Snelle muziek-vraag
- hermit elephant
- Regisseur
-
- Regisseur
Gisteren naar de herhaling van de eerste aflevering van Topgear van het nieuwe seizoen zitten kijken. De nieuwe Baby-Aston werd erin vergeleken met de BMW M6 en de Porsche Carrera S. Op het moment dat de Porsche werd 'geïntroduceerd', werd dit begeleidt door een fantastisch vet nummer. Ik weet er alleen de naam niet van, kan iemand me hieraan helpen? Op de site kon ik het niet vinden...
Ik zou Topgear een email sturenLuciusMalfoy schreef:Gisteren naar de herhaling van de eerste aflevering van Topgear van het nieuwe seizoen zitten kijken. De nieuwe Baby-Aston werd erin vergeleken met de BMW M6 en de Porsche Carrera S. Op het moment dat de Porsche werd 'geïntroduceerd', werd dit begeleidt door een fantastisch vet nummer. Ik weet er alleen de naam niet van, kan iemand me hieraan helpen? Op de site kon ik het niet vinden...
-
- Regisseur
- Ann McDunn
- Walk of Fame
- Contacteer:
-
- Regisseur
Het werd nu ook gebruikt in de aankondigingen van de Dakar Rally op RTL. Iemand? Voor ik die lui ga bestoken met een mail....oT schreef:Ik zou Topgear een email sturenLuciusMalfoy schreef:Gisteren naar de herhaling van de eerste aflevering van Topgear van het nieuwe seizoen zitten kijken. De nieuwe Baby-Aston werd erin vergeleken met de BMW M6 en de Porsche Carrera S. Op het moment dat de Porsche werd 'geïntroduceerd', werd dit begeleidt door een fantastisch vet nummer. Ik weet er alleen de naam niet van, kan iemand me hieraan helpen? Op de site kon ik het niet vinden...
Is dit wat?PUMA schreef:Bedankt El Chivo en ruben.![]()
Kan iemand de lyrics van het nummer Alabama 3 - Mao Tse Tung Said vinden. Ik kan ze niet vinden via google, maar misschien weet iemand een andere manier.
http://www.popex.com/stuff/lyrics/1/0/5/7/7/8/6/
Dat is het helemaalRooster schreef:Is dit wat?PUMA schreef:Bedankt El Chivo en ruben.![]()
Kan iemand de lyrics van het nummer Alabama 3 - Mao Tse Tung Said vinden. Ik kan ze niet vinden via google, maar misschien weet iemand een andere manier.
http://www.popex.com/stuff/lyrics/1/0/5/7/7/8/6/

Ik hoorde net wel een aankondiging van de Dakar Rally, muziekaal begeleid door het fenominale She Sells Sanctuary van The CultLuciusMalfoy schreef:Het werd nu ook gebruikt in de aankondigingen van de Dakar Rally op RTL. Iemand? Voor ik die lui ga bestoken met een mail....oT schreef:Ik zou Topgear een email sturenLuciusMalfoy schreef:Gisteren naar de herhaling van de eerste aflevering van Topgear van het nieuwe seizoen zitten kijken. De nieuwe Baby-Aston werd erin vergeleken met de BMW M6 en de Porsche Carrera S. Op het moment dat de Porsche werd 'geïntroduceerd', werd dit begeleidt door een fantastisch vet nummer. Ik weet er alleen de naam niet van, kan iemand me hieraan helpen? Op de site kon ik het niet vinden...
is dat wat je bedoelde?