Snelle muziek-vraag

Mooiste soundtrack, beste zanger, nieuwe releases, klassiek, pop, rock of hiphop.
Plaats reactie
Bukowski
Regisseur
Regisseur

Bericht door Bukowski » 11 mar 2005 15:12

ash_ schreef:Zelf gebruikte ik onder windows altijd Exact Audio Copy, uitgebreid maar toch makkelijk in het gebruik en vooral gratis:

http://www.exactaudiocopy.de/
Dat klonk goed, dus gelijk maar geprobeerd en met succes. :T

AngelEyes
Regisseur
Regisseur

Bericht door AngelEyes » 15 apr 2005 11:42

Bij de clip van November Rain gaat na/tijdens de regen Axl's vrouw dood, maar ik vraag me elke keer af: waaraan? Je ziet hem op een gegeven moment langs een wapenwinkel lopen. Heeft dat er mee te maken? Weet iemand dit?

Red
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Red » 15 apr 2005 12:32

AngelEyes schreef:Bij de clip van November Rain gaat na/tijdens de regen Axl's vrouw dood, maar ik vraag me elke keer af: waaraan? Je ziet hem op een gegeven moment langs een wapenwinkel lopen. Heeft dat er mee te maken? Weet iemand dit?
Volgens mij zat er iets in de taart...... :wink:

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 15 apr 2005 12:47

AngelEyes schreef:Bij de clip van November Rain gaat na/tijdens de regen Axl's vrouw dood, maar ik vraag me elke keer af: waaraan? Je ziet hem op een gegeven moment langs een wapenwinkel lopen. Heeft dat er mee te maken? Weet iemand dit?
Zie hier: http://www.unexplained-mysteries.com/fo ... 33182.html

Interessant die still van de videoclip, dat was me inderdaad nog nooit opgevallen.

Red
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Red » 15 apr 2005 13:01

ash_ schreef:

Interessant die still van de videoclip, dat was me inderdaad nog nooit opgevallen.
Geweldig inderdaad. In de clip let je daar ook niet op. Moest nu ook heel goed kijken.

Nog een mysterie van De november rain clip:

Als Slash buiten de kerk de gitaarsolo doet; zie je dat het een superklein kutkerkje is. Maar toen je m binnenin de kerk zag was het een megagrote kathedraal. Hoe doen ze dat in godsnaam (tja, we hebben het toch over kerken)??? Ook met spiegels?

Guido
Regisseur
Regisseur

Bericht door Guido » 15 apr 2005 17:54

Of het zijn gewoon twee totaal verschillende kerken :)

AngelEyes
Regisseur
Regisseur

Bericht door AngelEyes » 15 apr 2005 21:32

ash_ schreef:

Interessante link. En ik altijd maar denken dat ik de enigste sukkel was die het niet wist...
Red schreef:Nog een mysterie van De november rain clip:

Als Slash buiten de kerk de gitaarsolo doet; zie je dat het een superklein kutkerkje is. Maar toen je m binnenin de kerk zag was het een megagrote kathedraal. Hoe doen ze dat in godsnaam (tja, we hebben het toch over kerken)??? Ook met spiegels?
En nog een:
Slash speelt de solo...maar heeft geen snoer in zijn gitaar. Als je goed bent heb je dat niet nodig :wink:

Guido
Regisseur
Regisseur

Bericht door Guido » 16 apr 2005 01:18

Welke beroemdheid speelt er tegenwoordig nou nog met een snoer in zijn gitaar :)

(een draadloze verbinding tussen de gitaar en de versterker bestaat alweer een tijdje ;) ).

AngelEyes
Regisseur
Regisseur

Bericht door AngelEyes » 16 apr 2005 10:14

Guido schreef:Welke beroemdheid speelt er tegenwoordig nou nog met een snoer in zijn gitaar :)

(een draadloze verbinding tussen de gitaar en de versterker bestaat alweer een tijdje ;) ).
Maar dan moet er nog wel een stukje snoer van de gitaar naar het kastje wat het signaal naar de versterker brengt. Als ik me goed herinner ontbreekt dat ook.

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 22 apr 2005 18:43

Zoek een liedje wat door mijn hoofd spookt...
ik weet alleen dat het Frans klinkt..en de woorden 'Ela , Ela' vaak herhaald worden..het zou ook Ella Ella kunnen wezen..geen idee wat het betekent,wordt gezongen door een zangeres..volgens mij komt het uit de jaren '90..ik wil graag weten welk liedje dit ook weer is.

Lumière
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Lumière » 23 apr 2005 10:45

Ik ben op zoek naar de cd cover van Worst Case Scenario (dEUS)... en dan de versie waar Right as Rain op staat. Wie kan mij hieraan helpen?
Op internet lijk ik alleen de versie waar Let Go op staat te kunnen vinden...

KoenZ
Regisseur
Regisseur

Bericht door KoenZ » 23 apr 2005 12:24

Lumière schreef:Ik ben op zoek naar de cd cover van Worst Case Scenario (dEUS)... en dan de versie waar Right as Rain op staat. Wie kan mij hieraan helpen?
Als je de CD van de aanstormende Nederlandse horror film bedoeld zou ik hier eens gaan kijken: http://www.gorehoundinc.com/

Pieternel
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Pieternel » 23 apr 2005 12:32

emperor schreef:Zoek een liedje wat door mijn hoofd spookt...
ik weet alleen dat het Frans klinkt..en de woorden 'Ela , Ela' vaak herhaald worden..het zou ook Ella Ella kunnen wezen..geen idee wat het betekent,wordt gezongen door een zangeres..volgens mij komt het uit de jaren '90..ik wil graag weten welk liedje dit ook weer is.
Je zoekt: "Ella elle L'a" van France Gall, hier kun je even een stukje luisteren.

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 23 apr 2005 12:44

Pieternel schreef:
emperor schreef:Zoek een liedje wat door mijn hoofd spookt...
Je zoekt: "Ella elle L'a" van France Gall, hier kun je even een stukje luisteren.
Dat is het liedje wat ik zocht,bedankt...
(raar toch hoe lang sommige liedjes in je hoofd kunnen zitten,ik heb dat nummer zeker al een jaar niet meer gehoord,en opeens nu weer.)

Ik heb een zwak voor franstalige liedjes.

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 23 apr 2005 17:26

Lumière schreef:Ik ben op zoek naar de cd cover van Worst Case Scenario (dEUS)... en dan de versie waar Right as Rain op staat. Wie kan mij hieraan helpen?
Ik kan hem wel even op de scanner leggen. Zowel voor- als achterzijde? En welke resolutie had je gehad willen hebben?

Overigens als je zelf een covertje voor een kopie wilt printen, shame on you, deze cd verdient het absoluut om gekocht te worden! 8)

Plaats reactie