dannyB schreef:Ik kwam toevallig onderstaand filmpje tegen waarin een nummer verwerkt zit wat ik al tijden zoek. Het begint bij 0:40 en is volgens mij alleen de intro. Kan iemand mij helpen?
Waarom kan ik nergens een songtekst of muziek video clip vinden van Stuart A. Staples - Goodbye To Old Friends? Ik word er echt gek van. Het is een van mijn favorieten nummers van deze artiest. Alleen nergens kan ik een song lyric of music video ervan vinden .
Ik zag iemand vandaag luisteren naar een verzameling van nummers waaruit Kanye West dingen gesampled had, alleen nu kan ik deze CD(s) nergens vinden. Is er iemand die dat wel kan?
Ik hoorde vanmiddag een nummer op de radio (3fm) wat ik meende dat het van de Jeugd van Tegenwoordig was? Het ging zo iets als: ik ben zo eil, ik ben zo eil, ik kan/mag de G niet zeggen..
Herkent iemand dit? Is dit ook daadwerkelijk van de JvT? Hoe heet dit nummer dan en staat dit op hun nieuw album (de Machine)?
dannyB schreef:Ik hoorde vanmiddag een nummer op de radio (3fm) wat ik meende dat het van de Jeugd van Tegenwoordig was? Het ging zo iets als: ik ben zo eil, ik ben zo eil, ik kan/mag de G niet zeggen..
Herkent iemand dit? Is dit ook daadwerkelijk van de JvT? Hoe heet dit nummer dan en staat dit op hun nieuw album (de Machine)?
In de categorie "De klok wel horen luiden maar...":
Een heel eenvoudig bluesnummer ging over een trucker die iemand een lift gaf en een heel verhaal over een ongeluk vertelde. Aan het eind van de rit liet de trucker de lifter in een diner een drankje te bestellen. "Zeg maar dat 't van [naam] is." Toen de lifter dat deed, keek de barvrouw hem met verbazing aan. [Naam] was een tijd eerder op de weg verongelukt.
Iemand enig idee welk nummer dit is en wie het zong?
Touchwood schreef:Snel hè ! Nee, maar natuurlijk joh, don’t mention it.
Sorry, ik dacht dat je een grapje maakte. Nu net toch eens geluisterd en ik moet zeggen: het plot vertoont gelijkenissen, maar het is niet het nummer dat ik bedoelde. Is dit soms een hertaling?