Waar kan ik dit nummer vinden?

Mooiste soundtrack, beste zanger, nieuwe releases, klassiek, pop, rock of hiphop.
Genesis
Filmster
Filmster

Waar kan ik dit nummer vinden?

Bericht door Genesis » 08 nov 2004 12:00

Ik weet niet of er al een soortgelijk topic bestaat maar bij deze:

Het gebeurt wel eens dat je een nummer hoort op de radio maar ze vermelden de titel er niet bij, en je wilt dit nummer erg graag hebben!
nu is dit topic er om opvragen te plaatsen zoals:

ik zoek een nummer met de titel, wie heeft deze? wara kan ik deze downloaden, wie is de uitvoerende artiest? etc.

Genesis
Filmster
Filmster

Bericht door Genesis » 08 nov 2004 12:02

ik zoek zelf het nummer:

John Richmond & The Modern Lovers - Egyptian Reagge (muziek dat gebruikt word bij de reclame van Douwe Egberts, met dat expresso aparaat jullie weten wel :D

ik kan deze niet vinden met kazaa, waar lukt het wel mee?
heetf een van jullie dit nummer en zo ja kunnen jullie het emailen ofsow?

Groetjes, Genesis

Mister Pink
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Mister Pink » 08 nov 2004 12:22

Het beste p2p programma voor muziek is wat mij betreft soulseek. Ik durf met enige zekerheid te zeggen dat je het hier met gemak zult vinden.

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 08 nov 2004 13:24

Mister Pink schreef:Het beste p2p programma voor muziek is wat mij betreft soulseek. Ik durf met enige zekerheid te zeggen dat je het hier met gemak zult vinden.
Het jammere van Soulseek vind ik echter dat als ik een album aan het downloaden ben, bijna altijd de ander halverwege weggaat... :P En dat we dan pas weer een maand later allebei tegelijkertijd online zijn...

Mister Pink
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Mister Pink » 08 nov 2004 14:01

Colonel_Kurz schreef:
Mister Pink schreef:Het beste p2p programma voor muziek is wat mij betreft soulseek. Ik durf met enige zekerheid te zeggen dat je het hier met gemak zult vinden.
Het jammere van Soulseek vind ik echter dat als ik een album aan het downloaden ben, bijna altijd de ander halverwege weggaat... :P En dat we dan pas weer een maand later allebei tegelijkertijd online zijn...
Als je de juiste mensen op je vriendenlijstje hebt staan is het geen probleem. :wink:

Genesis
Filmster
Filmster

Bericht door Genesis » 08 nov 2004 16:00

nou ik heb soulseek gedownload en snap er geen bal van :x

maar goed heb toch het nummer via kazaa gevonden en zit er nu naar te luisteren!

Jonathan Richman & The Modern Lovers - Egyptian Reagge

tof nummer!

Mister Pink
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Mister Pink » 08 nov 2004 16:06

Genesis schreef:nou ik heb soulseek gedownload en snap er geen bal van :x
...
Soulseek voor dummies (klik), geschreven door een cyberbuddie van me.

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 08 nov 2004 16:43

Mister Pink schreef:
Colonel_Kurz schreef:
Als je de juiste mensen op je vriendenlijstje hebt staan is het geen probleem. :wink:
Ja, maar vindt ze maar eens...

Lumière
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Lumière » 08 nov 2004 18:02

SouLSeeK is wellicht het beste p2p programma wat er is, het muziekaanbod is gigantisch. Van onbekende nummer tot bekende nummers. Vrijwel altijd gehele albums (dat is een voor mij een pre). Hier moet je het nummer kunnen vinden, Genesis.

Lumière
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Lumière » 08 nov 2004 18:04

Colonel_Kurz schreef:
Mister Pink schreef:
Colonel_Kurz schreef:Het jammere van Soulseek vind ik echter dat als ik een album aan het downloaden ben, bijna altijd de ander halverwege weggaat... :P En dat we dan pas weer een maand later allebei tegelijkertijd online zijn...
Kijk de chatboxen door... en heb je niet toevallig vrienden die hun pc dag en nacht aanlaten, en die ook nog eens een goede muzieksmaak hebben?

Mister Pink
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Mister Pink » 08 nov 2004 20:07

Colonel_Kurz schreef:
Mister Pink schreef:
Colonel_Kurz schreef:Het jammere van Soulseek vind ik echter dat als ik een album aan het downloaden ben, bijna altijd de ander halverwege weggaat... :P En dat we dan pas weer een maand later allebei tegelijkertijd online zijn...
Tja... je staat op m'n lijstje, maar ik heb je nog nooit voorbij zien komen. Kan je de vraag nog ff beantwoorden die ik gesteld heb? Volgens mij zijn je caps iets anders dan je nickname hier, want in m'n userlist heb je helemaal geen files.

http://www.filmtotaal.nl/forum/viewtopic.php?t=2109

dborhem
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door dborhem » 09 nov 2004 07:37

Als je muziek in de reclame zoekt kan je naar www.ster.nl gaan.
Ik zocht mij helemaal gek naar de muziek van de Breezer-reclame waar ze tennisballen van het dak gooien,bleek een track op een mixalbum te zijn,niet eens te krijgen op single.
Zelf gebruik ik LimeWire,die hebben heel veel wat ik zoek,en je kan alles vinden,van video tot hulpprogramma's. :T

oT
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door oT » 24 jan 2005 14:09

Ik ben zelf opzoek naar een lied die altijd op eurosport kwam. Hier komt een hele vage omschrijving:

Je hoorde het nummer altijd wanneer er een tennistoernooi werd aangekondigd, het probleem is nu dat ik niet meer weet hoe die toernooi heet (erg shite). In ieder geval kan ik jullie vertellen dat het een lied is dat doet denken aan zuid amerikaanse klanken. Ook de aankondiging was apart. Je zag een cartoon met allemaal groen en bruin en ik kan me een bus herinneren.

Okee dit is dus een zeer vage en beperkte omschrijving, maar ik kan me helaas echt niet MEER herinneren en ik denk ook dat niemand me hiermee te hulp kan schieten.. Maarja die niet waagt, die niet wint :D

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 24 jan 2005 14:56

Genesis schreef:...heb toch het nummer via kazaa gevonden en zit er nu naar te luisteren!
Jonathan Richman & The Modern Lovers - Egyptian Reagge
tof nummer!
Ik heb laatst -ein-de-lijk - de debuut LP van Jonathan Richman & the Mordern Lovers gedownload. Geheel legaal uiteraard.
Dát is pas prima muziek !
Daar kan Egyptian Reggae niet tegenop ! Laat me weten of je geinteresseerd bent, je kunt online wel stukjes van de cd beluisteren. Bv. bij MusicMatch.. Luister bijv. naar Hospital, Pablo Picasso, Road Runner enz.. _O_

Jacco
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door Jacco » 30 jan 2005 13:06

dborhem schreef:Als je muziek in de reclame zoekt kan je naar www.ster.nl gaan.
Ik zocht mij helemaal gek naar de muziek van de Breezer-reclame waar ze tennisballen van het dak gooien,bleek een track op een mixalbum te zijn,niet eens te krijgen op single.
Zelf gebruik ik LimeWire,die hebben heel veel wat ik zoek,en je kan alles vinden,van video tot hulpprogramma's. :T
Das toch Felix da Housecat - Silver Screen (Shower scene), al dan niet in de remix van Too Many DJs? (Staat tenminste op ster.nl)

Plaats reactie