Snelle muziek-vraag

Mooiste soundtrack, beste zanger, nieuwe releases, klassiek, pop, rock of hiphop.
Plaats reactie
dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 15 jun 2007 15:47

@ oT: Nog niet. Dit weekend ga ik me er in verdiepen.

Weet iemand hier hoe ik via iTunes muziek afspeel wat dan bij Last.fm komt te staan? Deze functie kan ik niet vinden, wat ik wel bij WMP kon.

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 15 jun 2007 15:54

dannyB schreef:@ oT: Nog niet. Dit weekend ga ik me er in verdiepen.

Weet iemand hier hoe ik via iTunes muziek afspeel wat dan bij Last.fm komt te staan? Deze functie kan ik niet vinden, wat ik wel bij WMP kon.
Nevermind. Dit is al gelukt.

Nieuwe vraag:
Hoe kan ik iTunes automatisch liedjes overplaatsen van LimeWire naar iTunes?

Jusjuh
Regisseur
Regisseur

Bericht door Jusjuh » 09 aug 2007 00:31

In mijn downloadprogje kun je dat als instelling aanvinken.

Nieuwe vraag: uit angst dat ik de al jarendurende magie van Hey There Delilah verpest; zijn er andere nummers van Plain White T's die een beetje hetzelfde zijn?

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 03 sep 2007 00:12

Ik hoorde iets na 12 uur vandaag (zondag op maandag) een nummer op 3fm. Zijn naam was iets met Smith, ik denk Elliot Smith, maar weet dit niet zeker. Ik kan ook niets in de playlist van 3fm vinden op de site. De titel was iets met "trumpet". Weet iemand misschien waar ik het over heb, of heeft iemand dit ook gehoord?

Lumière
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Lumière » 03 sep 2007 07:54

Elliott Smith luisteren is sowieso de moeite waard :)

Maar een nummer met trumpet in de titel ken ik niet.

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 03 sep 2007 13:57

Lumière schreef:Elliott Smith luisteren is sowieso de moeite waard :)

Maar een nummer met trumpet in de titel ken ik niet.
Hmm, jammer. Ik heb 3fm zelf nog een mailtje gestuurd, maar nog geen antwoord terug. In mijn "research" kwam ik de naam Elliot Smith tegen, en hier ga ik toch maar wat van downloaden. Dus toch bedankt. :)

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 04 dec 2007 17:18

Ik ben op zoek naar een nummer van de punkband Mad Sin. In mijn stamkroeg heet het nummer The Good, The Bad and The Ugly, maar op die titel kan ik hem nergens vinden. Iemand die weet waar ik hem kan vinden of misschien onder een andere naam?
De intro is dus van de gelijknamige western en daarna komt is het gewoon een punk/hardcore nummer.

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 05 dec 2007 19:24

dannyB schreef:Ik ben op zoek naar een nummer van de punkband Mad Sin. In mijn stamkroeg heet het nummer The Good, The Bad and The Ugly, maar op die titel kan ik hem nergens vinden. Iemand die weet waar ik hem kan vinden of misschien onder een andere naam?
De intro is dus van de gelijknamige western en daarna komt is het gewoon een punk/hardcore nummer.
Gevonden. Laat dus maar.

ruben
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ruben » 01 jan 2008 22:34

kan iemand mij ehm...introduceren bij ehm...een MP3-nieuwsgroep of forum o.i.d.? Ben op zoek naar een goeie plek waar je mp3tjes kunt uitproberen, voordat je de cd's daadwerkelijk ehm...koopt. Ja, koopt ja.

Stuur anders maar een PBtje :)

Genesis
Filmster
Filmster

Bericht door Genesis » 05 jan 2008 19:14

Ik ben sinds gisteren in het bezit gekomen van een bandrecorder met een 35 tal banden
op een deel van de banden staat Intervieuws and recordings from the beatles-story

het bestref live nummers, aankomst in bijv. melbourne, gesprek met paul over optreden voor queen elizabeth etc.

weet iemand of dit vroeger op lp verschenen is of dat het radio uitzendingen zijn geweest?

ik heb ze nog niet kunnen beluisteren

gr. Danny

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 10 jan 2008 18:51

Is het werk van John Fogerty (als solo) te vergelijken met het werk van Creedence?

hadiederk
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door hadiederk » 10 jan 2008 20:33

dannyB schreef:Is het werk van John Fogerty (als solo) te vergelijken met het werk van Creedence?
Ik vind van wel. Fogerty heeft nog steeds dezelfde karakterestieke, rauwe stem als vroeger. De muziek zou je minder pretentieus kunnen noemen dan in de Creedencetijd. De cd begint met een paar popliedjes met een hoog meezinggehalte, vervolgens twee wat tragere baladeachtige nummers. Daarna wordt het allemaal wat sneller en 'smeriger'. (swamprock is wel een goede benaming) Naar het eind toe staan nog twee hele korte nummers, één met een hoog rockabillygehalte en één enorm up-tempo song dat mij erg sterk doet denken aan een punknummer van Plastick Bertrand uit de zeventiger jaren: "Ça plane pour moi."

Verwacht geen experimenten of een poging tot vernieuwen. Het klinkt allemaal erg puur en fris en zowat elk nummer is een blauwdruk van hoe rock kan klinken.

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 11 jan 2008 14:09

hadiederk schreef:De cd begint ...
En dan heb je het over zijn laatste album?

hadiederk
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door hadiederk » 11 jan 2008 14:30

dannyB schreef:
hadiederk schreef:De cd begint ...
En dan heb je het over zijn laatste album?
Ah, ik zie nu dat je zijn solowerk in het algemeen bedoeld. Zijn eerdere CD's (voor Revival) worden over het algemeen als minder ervaren.
Op musicmeter kun je trouwens reviews lezen als je zoekt op artiest en naam van een bepaald album.

patrob
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door patrob » 11 jan 2008 15:21

dannyB schreef:Is het werk van John Fogerty (als solo) te vergelijken met het werk van Creedence?
Zelf vind ik het een aantal jaren geleden verschenen Blue Moon Swamp een echte aanrader. Een eigen geluid, maar wel met een scheut Creedence erdoor.

Plaats reactie