Snelle muziek-vraag

Mooiste soundtrack, beste zanger, nieuwe releases, klassiek, pop, rock of hiphop.
emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 10 feb 2008 10:33

ruben schreef:kan iemand mij ehm...introduceren bij ehm...een MP3-nieuwsgroep of forum o.i.d.? Ben op zoek naar een goeie plek waar je mp3tjes kunt uitproberen, voordat je de cd's daadwerkelijk ehm...koopt. Ja, koopt ja.

Stuur anders maar een PBtje :)
http://www.nzb-portal.nl/

Hier kun je gemakkelijk een NZB'tje maken en openen in je newsreader bijv. grabit.
Zit ook nog een forum aan vast.

Met:

http://www.binsearch.info/groups.php

kun je door de newsgroepen bladeren, en een NZB maken door aan te vinken en create te drukken...veel mp3 en ook lossless newsgroepen hier.

Wil je een totaal overzicht en een forum dan raad ik je aan lid te worden van FTD

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 24 feb 2008 14:09

Iemand een idee hoe ik .m4a bestandjes in mp3 verander of hoe ik ze fatsoenlijk afspeel met windows media player... Ik heb een discography gedownload en elk nummer is .m4a, en windows media player kan zulke nummers alleen per 1 afspelen (dus een afspeellijst maken of ze in de library zetten kan niet...)

hadiederk
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door hadiederk » 24 feb 2008 21:21

PascalE schreef:Iemand een idee hoe ik .m4a bestandjes in mp3 verander of hoe ik ze fatsoenlijk afspeel met windows media player... Ik heb een discography gedownload en elk nummer is .m4a, en windows media player kan zulke nummers alleen per 1 afspelen (dus een afspeellijst maken of ze in de library zetten kan niet...)
Nooit met windows media speler afspelen, dan gaan ze stuk.
Afspelen met ITunes gaat prima, neemt ze moeiteloos op in je afspeelllijst.

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 25 feb 2008 13:10

hadiederk schreef:
PascalE schreef:Iemand een idee hoe ik .m4a bestandjes in mp3 verander of hoe ik ze fatsoenlijk afspeel met windows media player... Ik heb een discography gedownload en elk nummer is .m4a, en windows media player kan zulke nummers alleen per 1 afspelen (dus een afspeellijst maken of ze in de library zetten kan niet...)
Nooit met windows media speler afspelen, dan gaan ze stuk.
Afspelen met ITunes gaat prima, neemt ze moeiteloos op in je afspeelllijst.
Hoezo gaan ze dan stuk? En itunes vind ik maar een irritant programma voor zover ik het gezien heb, heb geen ipod dus ik heb eigenlijk geen zin om NOG een mediaplayer te installeren... ik wil de nummers ook op mijn mp3 speler afspelen en die kan volgens mij geen m4a aan..

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 25 feb 2008 13:13

iTunes is een enorm handige player, vind ik zelf.

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 25 feb 2008 15:42

dannyB schreef:iTunes is een enorm handige player, vind ik zelf.
Neemt nog het probleem van de mp3speler niet weg...

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 25 feb 2008 16:07

PascalE schreef:
Klopt. Even zoeken op Google (m4a naar/to mp3) levert genoeg resulaten op trouwens.

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 26 feb 2008 13:06

dannyB schreef:
PascalE schreef:
Klopt. Even zoeken op Google (m4a naar/to mp3) levert genoeg resulaten op trouwens.
Ja maar wat ik dusver gevonden heb zijn allemaal sites/programma's met limieten en/of tegen betaling en/of ze zijn ontzettend sloom....

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 30 mar 2008 14:18

Weet trouwens iemand (patrob jij hebt hem volgens mij al ooit gezien toch?) of John Fogerty ook nummers van CCR speelt of alleen zijn eigen werk?

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 30 mar 2008 14:41

PascalE schreef:Weet trouwens iemand (patrob jij hebt hem volgens mij al ooit gezien toch?) of John Fogerty ook nummers van CCR speelt of alleen zijn eigen werk?
Ik heb gehoord dat hij live wel eens een nummer speelt van CCR. Zijn albums zijn wel allemaal eigen werk.

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 30 mar 2008 14:44

dannyB schreef:
PascalE schreef:Weet trouwens iemand (patrob jij hebt hem volgens mij al ooit gezien toch?) of John Fogerty ook nummers van CCR speelt of alleen zijn eigen werk?
Ik heb gehoord dat hij live wel eens een nummer speelt van CCR. Zijn albums zijn wel allemaal eigen werk.
Dat 2e lijkt me logisch :P . Maar ik snap wat je bedoelt ja.

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 30 mar 2008 17:20

PascalE schreef:
dannyB schreef:
Ik denk dat hij daarmee erg uitkijkt..
..ik had namelijk laatst vernomen dat er een rechtszaak was wegens plagiaat..J.F. zou namelijk een nummer hebben geschreven dat teveel leek op het werk van CCR..serieus!..wel een tijdje geleden maar toch..
O+

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 30 mar 2008 17:59

emperor schreef:
PascalE schreef:
dannyB schreef:Ik heb gehoord dat hij live wel eens een nummer speelt van CCR. Zijn albums zijn wel allemaal eigen werk.
Ik denk dat hij daarmee erg uitkijkt..
..ik had namelijk laatst vernomen dat er een rechtszaak was wegens plagiaat..J.F. zou namelijk een nummer hebben geschreven dat teveel leek op het werk van CCR..serieus!..wel een tijdje geleden maar toch..
O+
Hehe de vlegel. Ik vind dat zowiezo de nummers allemaal wel wat lijken op CCR maar dat vind ik persoonlijk helemaal niet erg :D

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 25 apr 2008 15:06

Ik kwam toevallig onderstaand filmpje tegen waarin een nummer verwerkt zit wat ik al tijden zoek. Het begint bij 0:40 en is volgens mij alleen de intro. Kan iemand mij helpen?

http://www.youtube.com/watch?v=Cr7tepFENuM

patrob
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door patrob » 25 apr 2008 15:29

Helaas nog niet met eigen ogen mogen aanschouwen, maar wat mij betreft gebeurt dat nog wel een keer. Nu maar hopen dat hij niet voor die tijd dood gaat. (of ik natuurlijk). :D

Plaats reactie