Snelle muziek-vraag

Mooiste soundtrack, beste zanger, nieuwe releases, klassiek, pop, rock of hiphop.
Plaats reactie
El Chivo
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door El Chivo » 23 apr 2007 17:47

Kyrill schreef:Teardrops van Massive Attack in welke films komt dat nummer voor?
Dat moet je wel op IMDB kunnen vinden

http://www.imdb.com/name/nm1818610/

Blijkbaar dus vooral TV-episodes en 1 kortfilm. Ik zie er geen full-featurefilm tussen staan.

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 02 mei 2007 20:11

Wat kan ik het beste downloaden om kennis te maken met techno/minimal?

Lumière
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Lumière » 02 mei 2007 21:42

dannyB schreef:Wat kan ik het beste downloaden om kennis te maken met techno/minimal?
Plastikman.

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 04 mei 2007 17:44

Lumière schreef:
dannyB schreef:Wat kan ik het beste downloaden om kennis te maken met techno/minimal?
Plastikman.
Even een liveset gedownload. :)

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 09 mei 2007 20:02

Hallo,

ik weet dat het eigelijk tegen de regels is om te vragen en illegale gedowloaden mp3's, maar mijn opa ligt op sterven binnen een week tot 2 weken en en hij heeft mij gevraagd om een het nummer te downloaden '' hermann prei met bist du bei mir'' maar ik kan hem niet vinden zou iemand mij hier mischien aan kunnen helpen kan ook tegen betaling,

alvast bedankt
Van een ander forum waar ik opzit. Ik kan de arme jongen niet verder helpen. Jullie hopelijk misschien wel. Dus kan het altijd proberen.

Drumsticks
Filmster
Filmster

Bericht door Drumsticks » 13 mei 2007 18:19

Ik zoek een nummer die aardig lastig te vinden is, hier een fragment uit MTV True Life: I'm a Competitive Eater waarbij je 't nummer op de achtergrond hoort:
http://media.putfile.com/Song-help

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 07 jun 2007 14:31

dannyB schreef:Wat zijn leuke, gangbare liedjes voor een playbackshow? Het moet dus niet te onbekend zijn en leuk zijn in uitvoering.

Zeurdoos
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Zeurdoos » 07 jun 2007 19:55

Wat was ook alweer dat nummer (van Howard Shore ????) dat wel erg vaak in trailers gebruikt is tegenwoordig? M'n Google-skills kunnen het niet echt vinden. :S

Capone
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Capone » 07 jun 2007 20:06

Zeurdoos schreef:Wat was ook alweer dat nummer (van Howard Shore ????) dat wel erg vaak in trailers gebruikt is tegenwoordig? M'n Google-skills kunnen het niet echt vinden. :S
Misschien vind je hier wat: http://www.soundtrack.net/composers/database/?id=200
(Klik links en een klein stukje naar beneden bij 'Trailer music' op 'Trailer Usage')

Zeurdoos
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Zeurdoos » 07 jun 2007 20:08

Capone schreef:
Zeurdoos schreef:Wat was ook alweer dat nummer (van Howard Shore ????) dat wel erg vaak in trailers gebruikt is tegenwoordig? M'n Google-skills kunnen het niet echt vinden. :S
Misschien vind je hier wat: http://www.soundtrack.net/composers/database/?id=200
(Klik links en een klein stukje naar beneden bij 'Trailer music' op 'Trailer Usage')

*Zoekt*

[edit: nee, het zal wel geen Howard Shore zijn :P]

[edit 2: Hmm, misschien bedoel ik wel teaser }: ]

ErikSchierboom
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ErikSchierboom » 08 jun 2007 09:45

Ik denk dat je de Requiem for a Dream Remix bedoelt van Clint Mansell. Zie hier voor een voorbeeld.

edit: waarschijnlijk zit je met Howard Shore in je hoofd omdat de trailer van The Two Towers de Requiem for a Dream Remix gebruikte terwijl de films zelf inderdaad door Shore gecomponeerd zijn.

oT
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door oT » 08 jun 2007 13:09

Van plastikman zou ik alleen de albums/producties downloaden, want de livesets zijn voornamlijk acid house en ik weet niet of je dat wel trekt :P.

Voor fijne MNML: Tony Rohr, Trentemoller, Richie Hawtin/Plastikman, Barem, Marc Houle (album Restore is echt veeeeeet!), Nathan Fake, Paul Kalkbrenner, Steve Bug, Basic Channel/Rhythm&Sound (is minimal & reggae), Alex Smoke, Andre Kraml (de track Safari _O_), Fairmont, Monolake/Robert Henke.

Voor techno: Richie Hawtin, Sven Väth, Alex Under, Heiko Laux, Nathan Fake, Ivan Smagghe, Octave One (Detroit Techno), Jeff Mills.

Download vooral veel livesets, en livesets van Tony Rohr, de man is een God in lage frequenties en ritmische tonen _O_ .

Tracks to try:
Gabriel Ananda - Doppelwhipper
Paul Woolford & Bobby Peru - Erotic Discourse
Nathan Fake - The Sky Was Pink (probeer de Holden mix)
Nathan Fake - Outhouse (original/main mix)
Fairmont - Let's Stay Young Forever
2000 and One - Tropical Melons
Dj Rolando & The Aztec Mystic - Nights Of The Jaguar
Hell - Fun Boy
Ame - Rej
Guy Gerber & Shlomi Aber - Sea Of Sand
delia gonzalez & gavin russom - relevee (carl craig remix)
Steve Bug - You Make Me Feel
Petter - Some Polyphony
DJ Esp - Body Language
Stephan Bodzin - Kerosene
Heartthrob - Baby Kate
Tony Rohr - Dirka Dirka
Tony Rohr - Kreuzberg Krunk
Tony Rohr - Scary Lab (acid version)
Tony Rohr: is een God :wink:

En vergeet vooral niet de album Richie Hawtin - DE9 Transitions te beluisteren. Bevat beide, techno & minimal elementen. Naar mijn idee de beste album dat is verschenen in zijn genre. Ohja, doe ook eens een techno festival (awakenings is helaas al uitverkocht..)

Ik weet niet waar je je muziek vandaan haalt, maar als je dc++ gebruikt dan is TSN Underground Music zowat de enige hub waar je al deze muziek kan vinden. Hubadres: electroforce.stabilt.se:4111

Succes met downloaden (mijn nickname daar is herb, voor als je mijn filelist wilt checken ;))
Laatst gewijzigd door oT op 08 jun 2007 13:19, 2 keer totaal gewijzigd.

oT
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door oT » 08 jun 2007 13:13

Ohja, DannyB kijk ook eens hier:

http://www.filmtotaal.nl/forum/viewtopi ... 15&start=0
oT schreef: Hier naar mijn idee 2 van de beste livesets van de afgelopen Awakenings Festival:

Karotte live @ Awakenings Festival 01-07-2006
(klik Awakenings outdoor 2006)
Heerlijke, driftende en zweverige minimal liveset!

Paul Kalkbrenner live @ Awakenings Festival 01-07-2006
Kalkbrenner voegt kort na minuut 5 een track van Nathan Fake toe aan zijn mix, klinkt heerlijk!
En beluister ook de liveset van Tony Rohr Awakenings 2006, staat ook ergens op die site.

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 08 jun 2007 16:25

Bedankt oT. :T

dannyB schreef:
dannyB schreef:Wat zijn leuke, gangbare liedjes voor een playbackshow? Het moet dus niet te onbekend zijn en leuk zijn in uitvoering.
Hier reageert toch niemand op, maar het is ook niet meer nodig.

oT
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door oT » 11 jun 2007 16:34

dannyB schreef:Bedankt oT. :T
En, heb je je er al een beetje in kunnen vinden?

Plaats reactie