just don't know what to do with myself, In the cold, cold night, Hardest button to button, Little acorns en Hypnotize :T

Leuk om te weten voor mensen die denken dat ze broer en zus, of getrouwd zijn(want in de media gingen dat soort beweringen rond).. Nadat John Anthony Gillis in 1996 Megan Martha White trouwde, heeft hij de naam 'White' van haar overgenomen. In 2000 ging het stel scheiden, maar heeft John sindsdien zijn naam als Jack White niet veranderd.

Plaats reactie