Snelle muziek-vraag

Mooiste soundtrack, beste zanger, nieuwe releases, klassiek, pop, rock of hiphop.
Plaats reactie
hermit elephant
Regisseur
Regisseur

Bericht door hermit elephant » 07 nov 2005 19:17

De 'soundtrack' van de film als zodanig bestaat (helaas) niet. Afgezien van het stuk van Beethoven bestaat alle muziek uit bewerkte samples van de prive-archieven van Media Ventures. En tot nog toe hebben die geen toestemming gegeven voor een officiele release...

LuciusMalfoy
Regisseur
Regisseur

Bericht door LuciusMalfoy » 16 nov 2005 09:04

Gisteren naar de herhaling van de eerste aflevering van Topgear van het nieuwe seizoen zitten kijken. De nieuwe Baby-Aston werd erin vergeleken met de BMW M6 en de Porsche Carrera S. Op het moment dat de Porsche werd 'geïntroduceerd', werd dit begeleidt door een fantastisch vet nummer. Ik weet er alleen de naam niet van, kan iemand me hieraan helpen? Op de site kon ik het niet vinden...

oT
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door oT » 16 nov 2005 12:47

LuciusMalfoy schreef:Gisteren naar de herhaling van de eerste aflevering van Topgear van het nieuwe seizoen zitten kijken. De nieuwe Baby-Aston werd erin vergeleken met de BMW M6 en de Porsche Carrera S. Op het moment dat de Porsche werd 'geïntroduceerd', werd dit begeleidt door een fantastisch vet nummer. Ik weet er alleen de naam niet van, kan iemand me hieraan helpen? Op de site kon ik het niet vinden...
Ik zou Topgear een email sturen

LuciusMalfoy
Regisseur
Regisseur

Bericht door LuciusMalfoy » 16 nov 2005 14:59

oT schreef:Ik zou Topgear een email sturen
Dat heb ik al gedaan, maar er zitten hier een behoorlijk aantal Topgear-fanaten en het is geen onbekend nummer (wel voor mij) dus ik dacht dat men me hier misschien al wel aan de titel en artiest kon helpen...

merijnsa
Bijrol
Bijrol
Contacteer:

Bericht door merijnsa » 20 nov 2005 19:36

Top Gear heeft altijd vette muziek. En perfecte montage.
Vandaar ook de naam he. Toppie!

PUMA
Regisseur
Regisseur

Bericht door PUMA » 06 jan 2006 02:21

Ik had laatst een frans rap nummer gehoord, en dat klonk eigenlijk heel erg lekker. Dus nu is mijn vraag, weet iemand een goeie Franse rapper?

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 06 jan 2006 02:27

PUMA schreef:Ik had laatst een frans rap nummer gehoord, en dat klonk eigenlijk heel erg lekker. Dus nu is mijn vraag, weet iemand een goeie Franse rapper?
Chirac wijst je er zo een paar aan. :D Oei sorry PUMA. :oops:

El Chivo
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door El Chivo » 06 jan 2006 03:51

PUMA schreef:Ik had laatst een frans rap nummer gehoord, en dat klonk eigenlijk heel erg lekker. Dus nu is mijn vraag, weet iemand een goeie Franse rapper?
MC Solaar misschien

of Starflam

ruben
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ruben » 06 jan 2006 07:33

El Chivo schreef:
MC Solaar misschien

of Starflam
de mannen van TTC

LuciusMalfoy
Regisseur
Regisseur

Bericht door LuciusMalfoy » 06 jan 2006 09:18

oT schreef:
LuciusMalfoy schreef:Gisteren naar de herhaling van de eerste aflevering van Topgear van het nieuwe seizoen zitten kijken. De nieuwe Baby-Aston werd erin vergeleken met de BMW M6 en de Porsche Carrera S. Op het moment dat de Porsche werd 'geïntroduceerd', werd dit begeleidt door een fantastisch vet nummer. Ik weet er alleen de naam niet van, kan iemand me hieraan helpen? Op de site kon ik het niet vinden...
Het werd nu ook gebruikt in de aankondigingen van de Dakar Rally op RTL. Iemand? Voor ik die lui ga bestoken met een mail....

PUMA
Regisseur
Regisseur

Bericht door PUMA » 09 jan 2006 17:30

Bedankt El Chivo en ruben. :T

Kan iemand de lyrics van het nummer Alabama 3 - Mao Tse Tung Said vinden. Ik kan ze niet vinden via google, maar misschien weet iemand een andere manier.

FTer
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door FTer » 09 jan 2006 17:40

TTC :T

Wat heb je toch een fantastische smaak, Ruben!

Afbeelding

Rooster
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rooster » 09 jan 2006 17:42

PUMA schreef:Bedankt El Chivo en ruben. :T

Kan iemand de lyrics van het nummer Alabama 3 - Mao Tse Tung Said vinden. Ik kan ze niet vinden via google, maar misschien weet iemand een andere manier.
Is dit wat?
http://www.popex.com/stuff/lyrics/1/0/5/7/7/8/6/

PUMA
Regisseur
Regisseur

Bericht door PUMA » 09 jan 2006 18:11

Rooster schreef:
PUMA schreef:Bedankt El Chivo en ruben. :T

Is dit wat?
http://www.popex.com/stuff/lyrics/1/0/5/7/7/8/6/
Dat is het helemaal _O_

Rooster
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rooster » 09 jan 2006 21:07

LuciusMalfoy schreef:
oT schreef:
Het werd nu ook gebruikt in de aankondigingen van de Dakar Rally op RTL. Iemand? Voor ik die lui ga bestoken met een mail....
Ik hoorde net wel een aankondiging van de Dakar Rally, muziekaal begeleid door het fenominale She Sells Sanctuary van The Cult
is dat wat je bedoelde?

Plaats reactie