Oss Bluesstad

Mooiste soundtrack, beste zanger, nieuwe releases, klassiek, pop, rock of hiphop.
Plaats reactie
WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Oss Bluesstad

Bericht door WizardOfOss » 29 sep 2004 23:41

Beetje laat, maar voor bluesliefhebbers wellicht toch interessant: van donderdag 30 september t/m zaterdag 2 oktober noemt Oss zichzelf bluesstad, en zijn er diverse blues-gerelateerde activiteiten te aanschouwen. Voor de filmliefhebbers: Blues Brothers buiten in de kou...
Afbeelding
even voor de volledigheid: ik heb hier geen enkel persoonlijk belang bij, maar zelfs ik als Ossenaar ontdekte zojuist pas dat er iets te doen is de komende dagen, zal dus waarschijnlijk niet tot ver buiten de stadsgrenzen bekend zijn. Ik ben er zelf de voorgaande jaren helaas nog nooit bij geweest, maar het schijnt toch vaak wel erg goed te zijn.

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 30 sep 2004 15:15

Heb nou net geen tijd om naar Oss te komen de komende dagen, maar bedankt voor de tip. :T

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 30 sep 2004 21:01

Ik zal proberen er volgend jaar iets eerder mee te komen...

BluesTouch is een al vele jaren terugkerend evenement, het is echter volgens mij de eerste keer dat ze er nog andere activiteiten omheen plannen.

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 19 apr 2005 20:28

Op 2e pinksterdag wordt in Berghem het Blues 'n Bos festival gehouden. De optredende artiesten zeggen me totaal niks (en LimeWire vindt ook niet veel), maar aangezien het maar 6 euro kost ga ik wellicht wel even een kijkje nemen.

Meer info: http://www.ossbluesstad.nl/

Plaats reactie