the White Stripes

Mooiste soundtrack, beste zanger, nieuwe releases, klassiek, pop, rock of hiphop.

Wat vind je van the White Stripes?

Bagger...
4
8%
Redelijk...
18
35%
Fantastisch!
23
44%
Ken ik niet...
7
13%

Totaal aantal stemmen: 52

oT
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door oT » 24 jan 2005 13:47

Iemand enige idee wanneer een volgend album uitkomt en of er überhaupt nog wel een album komt?

Don Vito
Figurant
Figurant

Bericht door Don Vito » 17 mei 2005 22:15

oT schreef:Iemand enige idee wanneer een volgend album uitkomt en of er überhaupt nog wel een album komt?
6 juni => Get Behind Me Satan :)

Ben benieuwd, de single Blue Orchid is alvast een aardig begin imo.

oT
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door oT » 17 mei 2005 23:26

Don Vito schreef:Ben benieuwd, de single Blue Orchid is alvast een aardig begin imo.
Ik vond Blue Orchid een beetje tegenvallend, maar de albumomslag ziet er wel erg cool uit :T

oT
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door oT » 03 jun 2005 12:18

Ik heb net de nieuwe album Get Behind Me Satan geluisterd, hmm.. niet slecht, maar het tipt absoluut niet aan Elephant. Ik had meer verwacht van de nieuwe album :(

norman
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door norman » 09 jun 2005 20:58

Weet er iemand of de fantastische cover van Jolene al op cd is gezet? Hij staat in ieder geval niet op Get behind me Satan :-?

oT
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door oT » 10 jun 2005 14:52

norman schreef:Weet er iemand of de fantastische cover van Jolene al op cd is gezet? Hij staat in ieder geval niet op Get behind me Satan :-?
Staat die niet op een vrij oude album?

edit:
ge-researched and I'm wrong

El Chivo
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door El Chivo » 10 jun 2005 16:28

Ik dacht dat die versie enkel op hun DVD stond en vooralsnog niet op een 'gewoon' album.

norman
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door norman » 15 jun 2005 17:16

El Chivo schreef:Ik dacht dat die versie enkel op hun DVD stond en vooralsnog niet op een 'gewoon' album.
Staat op maxi-cd. Blijkbaar brengen The White Stripes ook soms maxi-cd's uit die nergens op een album te vinden zijn :)

Lumière
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Lumière » 17 aug 2005 12:38

The White Stripes zijn 31 oktober in de HMH, en ik ga erheen. Luister nu het nieuwe album voor het eerst helemaal ( :oops: ), en ik moet zeggen, het klinkt stukken beter dan ik verwachtte. Beste album na Elephant.

Mirocube
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Mirocube » 17 aug 2005 21:48

Vind ze fantastisch, heb pas Get Behind Me Satan gekocht en vind het werkelijk een pracht album, van Elephant had ik al meerdere songs beluisterd en koop ik binnenkort. Vind ze er persoonlijk wel steeds beter op worden vooral dan door de variatie in songs op Get Behind Me Satan.

Dookie2me
Bijrol
Bijrol

Bericht door Dookie2me » 28 aug 2005 22:06

Top-band, ga ze ook zeker live zien :T
Voor de fans/liefhebbers: de 31ste van oktober staan ze in de HMH in Amsterdam 8)

LuciusMalfoy
Regisseur
Regisseur

Bericht door LuciusMalfoy » 29 aug 2005 09:29

Ik vind de muziek wel aardig, heb alleen een bloedhekel aan die drumster. Van wat ik heb gezien kan ze inderdaad alleen wat basisritmes. Jack lijkt echt de drijvende kracht, het grote muzikale talent en zij lijkt alleen maar mee te kunnen liften omdat ze het-zusje-van is. Opzich prima, maar ga dan niet tijdens interviews een beetje ongeïnterreseerd voor je uit zitten staren alsof je te goed en te kicken bent om je normaal te gedragen. Je zou die gast daarboven (en je broer misschien ook) iedere dag op je blote knietjes moeten bedanken voor het feit dat je met zo'n totaal gebrek aan muzikaal talent het nog zover geschopt hebt, parasiterend op de gaves van je broer en die dankbaarheid mag je ook wel uitstralen...

The Smashing Pumpkins deden 10 jaar geleden al hetzelfde tijdens interviews en toen was het ook niet leuk.

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 29 aug 2005 12:19

LuciusMalfoy schreef:[...] omdat ze het-zusje-van is
Alleen is ze dat niet ;)

Ik heb helemaal niets tegen op Meg White. Voor de muziek die The White Stripes maken hoef je ook niet een geweldige drummer te zijn. Of laat ik het anders stellen: Charlie Watts is toch ook geen klootzak omdat hij meelift op de kwaliteiten van Richards en Jagger?

En over die ongeinteresseerheid die ze zou uitstralen... Dat is wat jij ervan maakt, ik heb dat in ieder geval nooit zo opgevat. Ik zag laatst een interview met The Game: daar straalde de ongeinteresseerheid pas vanaf.

LuciusMalfoy
Regisseur
Regisseur

Bericht door LuciusMalfoy » 29 aug 2005 13:07

Het is mijn mening, en het is wat ik er van maak. Helemaal waar. De eerste indruk die ze op mij achterlaat is van dien aard dat ik al bij voorbaat afhaak wat betreft haar muziek. Mijn mening is dan ook gebaseerd op het kleine beetje wat ik tot nu toe tegen wil en dank van the White Stripes gehoord heb....

Ik vind sowieso dat er veel artiesten zijn die maar weinig dankbaarheid uitstralen als media interesse in hen toont, bij haar viel het me alleen nog wat meer op. Misschien komt dat omdat haar neutrale expressie op mij al overkomt alsof ze migraine combineerd met ongesteldheid en een kater, en is ze in 't echt heel vrolijk. Nogmaals, ik weet het niet en ik wil het eigenlijk niet weten...

Off-T: Ik vind het erg gemeen dat je als voorbeeld Charlie Watts aanhaalt, die was op zijn 30ste al hoogbejaard, die wordt ieder concert met een steekkarretje achter zijn drumstel geparkeerd. Een ander kan-ie niet, want dan begeeft zijn hart het...

Flippie
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door Flippie » 26 sep 2005 18:27

Ik vind The White Stripes echt facking goed, _O_ _O_ _O_

De clips, muziek, stijl, alles klopt en is geweldig.

:T

Plaats reactie