oT schreef:Ja dat is Boogie G Funk, Ik weet alleen niet hoe het nu zit met haar zangcarriere, ze woont nu in Amerika. Ik denkt dat ze het daar gaat voortzetten.
Netjes! Ik wens haar veel succes..
oT schreef:
Jij bent een Hengeloër, ik ken toevallig wel 1 a 2 hip-hop groups uit Hengelo. Deze zijn Arkasokak en Keskin Mekan, volgens mij bestaat Arkasokak niet meer.
Van Keskin Mekan heb ik nooit van gehoord, maar
Arka Sokak, die "bestaat" nog wel.
Check
www.as-hiphop.nl Arka Sokak is nu Erkan a.k.a Mc Syco (tevens ook een MC van hardcore party's die zelf organiseert,
www.oldschoolmadness.nl .) en zijn broertje Hakan. Er zijn vele verschillend rappers in AS (Arka Sokak) geweest. Maar doormiddel van koppigheid en egoïsme van Erkan (
zegt men *
kuch*), zijn ze allemaal weer weg gegaan.
oT schreef:
Jongens die ik persoonlijk ken uit die twee groepen (sommige inmiddels gestopt met rappen) zijn Mehmet, nog een Mehmet en Engin Kurt. Van de Mehmet's weet ik de achternamen niet maar de één is rond de 25jaar en de ander rond de 20jaar.
Mehmet is een van de betere rappers, die AS had. Helaas heeft de aanwezigheid van Erkan (nu de enige persoon die vanaf het begin erin zit) niks meer dan ellende gebracht. Het heeft dan ook 6 jaar geduurd voordat hun eerste album uitkwam.
oT schreef:
Misschien heeft Al-J in één van de twee gezeten?
Nee, maar zijn broer wel. Zijn broer, DJ Has, was de DJ en Producer, nu hij weg is, hoor je duidelijke verschil qua sound en beats.
Has organiseert nu alleen nog maar hiphop party's. Check
www.hiphopworld.nl (ik ben daar de vaste fotograaf.) Hij had de kans op de manager te worden van
U-niq en enkele andere rappers uit het westen. En later ook uit Amerika. Maar hij heeft er voor gekozen om het niet te doen.
oT schreef: Ik denk dat jij mij hier wel meer over kunt vertellen eigenlijk

Dat denk ik niet
Dat weet ik wel zeker