CD-miskoop

Mooiste soundtrack, beste zanger, nieuwe releases, klassiek, pop, rock of hiphop.
dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

CD-miskoop

Bericht door dannyB » 28 jun 2004 12:53

Nou, dit topic spreekt voor zich. We hebben ook het "dvd-miskoop" topic. Post hier welke cd je beter niet had kunnen kopen.

Zeurdoos
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Zeurdoos » 28 jun 2004 13:23

Urban Dance Squad - Beograd live

Wat een gedrocht van een cd doordat de geluidskwaliteit echt
verschrikkelijk is. Dofheid troef met flink wat ruis er doorheen. Deze luister ik echt nooit

Daft Punk - Homework

Echt niks voor mij deze cd. De paar wel aardige nummers erop besloten mij ertoe te zetten de cd met een cdbon te kopen, maar blegh wat is de rest van de nummers ontoegankelijk zeg.

Motorpsycho - Jaga jazzist horns

Een cd van Motorpsycho is altijd goed. Niet dus. Hier spelen ze samen met een of ander orkest maar het gepruts en gepiel trekt mij totaal niet aan. Ik hou erg van improvisatie maar dit klinkt gewoon k.u.t.

Verder de nodige singles die ik nooit meer luister:
- Funny Break (one is enough) van Orbital
- Eric's Bar van Racoon (op een gegeven moment kocht ik in een blinde bui alles van die band :})
- Why go? van Faithless

En er zijn heel wat gebrande cd's die ik achteraf gezien niet had moeten branden maar dan ben ik morgen nog aan het typen.

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 28 jun 2004 15:51

In mijn bublegum-pop-periode heb ik HEEL VEEL cd's gekocht waar ik nu spijt van heb (o.a Backstreetboys, Toybox en nog meer van dat soort gedrochten). Zeer recentelijk nog Keane- Hopes and Fears. Een lovende recensie in Platomania waar ze met Radiohead en Coldplay werden vergeleken is dus GEEN garantie voor een goede cd :x.

Memento
Filmster
Filmster

Bericht door Memento » 03 aug 2004 19:52

"St. Anger" van Metallica. Ben een groot Metallica-fan, maar deze was echt bagger.

"461 Ocean Boulevard" van Eric Clapton. Clapton probeert een beetje reggae te doen, maar daar ben ik geen fan van.

"Third" van The Soft Machine. Ben niet echt een fan van jazz-influenced prog.rock

Saartje
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Saartje » 03 aug 2004 20:11

Oke.. lach niet... :oops: .. dit is supergenant. (Mensen die het echt goed vinden daar gelaten. :D) Maar het is gewoon niet mijn smaak (meer).

Dr. Dre - 2001
Total Touch
It's nonstop ragamuffin time (gewoon regelrechte covers met superslechte zang. }:)
Eternal - Before
Spice Girls - Spice; Spiceworld (allebei ook nog.. :oops:)

En dan ook nog wat cd's die ik niet gekocht heb maar gekregen ofzo. :D
Ook heb nog nog cd's die ik gewoon niet meer luister maar toch vind ik het nog leuk.

Memento
Filmster
Filmster

Bericht door Memento » 03 aug 2004 20:14

Saartje schreef:Oke.. lach niet... :oops: .. dit is supergenant. (Mensen die het echt goed vinden daar gelaten. :D) Maar het is gewoon niet mijn smaak (meer).

Dr. Dre - 2001
Ik heb ook nog even een periode gehad dat ik cd's van Eminem en Dr. Dre luisterde (al waren ze wel gekopieerd). Nu vind ik het echt helemaal niks meer.

travolti_jr
Filmster
Filmster

Bericht door travolti_jr » 04 aug 2004 14:52

ook ik kopier en brand en download vooral mijn muziek maar toen ik dat nog niet kon, heb ik de cd van korn gekocht, issues... echt bagger :(

Rinzwind
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door Rinzwind » 04 aug 2004 15:08

Tegenwoordig niet meer want het kan allemaal beluisterd worden :) Daarnaast koop ik weining cd's meer en ben ik al een tijdje overgestapt op muziekdvd's.

Maar St Anger kan ik helaas ook toevoegen aan het rijtje "had ik het geld beter aan kunnen besteden". Zo ook Load en Reload :) De oudere cd's van Metallica bevielen me stukken beter.

Daarnaast heb ik ook een CD van Robert Miles (dreamland meen ik) en Sass. Beide nooit meer gedraaid en weggegeven.

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 04 aug 2004 21:19

Live - V

welgeteld twee keer geluisterd, echter gekocht in de tijd dat ik elke cd van Live nog blind durfde kopen...

Mental Jewelry: **** :T
Throwing Copper: ***** _O_
Secret Samadhi: **** :T
Distance to Here: ***
V: ** (die tweede is puur vanwege Simple Creed met Tricky, de rest is bagger)
Birds of Prey: * (maar die heeft mijn broertje gelukkig gekocht...)

Bij het concert vorig jaar in de Goffert leken ze gelukkig zelf ook door te hebben dat hun nieuwe werk niet echt populair was, ze hebben toen bijna alleen oud werk gespeeld...

Animal
Filmster
Filmster

Bericht door Animal » 05 aug 2004 01:37

St. Anger is ook mijn grootste miskoop, alle volgende albums van Metallica of wie dan ook eerst downloaden

Atesbocegi
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door Atesbocegi » 06 aug 2004 19:35

De allerlaatste cd van Lenny Kravitz. BAPTISM.
Ik heb het niet eens vaak geluisterd, omdat het echt niets is..
Ik had het gekocht op het concert, met het idee dat het misschien toch wel mee zou vallen (NOT). Naive consument dat ik ben..

Guido
Regisseur
Regisseur

Bericht door Guido » 06 aug 2004 23:42

Ik koop nooit slechte cd's :)
Maar als ik er een moet bedenken kom ik denk ik ook uit bij Metallica - St Anger. Niet wat ik ervan van verwacht (nouja, gehoopt. Ik had al niet echt gedacht dat het wat zou worden) had, maar ook weer niet zó slecht als veel mensen zeggen imo.

Grungewhore
Bijrol
Bijrol

Bericht door Grungewhore » 10 aug 2004 22:06

Dat zijn er echt té veel.
Ik heb zo rond de 100 cd's en nauwelijks de helft daarvan beluister ik regelmatig. :oops:

Een vreselijke miskoop was toch wel:
Kelly Osbourne - Changes

Geen idee wat me bezielde... Ik verwachtte kennelijk dat muzikaal talent erfelijk was? In elk geval, deze cd is he-le-maal niks. Kelly is een nogal armzalige zangeres en zelfs in een studio viel dat niet weg te werken. De liedjes zijn veel te simpel en te poppy (tot mijn grootste ergernis, al het interessante gitaar- en drumwerk blijft hopeloos op de achtergrond) en de live-uitvoeringen zijn wederom nóg beschamender. Ik vind het gewoon zielig voor d'r. :P

Atesbocegi
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door Atesbocegi » 20 aug 2004 15:11

Ook al gezet bij "nieuwste cd"

-The Doors a tribute by studio 99-

ECHT een zware miskoop!

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 09 sep 2004 16:09

Limp Bizkit - Results May Vary :r