CD-miskoop

Mooiste soundtrack, beste zanger, nieuwe releases, klassiek, pop, rock of hiphop.
WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 09 sep 2004 16:49

dannyB schreef:Limp Bizkit - Results May Vary :r
ik was na Chocolate Starfish... alweer afgehaakt...

oT
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door oT » 14 jan 2005 15:14

Heb ooit één van de 'Bitte ein beat' series gekocht.. bagger :r

Daartegenover was mijn beste aankoop Geoffrey Williams - The Drop. Zwoele R&b/Soul album, niet echt mijn genre, maar hij kost is een keer €1,- in Discovery (Enschede). Dat was dus wel een 'good buy'!! :D

Draculia
Bijrol
Bijrol

Bericht door Draculia » 05 apr 2005 11:41

laatst cd gekocht van Sunna,één briljant nummer,de rest klinkt alsof ze onderwijl aan t schijten waren..

Chemical Brothers-Push The Button----sorry,maar dat chemical is helaas al lange tijd verdwenen,toch gekocht,stomme lul ik.

De hele collectie van idiote nu-metal(mijn mening),Limp Bizkit,Papa Roach,Linkin Park enzo.....dat heeft me toch wat gekost,die bocht,reeds in de buiten openhaard geslayerd.

Konami
Regisseur
Regisseur

Bericht door Konami » 05 apr 2005 12:19

Draculia schreef:Chemical Brothers-Push The Button----sorry,maar dat chemical is helaas al lange tijd verdwenen...
Als het goed is, heb ik alle albums van The Chemical Brothers, en ik vind deze ook het minste van allemaal.
Dat gevoel heb ik ook met The Prodigy...

Het lijkt wel als of ze hun "touch" kwijt aan het raken zijn...

Guido
Regisseur
Regisseur

Bericht door Guido » 05 apr 2005 19:01

Draculia schreef:De hele collectie van idiote nu-metal(mijn mening),Limp Bizkit,Papa Roach,Linkin Park enzo.....dat heeft me toch wat gekost,die bocht,reeds in de buiten openhaard geslayerd.
Haha, dat ken ik ja :)

Ik heb een cd van Slash' Snakepit, niet veel bijzonders. Ook St Anger van Metallica is ook niets.

AngelEyes
Regisseur
Regisseur

Bericht door AngelEyes » 06 apr 2005 10:17

Ooit eens een Best Of gekocht van Creedence Clearwater Revival....om er thuis achter te komen dat de cd van Creedence Clearwater Revived was, een heel lelijke coverband :x

LuciusMalfoy
Regisseur
Regisseur

Bericht door LuciusMalfoy » 10 apr 2005 13:10

Jean Michel Jarre - Oxygene, het hoe en waarom kan ik me niet meer herinneren, het moet een moment zijn geweest waarop al zijn zintuigen het collectief hebben laten afweten, alsmede mijn instinct en intuïtie.

In mijn pubertijd heb ik ook achterlijk veel singles gekocht, waarvan er achteraf maar een handvol goeie aankopen blijken te zijn. Singles zijn eigenlijk allemaal geldverspilling en degene die dat niet zijn(Faithless bijvoorbeeld, met 6 of 7 extra mixes), zijn de uitzondering die de regel bevestigen zeg maar...

Judge
Bijrol
Bijrol
Contacteer:

Bericht door Judge » 07 jul 2005 09:17

Heb ik me toch een tijdje geleden Queensryche - Promised Land aangeschaft...

Had van dat geld beter een biertje kunnen kopen. Daar krijg je tenminste nog statiegeld voor terug... :wink:

Plaats reactie